Автомобили
Во Велика Британија гигантот Хонда го претстави новиот редизајниран модел „HR-V e:HEV“

Honda го претстави редизајнираниот HR-V e:HEV за европскиот пазар во Велика Британија. Иако претставениот модел е со волан на десната страна, веднаш ќе биде проследен со верзија со волан на левата страна за останатите европски пазари. Ова се случува со причина: Велика Британија е донекаде домашна база на Honda во нашиот дел од светот, и се разбира тоа е пазар со волан од десната страна, исто како и Јапонија.
Европскиот HR-V останува достапен исклучиво со хибридниот погон e:HEV, според jutarnji.hr
Визуелно, автомобилот не се промени многу од сегашниот модел кој дебитираше во 2021 година. Врвот е редизајнираната маска, која му дава на HR-V малку помоќен изглед. Предниот браник има ревидирани долни дози, додека светлата имаат потемна внатрешност и свежа LED графика. Honda исто така ја збогати палетата на бои, додавајќи три нови нијанси: Sage Green, Seaded Blue и Urban Grey.
Тука е и новата опрема Advance Style Plus позиционирана на врвот на гамата за HR-V. Добива фиксен панорамски стаклен покрив, повеќе детали во боја на каросеријата, кристално црна решетка и различен сет од 18-инчни алуминиумски тркала.
Во внатрешноста, автомобилот ја има истата 7-инчна табла со инструменти и 9-инчна инфозабава. Сепак, долниот дел од централната конзола е дотеран, што овозможува полесен пристап до преградата за безжично полнење на мобилниот и ја подобрува ергономијата. Автомобилот доби и подобра звучна изолација. Најдобриот дел од ентериерот, задните „магични седишта“ кои можат да се подесуваат и преклопуваат на различни начини, остануваат дел од стандардната опрема. Безбедносната опрема е подобрена.
Хибридниот погонски систем e:HEV се состои од познатиот 1,5-литарски i-VTEC бензински мотор, два електрични мотори, постојано променлива трансмисија и литиум-јонска батерија. Комбинираната моќност е 131 КС и се пренесува на задните тркала.
Продажбата на ревидираната Honda HR-V e:HEV во Европа ќе започне овој месец. Цените ќе бидат објавени подоцна.
Извор: jutarnji.hr
Автомобили
Продажбата на автомобили Tesla значително падна во пет клучни европски земји во јануари

Продажбата на автомобили Tesla во јануари годинава значително се намали во пет европски земји, при што најголем пад е забележан во Франција, каде продажбата се намали за дури 63 отсто, објавија француските медиуми.
Освен во Франција, пад на продажбата на електрични возила Tesla е забележан и во:
- Шведска – 44 отсто
- Норвешка – 38 отсто
- Холандија – 42 отсто
- Обединетото Кралство – 12 отсто
Според RFI, еден од главните фактори за овој пад е тоа што Tesla нема лансирано нов модел од 2021 година, кога беше претставен Model Y. Во меѓувреме, конкуренцијата од Европа и Кина излезе со серија нови електрични возила, кои се подостапни и подобро прилагодени на барањата на локалните пазари.
Извор: Tajung
Автомобили
„Dacia Sandero“ е официјално најпродаваниот автомобил во Европа минатата година според „Јато Dynamics“

Dacia Sandero беше најпродаваниот автомобил во Европа минатата година, според податоците објавени од индустрискиот аналитичар Jato Dynamics. Во Европа (вклучувајќи ја Велика Британија), минатата година беа регистрирани вкупно 268.101 Sanderos, надминувајќи го второпласираниот Renault Clio за повеќе од 50.000 примероци. На третото место заврши Volkswagen Golf со 215.715 продадени автомобили.
Продажбата на Tesla Model Y падна за 17% на 209.214. Сепак, сепак беше доволно да си го обезбеди местото како најпопуларен електричен автомобил во Европа.
SUV-ите останаа најпопуларниот тип на автомобили во Европа минатата година, со рекордни 54% од вкупната продажба (околу 6,92 милиони автомобили), што е за 4% повеќе во споредба со 2023 година. Од 50-те најпродавани модели, 27 беа SUV.
Продажбата на супермини се зголеми за 1,3% до 2,0 милиони (или 15,5% од пазарот), додека традиционалниот сегмент Ц (хечбек) и сегментот Д (салони) паднаа за 1,3% и 3,3%, соодветно.
Пазарниот удел на електричните возила се намали од 15,7% во 2023 година на 15,4% минатата година, додека уделот на бензинските модели се зголеми од 47,9% на 48,4%.
Јато Динамикс го препиша падот на ЕВ со повлекувањето на стимулациите, како и нивната висока просечна цена. Продажбата на електрични возила се очекува да се зголеми во 2025 година, бидејќи на пазарот доаѓаат нови, попристапни модели (како што се Renault 5 и Fiat Grande Panda).
Продолжен пад на уделот на дизел автомобили продолжи, паѓајќи за 1,7% на годишно ниво, на 14,3%. Во меѓувреме, plug-in хибридите паднаа од 7,7% од пазарот на 7,3%, а хибридите се зголемија од 9,9% на 11,8% од пазарот.
Извор: Jato.com / Autoblog.rs
Автомобили
Volkswagen ќе мора да опстои до 2026 година без нови електрични модели

