Следете не

Свет

Владата на САД објави извештај за НЛО: „Забележавме 144 необјасниви појави“

Објавено пред

на

Владата на САД во петокот објави во многу очекуван извештај дека нема докази за постоење на вонземјани, но истовремено признава дека десетици феномени на кои биле воочени воени пилоти се необјасниви.

Голем извештај на американската влада за УАП, како што некогаш го нарекуваше НЛО, тврди дека воените и разузнавачките аналитичари немаат докази за да го објаснат феноменот на мистериозни летечки објекти или дали станува збор за напредни копнени технологии, атмосферски настани или за вонземјанин природата

Извештајот, доставен до Конгресот и објавен во јавноста, вклучува 144 опсервации за она што владата официјално го нарекува „неидентификуван летачки феномен“ или УАП и датира од 2004 година. Извештајот е објавен од Кабинетот на директорот на Националната разузнавачка служба во соработка со работната група на УАП предводена од морнарицата на САД.

„UAP јасно поставува проблем со безбедноста на летот и може да претставува предизвик за националната безбедност на САД“, се вели во извештајот, додавајќи дека феномените „веројатно немаат единствено објаснување“.

“Во ограничен број на инциденти, UAP, наводно, покажува невообичаени карактеристики на летот. Овие набудувања може да се резултат на грешки на сензорите, измама или погрешни перцепции на набverудувачите и да бараат дополнителна ригорозна анализа”, додаде тој.

Извештајот вклучува неколку случаи на УАП кои излегоа на виделина порано при објавувањето на видео записите на американската морнарица од страна на Пентагон, на кои се гледаат енигматски авиони на источниот и западниот брег на САД, со брзина и маневрирање што ги надминуваат познатите воздухопловни технологии и немаат видливи средства за погон.

Висок американски функционер, запрашан за можноста за вонземски објаснувања, рече: „Тоа не е целта на работната група, која ќе процени какво било пребарување за вонземски живот … За тоа не сме одговорни“.

„За предметните 144 извештаи, немаме јасни индикации дека има какво било вонземско објаснување за нив – но ние ќе одиме во насока каде и да не однесат податоците“, додаде тој.

Извештајот утврди пет потенцијални категории на објаснувања, и скоро сите случаи се необјасниви и подлежат на понатамошна анализа, велат американските власти кои сакале да останат анонимни, според „Јутарњи.хр“, за време на брифингот пред новинарите, зборувајќи за наодите на извештајот.

Меѓу категориите се, на пример, природните атмосферски појави и странските системи, но тука е и категоријата „други“.

За сите, освен за еден случај, 143 година, владата сè уште не донесе одлука дали може да се појави вонземјанско потекло, рече тие.

„Од податоците што ги имаме, немаме јасни индикации дека било кој од овие неидентификувани летачки феномени се дел од програмата за собирање странски (разузнавачки) информации и немаме јасни податоци што укажуваат на голем технолошки напредок на потенцијален противник“, велат тие рече на брифингот.

Во последниве години, владата го усвои UAP како омилен термин за поинаку познатите „неидентификувани летечки објекти“ или НЛО, долго поврзани со терминот вселенско летало вонземјани.

Извештајот е нарачан од Конгресот како дел од поширокото законодавство за разузнавање потпишано од поранешниот претседател Доналд Трамп во декември. Сенаторот Марко Рубио беше клучен за неговото нарачување.

„Со години, мажите и жените, за кои веруваме дека ќе ја бранат нашата земја, пријавуваа средби со неидентификувани авиони кои имаа супериорни можности, а со текот на годините, нивните сомневања честопати беа игнорирани и исмевани“, рече Рубио. „Овој извештај е важен прв чекор во каталогизацијата на овие инциденти, но тој е само првиот чекор“, нагласи тој.

Свет

(ВИДЕО) Страшна несреќа во САД, автомобил падна од мост

Објавено пред

на

Во Сакраменто, Калифорнија, автомобил падна од надвозник на автопат. За чудо, и покрај тоа што се превртел и слетал на покривот, возачот преживеал и е во стабилна состојба.

„Сè се случи како во забавена снимка. „Го видов автомобилот како паѓа и само се обидував што побезболно да ја поминам целата ситуација“, изјави за американските медиуми Кајман Јунг, возачот чија камера го сними ова.

Можеби најстрашниот момент, покрај самата несреќа, беше кога возач на Honda Civic за влакно избегна катастрофа.

Мило ми е што се испадна најдобро што е можно. „Тој автомобил можеше да слета на секого, додаде Јунг. Двајцата возачи од мојата лева страна беа многу поблиску до него. Тие треба да се чувствуваат како да добиле на лотарија“, рече тој.

Извор: vesti-online.com

Прочитај повеќе...

