Магазин
WhatsApp добива претплата? објави Meta
Неодамна беше објавен интересен напис кој зборуваше за плановите на Meta за WhatsApp.
Во Meta со години се обидуваат да ја заработат популарноста на нивната комуникациска платформа WhatsApp, за која пред девет години платија дури 19 милиони долари.
Бројот на корисници на WhatsApp постојано се зголемува и надмина две милијарди, а во Meta сакаат да најдат начин да одржат толку голем раст на корисници, но и да се обидат да заработат што повеќе пари од нив.
Одвреме-навреме се појавија гласини дека компанијата на Закерберг би можела да стави поголем акцент на рекламите и рекламите, а истите гласини неодамна повторно почнаа да кружат по написот објавен во Financial Times. Во написот се наведува дека некои тимови во Target разговарале за поставување реклами во списокот за разговор со контакти на главната страница на WhatsApp. Во написот се споменува дека конечната одлука за рекламите не е донесена, а се споменува и можноста за воведување претплата на WhatsApp со која би се избегнало прикажување на реклами.
Да потсетиме, компанијата пред неколку години размислуваше да стави реклами во статус на WhatsApp, но тие се откажаа од таа одлука. Штом таквите информации се појавија на интернет, наиде на големи критики од корисниците кои, очигледно, не сакаат рекламите да им го расипат искуството со користење на платформата.
Што се однесува до рекламите меѓу разговорите кои ги објави Фајненшл тајмс, се чини дека од тоа нема да има ништо, барем засега. Имено, на тој напис реагираа од самата Meta, нагласувајќи дека не само што не започнале со никаков развој и тестирање на таа опција, туку и дека не планираат да го спроведат споменатиот начин на прикажување реклами во разговорите.
Меѓутоа, прашање е дали во тој случај може да се користи познатата поговорка „каде има чад има и оган“, бидејќи аналитичарите сметаат дека е само прашање на време кога Meta ќе се одлучи за посериозен обид да внесе реклами во WhatsApp. На примерот на нивните други мрежи како Facebook и Instagram, можеме да ги видиме различните начини на кои Meta ги монетизираше милијардите корисници на тие платформи, и нема сомнеж дека темата за монетизација на WhatsApp често е на дневен ред.
Во моментов тие генерираат приход од WhatsApp преку WhatsApp Business, опција наменета за деловните корисници кои им плаќаат за одредени услуги, па таа опција веќе има околу 200 милиони месечни корисници. Исто така, еден од плановите со кои имаат намера да ги зголемат приходите е опцијата за персонализирани пораки за деловните корисници, како и интегрирање на опцијата за плаќање за некои пазари каде што ќе може да им се плаќа на трговците директно од WhatsApp.
Магазин
Microsoft ја враќа една од најбараните функции
Microsoft конечно ја враќа една од најбараните функции на лентата со задачи во Windows 11. Иако Windows 11 веќе не е нов оперативен систем, компанијата и понатаму работи на подобрување на искуството, особено околу лентата со задачи и менито Start — делови што долго време беа предмет на критики.
Една од најголемите забелешки беше недостигот на корисен скокачки календар, каков што имаше во Windows 10.
Што беше проблемот?
Во Windows 10, календарот овозможуваше:
-
брз преглед на агендата
-
додавање нови настани
-
подобра организација без отворање апликација
Во Windows 11, корисниците добија само празен календар без никакви функции, што доведе до
-
користење алтернативи од трети страни, како Calendar Flyout
-
разочарување поради намалената продуктивност
Што носи новата надградба?
Microsoft најави дека флај-прозорецот на календарот во Windows 11 конечно добива значајна надградба.
Следниот месец ќе биде воведен:
-
нов дневен приказ во скокачкиот календар
-
брз преглед на претстојни настани
-
копчиња за директно приклучување на состаноци
-
опции за разговор со Microsoft 365 Copilot
Овие подобрувања конечно ја носат функционалноста што корисниците ја бараа уште од официјалното лансирање на Windows 11.
Извор: B92
Магазин
YouTube повторно воведува директни пораки: Моментално се тестира!
YouTube го тестира враќањето на директните пораки, дозволувајќи им на корисниците да споделуваат видеа и да разговараат во рамките на апликацијата. Моментално функцијата е достапна само за возрасни корисници во Ирска и Полска. Овој потег доаѓа по години без систем за пораки, откако YouTube ја отстрани функцијата во 2019 година.
