Автомобили
Во зимски услови, опсегот на електрични автомобили опаѓа и до една третина
Растојанието што електричните автомобили можат да го поминат во зима со полна батерија е за една третина помалку од рекламираното, објави британски магазин.
Британскиот магазин „What Car?“ тестирал десетина електрични автомобили на ладно време.
Funky Cat First Edition на кинескиот производител Ora имаше најголема разлика помеѓу декларираниот и вистинскиот опсег меѓу анализираните автомобили, пишува dpa.
Тој поминал само 209 километри пред да застане, што е за околу 33 отсто помалку од огласеното (311 километри). Втората најголема разлика ја имаше Megane E-Tech на Renault, 32 отсто.
Најпрецизен опсег имаше Ariya на Nissan, со 16 проценти разлика, а на второ место е Model Y на Tesla со 18 проценти.
Сите автомобили имаа полна батерија и беа оставени надвор преку ноќ, на температури меѓу 0 и 2 степени, пред да се возат на полигон што симулира реални услови на различни типови патишта.
Сè поголем број луѓе поседуваат или размислуваат да купат електрични автомобили, па затоа е важно да се разберат добрите и лошите страни на технологијата, особено колку далеку ќе можат да патуваат меѓу полнењата, изјави Вил Најтингел, шеф на тест-тимот на британскиот магазин. .
Иако е познато дека студеното време има негативно влијание врз перформансите и ефикасноста на батеријата – особено ако се користи системот за греење на автомобилот – вистинскиот опсег на тестирање од What Car? тој е дизајниран да им даде на купувачите на автомобили најјасно можно разбирање за тоа колку километри вообичаено ќе можат да поминат во британски зимски услови, рече тој.
И покрај тоа што не се совпаѓаат со официјалните бројки, јасно е дека многу од овие електрични автомобили сè уште ја имаат предноста што се поевтини за возење од нивните еквиваленти на бензин или дизел, под претпоставка дека можете да ги полните дома, заклучи Најтингел.
/zimo
Автомобили
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
Правилното одржување на автомобилот во зимските месеци е клучно за заштита на каросеријата од сол, нечистотија и ниските температури. Германскиот автомобилски клуб ADAC објави неколку важни совети за негата на автомобилите во зима, посебно кога станува збор за миењето.
Термички шок и оштетување на лакот
Кога водата во автопералната, загреана на 10–30 °C, доаѓа во контакт со металните делови на автомобилот изложени на екстремно ниски температури, може да дојде до термички шок. Овој шок може да предизвика оштетување на површината, особено на места каде што лакот е веќе оштетен или надополнет. Иако овие оштетувања може да не бидат веднаш видливи, тие имаат долгорочни последици врз каросеријата.
Ризик од замрзнување
При екстремно ниски температури, зголемен е ризикот од замрзнување на:
- Водата во бравите
- Гумените заптивки, што може да доведе до нивно пукање и загуба на функционалност.
Затоа, ADAC препорачува миење на автомобилите само при поблаги температури или во загреани перални.
Совети за одржување на автомобилот во зима
- Миење на поблаги температури – Избегнувајте миење на автомобилот кога температурите се екстремно ниски.
- Загреани перални – Користете перални кои обезбедуваат затоплена околина за да се спречи термичкиот шок.
- Сушење на критичните делови – По миењето, избришете и исушете ги деловите како што се бравите и гумените заптивки.
- Користење специјални производи за нега – Нанесете гумени производи за одржување за да спречите пукање или замрзнување на заптивките.
Правилната зимска нега може значително да го продолжи векот на автомобилот, зачувувајќи ја неговата функционалност и изглед.
Извор: Phoenix
Автомобили
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
Еден од најпознатите мотори во историјата на автомобилската индустрија, VR6, официјално заминува во историјата. На 12 декември, Volkswagen го заврши производството на овој мотор, со што се стави крај на 34 години постоење и употреба во бројни модели на компанијата.
Историја и употреба на VR6
Моторот VR6 првпат беше претставен во 1991 година на саемот за автомобили во Женева. Од тогаш, тој беше вградуван во широк спектар на модели на Volkswagen, меѓу кои:
- Passat, Corrado, Touareg, Phaeton, Transporter, Sharan, CC и Beetle.
- Беше користен и од други брендови во групацијата Volkswagen, како што се Porsche Cayenne, Audi Q7, Seat Leon и Skoda Superb.
- Дури и Mercedes-Benz го користеше VR6 во моделот Vito, прилагодувајќи го за нивните потреби.
За време на своето производство, VR6 моторот беше произведен во импресивни 1,87 милиони единици, станувајќи симбол на иновацијата и технолошката напредност на Volkswagen.
Еколошки стандарди и крајот на VR6
Поради зголемените еколошки барања, производството на VR6 беше прекинато во Европа уште во средината на 2010-тите. Сепак, производството продолжи за северноамериканскиот и кинескиот пазар. Зголемениот притисок за намалување на емисиите на гасови и потребата за поекономични решенија го принудија Volkswagen да се насочи кон мотори со четири цилиндри.
Модерните четирицилиндрични мотори не само што ги исполнуваат строгите еколошки стандарди, туку и се компатибилни со модуларните платформи на компанијата, овозможувајќи нивна широка употреба во различни модели.
Крај на една ера
Завршувањето на производството на VR6 претставува значајна пресвртница за Volkswagen. Компанијата сега се фокусира на развој на поекономични, пофлексибилни технологии и електрични возила. Сепак, за љубителите на класичните автомобили, VR6 останува симбол на иновацијата и моќта на моторите од претходните децении.
Извор: Telegraf
Автомобили
Lamborghini го одложи првиот електричен модел до 2029 година
Иако Lamborghini со ентузијазам го промовира својот хибриден суперспортски автомобил Revuelta, нивниот прв целосно електричен модел, Lanzador, нема да биде подготвен за производство пред 2029 година.
Причини за одложувањето
Се претпоставува дека падот на побарувачката за електрични автомобили е клучната причина за одложувањето. Lamborghini се приклучува на листата на компании кои решија да ги одложат своите електрични модели, поради нестабилноста на пазарот и долгорочните предизвици.
Изјава на извршниот директор
Првиот човек на компанијата, Стефан Винкелман, потврди дека концептот на електричниот GT четирисед Lanzador, претставен минатата година, нема да започне со сериско производство пред 2029 година, што е 12 месеци одложување според првичните планови.
Во изјавата, Винкелман додаде дека компанијата сè повеќе размислува за употреба на синтетички горива, бидејќи верува дека суперспортските автомобили на електричен погон немаат долг рок на одржливост.
Поглед кон иднината
Дополнителна јасност околу иднината на индустријата и стратегијата на Lamborghini се очекува по конечната одлука на Европската унија за забрана на производство и продажба на возила со мотори со внатрешно согорување (ICE).
Извор: Index
-
Хороскоп19 часа
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (20 декември)
-
Кичево2 дена
Утре ќе се изведуваат градежни работи на патот кон „Крушино“ – с.Кнежино, за таа цел ќе има времен прекин на сообраќај додека не се завршат активностите
-
Временска прогноза23 часа
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Временска прогноза6 часа
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили1 ден
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
-
Автомобили1 ден
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
-
Lifestyle1 ден
Варениот џин – празничен пијалок што ги загрева душата и сетилата