Магазин
X развива нови функции за да стане „апликација за секого“
Компанијата нуди нови алатки во обид да привлече повеќе креатори на својата платформа.
Нови видео функционалности
Илон Маск размислува за нова видео функционалност на платформата, вклучувајќи стриминг на игри и купување производи во живо. Тоа е всушност дел од напорите X да се направи „апликација за секого“. Компанијата експериментира со основните можности за стриминг на игри слични на Twitch. Во моментов, овие функции се достапни само за корисници кои се претплатиле на услугата X Premium.
Илон Маск ја претстави новата функција во неделата навечер за време на 54-минутниот пренос на играта Diablo IV. Преносот на играта беше објавен од анонимна сметка на Twitter користејќи го корисничкото име @cyb3rgam3r420.
Инженерот во X, Марк Калман, исто така сподели видео во кое објаснува како претплатниците на Premium можат да проследуваат игри од нивните сметки со поврзување на софтверот OBS со нивната сметка на Твитер преку X Media Studio.
X се обидува да привлече што е можно повеќе креатори
Сè уште не е јасно колку сериозно X ќе се обиде да привлече стримери. Исто така, се чини дека функцијата поддржува коментари на гледачите во преносите. Сепак, голем дел од функционалноста фокусирана на креаторот пронајдена во други платформи моментално недостасува. Сепак, ова е еден од најновите примери за тоа како X се обидува да привлече програмери со нова функционалност.
Исто така, не е јасно дали инфраструктурата на X ќе може да биде во чекор со новата функционалност за стриминг. Компанијата која минатата година отпушти многу инженери, а имаше и проблеми со аудио и видео стримовите. Кога гувернерот на Флорида Рон Де Сантис се јави за да ја објави својата претседателска кандидатура заедно со Маск во мај, преносот беше прекинат неколку пати.
Според Волтер Исаксон, американски писател кој исто така напишал биографија за Маск, проблемот е резултат на нестабилноста предизвикана од лошо планираното преместување на еден од центрите за податоци на компанијата. Сепак, се чини дека проблемите се уште не се целосно решени.
Минатата недела Маск се обиде да ја пренесе својата посета на границата на САД со Мексико. Сепак, видеото беше нагло прекинато по околу четири минути. Маск на крајот можеше да го рестартира преносот, но само откако испрати итна е-пошта до целиот тим на Х, според извештајот на репортерот на Њујорк Тајмс, Рајан Мек. „Ве молам поправете го ова“, рече Маск.
Извор: Engadget
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Временска прогноза4 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили6 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт3 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи23 часа
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година