Како функционира оваа функција
Според YouTube, експериментот им овозможува на корисниците:
-
да споделуваат видеа од сите типови (долги видеа, Shorts, преноси во живо)
-
да водат разговори директно во мобилната апликација
-
да комуницираат без да го напуштат YouTube
Корисниците што учествуваат во тестот мора да испратат покана пред да започнат разговор.
-
Примателите можат да го одбијат повикот
-
Можно е блокирање или пријавување на контакти
-
Сите пораки се во согласност со Упатствата за заедницата
Ограничено лансирање во Ирска и Полска
Функцијата моментално е достапна само:
-
за корисници над 18 години
-
во Ирска и Полска
YouTube не открива кога ќе биде достапна глобално. Ограниченото лансирање служи за собирање фидбек и тестирање пред потенцијално пошироко воведување.
Безбедност и правила во заедницата
YouTube посочува дека сите пораки ќе бидат модерирани за усогласеност со правилата.
-
Може да бидат отстранети содржини што кршат правила
-
Системите за модерација може да ги прегледуваат пораките
-
Споделените видеа и разговорите подлежат на истите правила како коментарите
Корисниците треба да знаат дека пораките не се целосно приватни.
Зошто ова е важно за корисниците
Враќањето на директните пораки може значително да го промени начинот на кој YouTube функционира како социјална платформа.
-
Овозможува подиректно поврзување меѓу корисниците
-
Ја зголемува интеракцијата околу содржините
-
Ги задржува корисниците во рамки на YouTube, без префрлање на други апликации
Успехот ќе зависи од тоа колку корисниците ќе ја прифатат функцијата и како ќе се одвива модерирањето.
Извор: Kurir
Магазин
За прв пат Android телефони поддржуваат AirDrop: овие четири модели можат директно да споделуваат фотографии со iPhone
Серијата Pixel 10 ја воведува првата вистинска директна размена на датотеки помеѓу Android Quick Share и Apple AirDrop, без потреба од дополнителни апликации. Ова значи дека конечно е овозможено лесно, брзо и нативно споделување фотографии и датотеки помеѓу Android и iPhone уреди.
Новитетот поддржува и iPad и Mac, што го прави прв вистински двонасочен систем за размена на датотеки меѓу двата екосистема.
Кои телефони први ја добиваат функцијата?
Функцијата прво е достапна исклучиво на:
-
Pixel 10
-
Pixel 10 Pro
-
Pixel 10 Pro XL
-
Pixel 10 Pro Fold
Google најавува дека опцијата ќе пристигне и на други Android уреди, но нема прецизен датум.
Како работи споделувањето помеѓу Android и Apple?
За да може Pixel уред да испрати датотека кон iPhone:
-
На Apple уредот поставете AirDrop → “Everyone for 10 minutes”.
За да може iPhone или Mac да испрати датотека кон Pixel 10:
-
На Pixel треба да биде овозможено Quick Share → “Allow everyone for 10 minutes” или режим на специјален прием.
Google нагласува дека функцијата е развиена целосно независно, без техничка соработка со Apple, и планира во иднина да овозможи режим ограничен само на контакти.
Како да се активира на Pixel 10 серијата?
-
Отворете Settings (Поставки)
-
Одете во Google Services (Услуги на Google)
-
Изберете All services (Сите услуги)
-
Влезете во System services (Системски услуги)
-
Ажурирајте ја Quick Share Extension на најновата верзија
Со тоа, функцијата станува автоматски достапна.
Извор: Benchmark
-
Магазин2 денаПорака од возач на Брза Помош, почит за сите возачи, наши спасители!
-
Кичево1 денЦУК со известување за изминатото деноноќие, во Кичево побарана била општинска интервенција во делот на ул. „Прилепска“
-
Хороскоп2 денаХороскоп за четврток (20 ноември)
-
Хороскоп19 часаХороскоп за петок (21 ноември)
-
Без категорија18 часаЖолта предупредувачка фаза поради најавените обилни врнежи од дожд и силниот ветер, локално процесите ќе бидат во форма на невреме
-
Македонија1 денДржавниот пазарен инспекторат изврши инспекциски надзори во пет градови, затекнати биле низа неправилности кај 16 правни субјекти кои продавале тутунски производи
-
На денешен ден2 денаСветот на денешен ден (20 ноември)
-
Македонија2 денаАлбански државјанин фатен на „Ќафасан“ со 332 парчиња риба белвица