Свет

Научниците предупредуваат: Глобалното топење на глечерите се забрзува

Објавено пред

на

Глечерите низ светот се топат со алармантна брзина, при што годишно се губат околу 273 милијарди тони мраз – еквивалентно на потрошувачката на вода на светската популација во текот на 30 години, предупредуваат научниците.

Во нова студија, истражувачите утврдиле дека топењето значително се забрзало во последната деценија. Според податоците, загубата на мраз во периодот од 2012 до 2023 година била за 36% поголема отколку во периодот од 2000 до 2011 година.

Шокантни податоци и неизбежни последици

Наодите, иако загрижувачки, не се изненадување – глобалните температури продолжуваат да растат како резултат на зголемените емисии на стакленички гасови. Професорот Мајкл Земп од Универзитетот во Цирих, коавтор на студијата објавена во списанието Nature, вели дека глечерите веќе изгубиле околу 5% од својот волумен од почетокот на векот.

Разликите по региони се значителни: додека загубата на мраз на Антарктикот изнесува околу 2%, глечерите во европските Алпи загубиле дури 40% од својот волумен. Помалите глечери се топат најбрзо, а многу од нив нема да го преживеат овој век.

Подигање на нивото на морето и ризик од поплави

Глечерите се вториот најголем фактор за покачување на нивото на морето, веднаш по термичката експанзија на океаните. Од 2000 година досега, нивото на морето се зголемило за речиси два сантиметри поради топењето на глечерите, што значи дека дополнителни четири милиони луѓе во крајбрежните региони стануваат ранливи на поплави.

Истражувањето покажува дека загубата на глечерите во иднина ќе биде дури и побрза отколку што се предвидуваше во последниот извештај на Меѓувладината група за климатски промени на ОН (IPCC). Тоа значи дека до крајот на векот можеме да очекуваме повисоко покачување на нивото на морето отколку што се проценуваше досега.

Глечерите – индикатор за иднината на планетата

Покрај тоа што го подигаат нивото на морето, глечерите се витален извор на слатка вода за многу региони, особено во Централна Азија и Андите. Нивното исчезнување ќе има сериозни последици врз водоснабдувањето и екосистемите.

Според професорот Мартин Зигерт од Универзитетот во Ексетер, кој не учествувал во студијата, загубата на глечерите е особено загрижувачка бидејќи укажува на тоа како масивните ледени плочи на Антарктикот и Гренланд би можеле да реагираат на глобалното затоплување.

„Ледените плочи денес губат маса шест пати побрзо отколку пред 30 години. Кога тие почнуваат да се топат, не зборуваме повеќе за сантиметри, туку за метри покачување на нивото на морето“, вели Зигерт.

Стратегија за преживување: Итна потреба од намалување на емисиите

Според Обединетите нации, заштитата на глечерите е „стратегија за преживување“ за планетата. Решението е јасно – неопходно е драстично намалување на емисиите на стакленички гасови.

„Секоја десетинка степен затоплување што ќе ја спречиме, ни заштедува пари, ни спасува животи и ни ги намалува проблемите“, заклучува Земп.

Заклучок

Глобалното топење на глечерите е алармантен знак за климатските промени и нивното влијание врз светот. Без брзи и ефикасни мерки за намалување на емисиите на штетни гасови, последиците ќе бидат сè потешки – од зголемени поплави до недостиг на слатка вода.

Извор: N1Info

Прочитај повеќе...

Свет

„ADAS“ минатата година измери 859,000 километри сообраќаен метеж во Германија

Објавено пред

на

Германскиот ADAC минатата година објави статистика за сообраќајниот метеж на автопатите. Накратко, ситуацијата е катастрофална. А некои би сакале да се укине самиот месечен билет за јавен превоз кој е речиси единствената алтернатива на автомобилот.

Звучи парадоксално што во Германија, каде вкупната должина на автопатската мрежа е околу 13.200 километри, германскиот автомобилски клуб ADAC измери 859.000 километри метеж во 2024 година – повеќе од 21 пати низ целиот свет долж Екваторот. Но, во земја каде што автопатите некогаш беа синоним за одличен патен сообраќај, ова е тажен факт денес. И збирот од 516.000 прекини, колку што беа забележани минатата година. Вкупната должина на застојот е дури малку пократка отколку во 2023 година, но имаше уште 2.000 прекини и тие вкупно траеја подолго – 448.000 часа. Значи повеќе од 50 години лазење низ стагнација.

За професионалните возачи, Германија стана стапица, вели Свен Кравинкел, сопственик на семејна компанија за камиони од Елсдорф. Ова не само што ги чини возачите нерви, туку и го чини сопственикот на компанијата: камион што е закочен не заработува пари, а платата на возачот оди кај нив. Крачвинкел тврди дека надвор од Германија не е ни приближно толку лошо: во Шпанија или Франција тој проценува дека камионот ќе помине околу 850 километри за еден работен ден, а во Германија ќе има среќа ако успее да помине 500.

