Автомобили
Volkswagen го откажа Passat

Според британскиот Autocar, германскиот Volkswagen го запре производството на седанот Passat за европскиот пазар.
Причините за ваквата одлука се посилната продажба на караванот Passat и постоењето на слично позициониран Arteon.
Вестите дека VW ќе го укине седанот Passat во Европа се појавуваат од 2020 година. Сепак, се очекуваше тоа да се случи во 2023 година, но оваа најнова вест значи дека германскиот производител на автомобили ја сменил предвидената временска рамка.
VW, исто така, го објави крајот на Passat во САД, а 2022 Passat Limited Edition таму го означува крајот на производството во САД.
Деветтата генерација на моделот Passat за 2023 година ќе биде изградена врз основа на подобрена MQB платформа. Со овој најнов развој, деветтата генерација ќе биде достапна исклучиво како караван модел кога ќе пристигне на Стариот континент.
Да потсетиме, Passat е достапен како седан и караван од 1973 година, кога беше лансиран оригиналниот модел.
Се шпекулира дека смртта на Passat ќе го отвори патот за идниот Aero B. Овој целосно електричен модел моментално е во развој и е инспириран од дизајнот на концептот ID Space Vizzion од 2019 година. Aero B се очекува да пристигне како и седан и караван. Aero B наводно е само работното име на моделот. VW би можел да го промени за да ја следи воспоставената шема за именување идентификација на електричните возила, а неговата премиера се очекува кон крајот на оваа година или на почетокот на следната.
/b92/
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Кичево12 часа
Во семеен стан во блокот на Ламели во Кичево доцна вечерва избувнал пожар
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (7 мај)
-
Хороскоп15 часа
Хороскоп за четврток (8 мај)
-
Македонија2 дена
Прилеп: Седумгодишно дете случајно стартувало автомобил и ја повредил сестричката
-
Спорт2 дена
ФФМ огорчени од фудбалските сцени на мечот од ВМФЛ помеѓу Кожуф и Башкими
-
Македонија22 часа
(ФОТО) СВР Охрид одржа свеченост по повод 7-ми мај „Денот на Полицијата“
-
Гејминг1 ден
(ВИДЕО) Излезе новиот трејлер на популарната и долгоочекувана „GTA VI“
-
Македонија1 ден
Малолетник од Блаце украл мотор, па експресно бил пронајден од Полицијата