Магазин
WhatsApp воведува еднократни гласовни пораки: Еве што треба да знаете
Функцијата моментално се тестира и за уредите со Android и iOS
WhatsApp наскоро може да воведе можност за испраќање „самоуништувачки“ гласовни пораки, според извештаите на WABetaInfo. Оваа нова функција го надополнува веќе постоечкиот сет на опции насочени кон подобрување на приватноста и корисничкото искуство.
Функцијата, која моментално се тестира на уредите со Android и iPhone, им овозможува на корисниците да ги постават своите гласовни пораки автоматски да се бришат откако примачот ќе ги слушне. Процесот е едноставен: додека корисникот снима гласовна порака, тој ќе види икона со бројот „еден“ во круг на екранот. Со кликнување на оваа икона, гласовната порака станува еднократна и нема да се зачува на ниту еден уред.
Оваа опција нуди голем број на предности, особено за корисниците кои се загрижени за приватноста и не сакаат нивните гласовни пораки да се зачувуваат или споделуваат. Исто така, пораките „самоуништувачки“ можат да бидат корисни за испраќање чувствителни информации како лозинки, кредитни картички или дури и едноставни вести кои корисникот не сака да ги сними.
Сепак, една од недостатоците е што дури и испраќачот нема да може повторно да ја слуша пораката откако ќе биде испратена, што може да биде проблем за оние кои сакаат да ги анализираат нивните зборови или тон.
Со оглед на тоа што употребата на говорни пораки е постојано во пораст, особено во услови на работа и комуникација на далечина предизвикана од пандемијата, таквата функција може дополнително да ја зголеми популарноста на WhatsApp.
Повеќето аналитичари веруваат дека овој потег е дел од поголемиот план на WhatsApp да се истакне како лидер во приватните и безбедни комуникации, особено по конкуренцијата од други платформи како што се Signal и Telegram, кои нудат слични, но помалку популарни функции. Доколку тестирањето се покаже успешно, функцијата се очекува да биде достапна за сите корисници во блиска иднина.
/Telegraf
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза12 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп23 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили13 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт11 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин10 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година