Компанијата Елсдорф е во Северна Рајна-Вестфалија. Тоа не е само најнаселената германска покраина, туку според статистиката на ADAC, таа е убедливо најлоша за возачите. Тоа претставува една третина од сообраќајниот метеж во Германија, иако сочинува само 17 отсто од автопатиштата во земјата. Низ оваа провинција не поминува само домашен транспорт, туку и транспорт од исток кон запад на Европа, од север кон југ. Поради толку густ сообраќај, патиштата во таа покраина мора постојано да се реновираат, а тоа изнесува две третини од работите на патиштата!

Крачвинкел го потврдува ова: „Можете да се движите низ Келн, на пример, доцна навечер или навечер, ако сакате да избегнете гужви“. Мораме да планираме за сето тоа, бидејќи за нас сето тоа се трошоците за Баварија (17 проценти) и Баден-Виртемберг (9 проценти) по бројот на прекини. Но, и во однос на вкупната должина на одложувањата (31,5 проценти) и времето поминато во одложувања (34,6 проценти), Северна Рајна-Вестфалија е неприкосновен крал на ужасите на германските автопати.

Соборен е уште еден рекорд од 2023 година: тогаш најдолгиот сообраќаен метеж беше долг „само“ педесет километри, а минатата година имаше еден од над 70 километри. И нема совет за возачите, особено за време на празниците. Апсолутно најлошо е во пресрет на долгите викенди, како што е минатогодишниот петок пред Педесетница на 17 мај (2.500 часа застој на околу 5.200 километри). Инаку, малку полоши денови обично се среда и четврток.

Германскиот ADAC инсистира на тоа дека многу одложувања, особено оние поради работи на патиштата, може донекаде да се ублажат со подобро планирање и побрза работа: на тендерите главниот критериум е редовно цената, а не колку долго ќе трае работата. ADAC, исто така, се приклучи на гласните критики на плановите, првенствено на германските демохристијани (CDU/CSU), за укинување на „Deutschlandticket“, месечен билет за градски и меѓуградски или регионален, воз, автобус и трамвај низ Германија, пренесува Дојче Веле.

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Гејминг1 час

Подгответе го паричникот – GTA VI може да чини 100 долари

Цените на AAA игрите повторно растат Во последниве години, трошоците за развој на видео игри значително се зголемија, што доведе...

Магазин1 час

Samsung Galaxy S25 Edge – ултра тенок флегшип по поприфатлива цена?

Samsung го најавува Galaxy S25 Edge, ултра тенок предводник кој би можел да биде значително поевтин од S25 Ultra, но...

Магазин1 час

5G достигна повеќе од 2 милијарди корисници ширум светот

На неодамна одржаниот Mobile World Congress (MWC) во Барселона беше истакнато дека бројот на корисници на 5G мрежи надминал 2,1...

Магазин1 час

Како правилно да го полните вашиот iPhone за подолг век на батеријата

Сите сме го доживеале тој момент – купувате нов iPhone, сè работи совршено, но по година или две батеријата почнува...

Македонија2 часа

Дизелот и бензинот со нова намалена цена за литар од ноќеска

Малопродажната цена на бензинот ЕУРОСУПЕР БС-95 се намалува за 0,50 ден/лит, во однос на малопродажната цена утврдена со одлуката за...

Кичево4 часа

Утре во Кичево се организира бесплатен преглед на очен притисок, бидете дел и спречете го „тивкиот убиец на видот“ – Глауком

Утре 11-ти март (вторник) со почеток од 09:00 до 14:00ч на градскиот плоштад во Кичево по повод „светската недела на...

На денешен ден13 часа

10 март – На денешен ден

1628.- Роден е италијанскиот лекар и ботаничар Марчело Малпиги, кој се смета за креатор на микроскопската анатомија. Тој измислил многу...

Хороскоп14 часа

Хороскоп за понеделник (10 март)

Овен Не сте многу посветени и само онака ги завршувате работите. Колегите и надредените можат да ви замерат поради тоа....

Здравје и убавина1 ден

Дали сте знаеле за моќниот домашен еликсир против пролетната поленска кивавица?

Кога ќе дојде пролетта и дрвјата ќе започнаат да расцутуваат, огромен број на луѓе започнуваат да развиваат симптоми на алергија...

Хороскоп2 дена

Хороскоп за недела (9 март)

Овен Успевате да ги решите сите проблеми кои ве оптоваруваа изминатиот период. Денеска ќе се чувствувате многу подобро. Имате потреба...

НАЈЧИТАНИ