Социјални мрежи
WhatsApp најверојатно спрема новости околу анимирање на емоџи анимации

Новата функција наскоро би можела да се појави во бета верзиите на десктоп и мобилните апликации. Корисниците на WhatsApp наскоро би можеле да имаат пристап до функција која може да ги освежи и разубави групните разговори. Изгледа дека Мета развива анимирани емотикони за претстојната бета верзија на десктоп апликацијата WhatsApp.
GIF објавен од WABetaInfo покажува како изгледаат анимираните емотикони. Едно емоџи со славеничка труба и капа за забава е прикажано како скока и се врти. Потоа, кога ќе стане достапна анимирана верзија на одреден емотикон, WhatsApp ќе ја сподели наместо статична слика.
Сè уште не е познато дали ќе можете да ги исклучите анимираните емотикони ако и кога WhatsApp ќе ја претстави функцијата на пошироката јавност. Наводно, анимираните емотикони ќе се најдат прво во бета верзиите на мобилните апликации.
Се чини дека WhatsApp ја користи библиотеката Lottie за анимирани емотикони. Очигледно, овие емотикони имаат мали големини на датотеки и може да се намалат без губење на квалитетот на сликата.
Малку е веројатно дека функцијата за анимирани емотикони сама по себе ќе доведе до прилив на нови корисници. Сепак, може да го направи WhatsApp попријатен за користење.
Апликацијата Messages на Google и iMessage на Apple со години поддржуваат анимирани емотикони, така што WhatsApp практично го достигнува чекорот.
Извор: pcpress.rs
Социјални мрежи
Инстаграм ја воведе познатата опција „Close Friends“

Социјалната мрежа Инстаграм ја прошири својата функција Close Firends од приказни и белешки до објави и reels. Корисниците на Инстаграм сега можат да изберат да ги споделат своите објави и reels со помала група луѓе, пренесува RTCG.
Тимот на Instagram тврди дека корисниците ја користат функцијата „Close Friends“ како простор за да се поврзат со луѓето кои им се најважни. Споделувањето на reels и објави само со вашите блиски пријатели е прилично лесно.
Кога корисникот креира објава, треба да го допре копчето „Audience“, потоа да ја избере опцијата „Close Friends “и на крајот да кликнете на „Share“. Потоа, објавата или reels-от ќе имаат ознака „Close Friends“, така што само корисниците на списокот „Close Friends“ ќе ја гледаат.
Вреди да се напомене дека листата на блиски пријатели ќе биде истата група на луѓе во сите функции на Инстаграм, истакна nova.rs
Социјални мрежи
„WhatsApp“ воведе верификација преку e-mail пошта, за поголема безбедност

Во потегот насочен кон зајакнување на безбедноста на корисничките сметки, WhatsApp се подготвува да воведе функција преку проверка на е-пошта. Иако моментално е во бета тестирање, оваа нова безбедносна мерка се очекува да обезбеди дополнителен слој на заштита на корисниците на WhatsApp.
Мета веќе извести одредени корисници да ги потврдат своите сметки преку нивните лични адреси на е-пошта. Сепак, оваа опција во моментов е достапна само за ограничен број бета корисници, што укажува дека се уште е во рана фаза на имплементација, пренесува WABeta.info.
Според претходните извештаи, WhatsApp работи на развој на систем за проверка на е-пошта од август. Главната цел на овој нов метод на верификација е да се подобри безбедноста на корисничките сметки, што ќе го отежне неовластениот пристап на злонамерните лица.
Самиот процес на верификација изгледа едноставен: од корисниците ќе биде побарано да ја внесат својата е-адреса и да чекаат е-пошта за потврда во нивното сандаче. Откако ќе кликнете на врската за верификација, нивната сметка ќе биде потврдена.
Овој потег се вклопува со посветеноста на WhatsApp за приватност и безбедност на корисниците, нагласувајќи ја важноста од заштита на податоците и комуникациите на корисниците преку функции како шифрирање од крај до крај.
Воведувањето на проверка на е-пошта одговара на растечката загриженост за сајбер заканите и прекршувањето на податоците, обезбедувајќи им на корисниците дополнителен мир и заштита на нивните лични информации.
WhatsApp не откри официјален датум за објавување на оваа функција, но корисниците може да очекуваат таа да биде широко достапна наскоро по успешното бета тестирање. Овој додаток ќе им обезбеди на корисниците дополнителен слој на безбедност, што на крајот ќе им отежне на неовластени лица да ги компромитираат нивните сметки.
Покрај верификацијата преку е-пошта, WhatsApp истражува и други безбедносни подобрувања за да се осигура дека податоците на корисниците остануваат безбедни и безбедни во сè подигиталниот свет.
Извор: benchmark.rs/WABeta.info
Социјални мрежи
Мета на земјите од ЕУ ќе им понуди претплата за Фејсбук и Инстаграм, еве што точно значи и колку чини

Мета ќе им понуди на корисниците на Фејсбук и Инстаграм во земјите членки на Европската унија план за претплата да ги користат тие платформи без реклами, во согласност со регулативите на ЕУ.
Месечниот план за претплата ќе биде 9,99 евра за корисниците во ЕУ и Швајцарија, за десктоп корисници, додека корисниците на уредите со Android и iOS ќе треба да плаќаат 12,99 евра месечно. Регулативите во Брисел би можеле да ја ограничат способноста на Мета да ги персонализира рекламите врз основа на навиките на корисниците без нивна согласност, загрозувајќи го нејзиниот главен извор на приходи.
Мета им нуди на корисниците избор помеѓу бесплатно користење на своите социјални мрежи со реклами, како и користење без реклами, но со претплата.
Ова би можело да ги наведе корисниците да се одлучат за првата опција и на тој начин да и помогне на Мета да ги прифати регулативите без да го менува деловниот модел на прикажување персонализирани реклами и реклами.
Инаку, Facebook веќе некое време има проблеми со антимонополското законодавство на ЕУ. Во јули, Мета ја загуби битката со европското правосудство поради непочитување на германскиот одредба за ограничување на податоците. Претходно, ирската комисија за заштита на податоците изрече казна од 390 милиони евра за Мета.
Тогаш Марк Цукерберг беше предупреден дека не може да го користи таканаречениот „договор“ како правна основа за испраќање огласи до корисниците врз основа на нивните онлајн активности. Мета подоцна објави дека ќе побара согласност од корисниците во ЕУ пред да им дозволи на компаниите да обезбедат насочено рекламирање, со цел да ги исполнат регулаторните барања.
Извор: blic.rs
-
Хороскоп2 дена
Месечен Хороскоп (декември)
-
Култура21 час
Сеноќно молитвено бдение во нашиот манастир „Св. Богородица – Пречиста“ по повод големиот празник Воведение на Пресвета Богородица
-
Хороскоп19 часа
Хороскоп за сабота (2 декември)
-
Спорт4 часа
(ФОТО) „ФК Кичево“ успешно го заврши првиот дел од сезоната, денес се одиграа одлични мечеви..
-
Автомобили1 ден
Револуција или најгрдиот автомобил во историјата? Cybertruck пристигна (ФОТО+ВИДЕО)
-
Македонија45 минути
Возило со миганти учествувало во сообраќајка кај Струмица, возачот и мигрантите избегале, па биле пронајдени..
-
Автомобили5 часа
(ВИДЕО) Маск го претстави долгоочекуваниот автомобил „Cybertruck“, неговата носивост на влечење ги надминува сите граници
-
Спорт1 ден
Судиите од првата македонска фудбалска лига супериорно ја завршиле работата на мечевите од 16-то коло