Во следниот период, Volkswagen е принуден да ја продава постојната EV технологија на нови клиенти, што претставува голем предизвик.
Поминаа повеќе од четири години откако Volkswagen ги лансираше целосно електричните модели ID.3 и ID.4. При нивното пристигнување, многумина веруваа дека овие два модели би можеле сериозно да ѝ конкурираат на Tesla.
Сепак, ситуацијата не се разви како што се очекуваше. Во 2025 година Volkswagen се соочува со уште една тешка година за своите електрични возила.
Без нови електрични модели до 2026 година
Слично како и во 2024 година, Volkswagen нема да претстави нови електрични модели во 2025 година. Последниот дополнителен модел во нивната електрична линија беше ID.7, кој дебитираше во третиот квартал од 2023 година.
Следниот голем чекор за Volkswagen ќе биде ID.2, долгоочекуван модел кој се очекува да се појави на одредени пазари дури во 2026 година. Овој модел, со планирана цена под 25.000 евра, ќе нуди простор сличен на Golf, но со компактни димензии како Polo.
„Во следната година, VW е принуден да продава стара технологија на нови клиенти,“ изјави германскиот автомобилски аналитичар Матијас Шмит за Bloomberg.
Проблеми на клучните пазари
Volkswagen веќе се соочува со значителни предизвици на пазарите во САД, Европа и Кина:
- Во Европа, кратењето на субвенциите, особено во Германија, ја намали побарувачката.
- Во Кина, еден од најважните пазари за долгорочната стратегија на VW, компанијата губи терен од локалните ривали, кои нудат поевтини и иновативни електрични возила.
Дури и луксузните модели како Audi Q8 e-tron и Porsche Taycan не успеваат да постигнат значителен успех на пазарот, каде доминираат попристапни електрични автомобили од кинески брендови.
Нова стратегија за Кина
Клучен дел од планот на Volkswagen за освојување на кинескиот пазар е новото партнерство со Xpeng.
Двете компании работат на заедничка електрична и електронска (E&E) платформа, која ќе биде основа за сите електрични возила произведени од VW во Кина.
Првите модели од ова партнерство ќе бидат лансирани во 2026 година и ќе вклучуваат два модели од средната класа, од кои едниот ќе биде SUV.
Volkswagen има за цел да ја зголеми годишната продажба во Кина од 2,93 милиони возила во 2023 година на 4 милиони до 2030 година.
Изјава од Volkswagen
„Воведувањето на нови модели е едно решение, но подеднакво е важно да се задржи нашата широка палета,“ изјави портпаролот на VW, Стефан Фосвинкел.
„Во последните години вложивме многу труд и развивме навистина добри модели со високо ниво на квалитет и напреден софтвер.“
Извор: B92
-
Спорт16 часа
Кичевчанецот Дејан Милошевски повторно во најдобрите 16 карате судии во САД, претходно беше избран за член на судиската карате комисија на и одговорен за 12 држави
-
Македонија16 часа
(ФОТО) СВР Охрид реализираше едукативно-превентивна кампања „Не пиј кога возиш“, додека ОВР Кичево ја спроведе „Паркирај совесно, паркирај одговорно” за сите учесниците во сообраќајот
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (10 февруари)
-
Хороскоп13 часа
Хороскоп за вторник (11 февруари)
-
Здравје и убавина2 дена
Зошто не треба да го задржувате кивањето во себе, како грда навика
-
Lifestyle23 часа
Зошто крпите имаат непријатен мирис? Перењето на вистинска температура е клучно
-
Свет13 часа
Санторини не мирува, нов силен земјотрес регистриран пред неполн час, ова се информациите
-
Магазин15 часа
Пејачката од соседна Србија – Јелена Карлеуша остана без својот Инстаграм профил кој имаше над 2 милиони следбеници, дали петицијата на „Еко Стража“ успеа?