Автомобили
Во зимски услови, опсегот на електрични автомобили опаѓа и до една третина
Растојанието што електричните автомобили можат да го поминат во зима со полна батерија е за една третина помалку од рекламираното, објави британски магазин.
Британскиот магазин „What Car?“ тестирал десетина електрични автомобили на ладно време.
Funky Cat First Edition на кинескиот производител Ora имаше најголема разлика помеѓу декларираниот и вистинскиот опсег меѓу анализираните автомобили, пишува dpa.
Тој поминал само 209 километри пред да застане, што е за околу 33 отсто помалку од огласеното (311 километри). Втората најголема разлика ја имаше Megane E-Tech на Renault, 32 отсто.
Најпрецизен опсег имаше Ariya на Nissan, со 16 проценти разлика, а на второ место е Model Y на Tesla со 18 проценти.
Сите автомобили имаа полна батерија и беа оставени надвор преку ноќ, на температури меѓу 0 и 2 степени, пред да се возат на полигон што симулира реални услови на различни типови патишта.
Сè поголем број луѓе поседуваат или размислуваат да купат електрични автомобили, па затоа е важно да се разберат добрите и лошите страни на технологијата, особено колку далеку ќе можат да патуваат меѓу полнењата, изјави Вил Најтингел, шеф на тест-тимот на британскиот магазин. .
Иако е познато дека студеното време има негативно влијание врз перформансите и ефикасноста на батеријата – особено ако се користи системот за греење на автомобилот – вистинскиот опсег на тестирање од What Car? тој е дизајниран да им даде на купувачите на автомобили најјасно можно разбирање за тоа колку километри вообичаено ќе можат да поминат во британски зимски услови, рече тој.
И покрај тоа што не се совпаѓаат со официјалните бројки, јасно е дека многу од овие електрични автомобили сè уште ја имаат предноста што се поевтини за возење од нивните еквиваленти на бензин или дизел, под претпоставка дека можете да ги полните дома, заклучи Најтингел.
/zimo
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
Автомобили
(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.
Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за недела (27 април)
-
Хороскоп15 часа
Хороскоп за понеделник (28 април)
-
Кичево1 ден
(ВИДЕО) КУД „Рацин“ Кичево во полна сала вчера го реализираше традиционалниот „Велигденски концерт“ на песни и ора „Писмо дојде“
-
Спорт18 часа
ФФМ со експресно соопштение ја извести јавноста во врска со случајот ФК Гостивар
-
Здравје и убавина21 час
Мувлата на овошјата може да доведе до несакани последици по здравјето на човекот
-
Скопје18 часа
СВР Скопје изрече 96 санкции, 41 од нив биле за возење со брзина поголема од дозволената
-
Македонија25 минути
Од ноќеска поскапуваат нафтените деривати, ова е новата цена!