Автомобили
Возачот на NASCAR употребил трик во трката што го користел како дете во играта NASCAR 2005 GameCube

Возачот на NASCAR, Рос Честејн, влезе во историјата со неочекуван маневар што го квалификуваше за последната трка во сезоната, поставувајќи го рекордот на патеката за најбрз круг во процесот. По трката, тој во интервју изјави дека тој потег го научил уште како дете, играјќи NASCAR 2005 на конзолата Nintendo GameCube, но дека не знае дали ќе биде успешен во вистинска трка. И покрај сите ризици, тој очигледно беше подготвен да се обиде.
Сепак, на сето ова му претходеа сплет на околности кои го доведоа Честејн на позицијата „да се биде или не“. Маневрот се одржа на трката Xfinity 500 што се одржа на Мартинсвил Спидвеј во Вирџинија. Тоа е кратка патека, со јамка долга половина милја (805 метри) изградена во 1947 година. Оваа трка е позната по свиоците кои обично бараат агресивно сопирање за да се помине без последици.
За време на последниот круг од трката, Честејн беше на 10-то место, а за да се квалификува за последната трка во шампионатот, требаше да се искачи најмалку две позиции. А потоа, наместо да забави во свиокот, тој забрза и се закачи за надворешниот раб на патеката. Го пушти воланот и му дозволи на ѕидот да го одржува автомобилот на вистинскиот пат. На овој начин со полна брзина, со постојан контакт со заштитниот ѕид, претекна неколку возила и ја заврши трката на петтото место. Покрај квалификациите за последната трка во сезоната, Честејн го собори и рекордот на патеката стар 75 години.
Никој досега не направил ваков потег, барем не успешно, од едноставна причина што со себе носи голем ризик. Освен што автомобилот беше тешко оштетен по маневарот, лесно беше да се направи катастрофална грешка, па дури и да се преврти автомобилот. Тркачкиот свет е поделен околу сето ова. Официјалните лица се дел изненадени, дел изненадени, а дел загрижени дека ова може да стане редовна техника на возачот во иднина.
Извор: ArsTechnica
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за сабота (10 мај)
-
Хороскоп9 часа
Хороскоп за недела (11 мај)
-
Хроника2 дена
МВР со детали за убиството во Штип, приведени биле и помагачи на сторителот
-
Скопје2 дена
Посебен режим на сообраќај во Скопје во недела
-
Македонија13 часа
Малолетник од Кочани објавувал експлицитни содржини од малолетничка, мајката го пријавила
-
Временска прогноза23 часа
Од викендов драстично поладно, особено на утро, ова се информациите
-
Македонија22 часа
ОВР Струга: Стружанец возел мотор пијан и излетал од патот
-
Здравје и убавина10 часа
Клучни 5 работи поврзани со забите, кои предупредуваат за опасни промени во вашето општо здравје