Автомобили
Воланот на Tesla се распаѓа по 40.000 километри ФОТО
Денес, дури и најевтините автомобили имаат управувачи кои ќе траат неколку години и најмалку 100.000 километри пред да почнат да се распаѓаат.
Дури ни кога станува збор за Tesla со најновиот „јарем“ волан.
Така барем навестуваат бројните објави на социјалните мрежи, каде некои сопственици, разочарани од квалитетот, објавија фотографии од воланот по неколку десетици илјади километри.
Tesla Model S Long Range опремен со „иновативен“ волан по поминати помалку од 40.000 километри покажа волан на кој веќе паднале три парчиња.
Популарниот TikToker jf.okai објави дека неговиот волан брзо се распаѓа по само 20.000 извозени километри. Најекстремниот случај го објави Твитер профилот Meet Kevin кој изјави дека истите работи ги доживеал по само 6.500 поминати километри.
only 12,000 miles on my Plaid Model S and this is already happening? @Tesla @elonmusk pic.twitter.com/mlz2tdZKdu
— jf.okay (@therealjfokay) August 23, 2022
Во моментов на социјалните мрежи има бројни дискусии на оваа тема. Така, приврзаниците на Tesla вината ја префрлаат на корисниците, изјавувајќи дека за сè се виновни нивните пороци. Така, утврдено е дека еден корисник бил фатен додека возел под дејство на алкохол, при што констатирале дека распаѓањето на површината на воланот е поради контаминација на површината со алкохол.
My Plaid Model S with just 12,000 miles. This is only 3 days after the very first TINY mark became visible. It keeps getting bigger and bigger every time i drive. @elonmusk @Tesla pic.twitter.com/3fDwhg1FsY
— jf.okay (@therealjfokay) August 26, 2022
Други гледаат пообјективни причини во прекумерната употреба на средства за дезинфекција, наведувајќи примери на луѓе чии дланки многу се потат, додека третина го гледаат проблемот во претерано долгите нокти. Според многумина, најдобро е да користите ракавици за возење. Малку неочекувано во денешно време за нов автомобил од оваа цена. Да кажеме и дека Tesla нема ПР служба, па до објавувањето не добивме никакво официјално соопштение
Автомобили
Зошто не е добро да се мие автомобилот на ниски температури? Совети од Германскиот автомобилски клуб (ADAC)
Правилното одржување на автомобилот во зимските месеци е клучно за заштита на каросеријата од сол, нечистотија и ниските температури. Германскиот автомобилски клуб ADAC објави неколку важни совети за негата на автомобилите во зима, посебно кога станува збор за миењето.
Термички шок и оштетување на лакот
Кога водата во автопералната, загреана на 10–30 °C, доаѓа во контакт со металните делови на автомобилот изложени на екстремно ниски температури, може да дојде до термички шок. Овој шок може да предизвика оштетување на површината, особено на места каде што лакот е веќе оштетен или надополнет. Иако овие оштетувања може да не бидат веднаш видливи, тие имаат долгорочни последици врз каросеријата.
Ризик од замрзнување
При екстремно ниски температури, зголемен е ризикот од замрзнување на:
- Водата во бравите
- Гумените заптивки, што може да доведе до нивно пукање и загуба на функционалност.
Затоа, ADAC препорачува миење на автомобилите само при поблаги температури или во загреани перални.
Совети за одржување на автомобилот во зима
- Миење на поблаги температури – Избегнувајте миење на автомобилот кога температурите се екстремно ниски.
- Загреани перални – Користете перални кои обезбедуваат затоплена околина за да се спречи термичкиот шок.
- Сушење на критичните делови – По миењето, избришете и исушете ги деловите како што се бравите и гумените заптивки.
- Користење специјални производи за нега – Нанесете гумени производи за одржување за да спречите пукање или замрзнување на заптивките.
Правилната зимска нега може значително да го продолжи векот на автомобилот, зачувувајќи ја неговата функционалност и изглед.
Извор: Phoenix
Автомобили
Volkswagen го заврши производството на легендарниот VR6 мотор по 34 години
Еден од најпознатите мотори во историјата на автомобилската индустрија, VR6, официјално заминува во историјата. На 12 декември, Volkswagen го заврши производството на овој мотор, со што се стави крај на 34 години постоење и употреба во бројни модели на компанијата.
Историја и употреба на VR6
Моторот VR6 првпат беше претставен во 1991 година на саемот за автомобили во Женева. Од тогаш, тој беше вградуван во широк спектар на модели на Volkswagen, меѓу кои:
- Passat, Corrado, Touareg, Phaeton, Transporter, Sharan, CC и Beetle.
- Беше користен и од други брендови во групацијата Volkswagen, како што се Porsche Cayenne, Audi Q7, Seat Leon и Skoda Superb.
- Дури и Mercedes-Benz го користеше VR6 во моделот Vito, прилагодувајќи го за нивните потреби.
За време на своето производство, VR6 моторот беше произведен во импресивни 1,87 милиони единици, станувајќи симбол на иновацијата и технолошката напредност на Volkswagen.
Еколошки стандарди и крајот на VR6
Поради зголемените еколошки барања, производството на VR6 беше прекинато во Европа уште во средината на 2010-тите. Сепак, производството продолжи за северноамериканскиот и кинескиот пазар. Зголемениот притисок за намалување на емисиите на гасови и потребата за поекономични решенија го принудија Volkswagen да се насочи кон мотори со четири цилиндри.
Модерните четирицилиндрични мотори не само што ги исполнуваат строгите еколошки стандарди, туку и се компатибилни со модуларните платформи на компанијата, овозможувајќи нивна широка употреба во различни модели.
Крај на една ера
Завршувањето на производството на VR6 претставува значајна пресвртница за Volkswagen. Компанијата сега се фокусира на развој на поекономични, пофлексибилни технологии и електрични возила. Сепак, за љубителите на класичните автомобили, VR6 останува симбол на иновацијата и моќта на моторите од претходните децении.
Извор: Telegraf
Автомобили
Lamborghini го одложи првиот електричен модел до 2029 година
Иако Lamborghini со ентузијазам го промовира својот хибриден суперспортски автомобил Revuelta, нивниот прв целосно електричен модел, Lanzador, нема да биде подготвен за производство пред 2029 година.
Причини за одложувањето
Се претпоставува дека падот на побарувачката за електрични автомобили е клучната причина за одложувањето. Lamborghini се приклучува на листата на компании кои решија да ги одложат своите електрични модели, поради нестабилноста на пазарот и долгорочните предизвици.
Изјава на извршниот директор
Првиот човек на компанијата, Стефан Винкелман, потврди дека концептот на електричниот GT четирисед Lanzador, претставен минатата година, нема да започне со сериско производство пред 2029 година, што е 12 месеци одложување според првичните планови.
Во изјавата, Винкелман додаде дека компанијата сè повеќе размислува за употреба на синтетички горива, бидејќи верува дека суперспортските автомобили на електричен погон немаат долг рок на одржливост.
Поглед кон иднината
Дополнителна јасност околу иднината на индустријата и стратегијата на Lamborghini се очекува по конечната одлука на Европската унија за забрана на производство и продажба на возила со мотори со внатрешно согорување (ICE).
Извор: Index
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (19 декември)
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за петок (20 декември)
-
Кичево20 часа
Утре ќе се изведуваат градежни работи на патот кон „Крушино“ – с.Кнежино, за таа цел ќе има времен прекин на сообраќај додека не се завршат активностите
-
Временска прогноза21 час
Детали за новиот студен бран кој доаѓа од утре, посебно внимание за тие кои ќе патуваат преку македонските превои
-
Кичево2 дена
Дедо Мраз пристигна во Кичево, на голема радост на најмилите
-
Македонија1 ден
МВР: Не отварајте сомнителни линкови и датотеки прикачени во е-маил пораки и не споделувајте лични податоци со непознати лица!
-
Култура2 дена
Пред нас е големиот празник Св.Никола, светоцот заштитник на децата, сиромашните и работниците, за многу години најчестата слава во македонските домови!
-
Свет2 дена
Јапонската ракета „Каирос“ откажа неколку минути по полетувањето