Магазин
X воведува годишна претплата за новите корисници: Крај на бесплатното твитање
Новите корисници ќе плаќаат по еден долар годишно за можноста да твитаат, ретвитуваат и да одговараат на твитови
Социјалната мрежа X, порано позната како Twitter, одлучи да почне да им наплаќа на новите корисници по еден долар годишно за пристап до клучните функции, вклучувајќи ја и можноста за твитување, одговарање и ретвитување. Одлуката ќе стапи на сила денеска за корисниците во Нов Зеланд и Филипините, според информациите потврдени од компанијата.
Оваа промена на платформата претставува еден од најважните чекори откако Илон Маск ја презеде компанијата пред речиси една година. Во соопштението објавено од тимот за поддршка на X, деталите беа потврдени и објаснети како начин за борба против присуството на ботови и спам на платформата, а не како начин за заработка.
Starting today, we’re testing a new program (Not A Bot) in New Zealand and the Philippines. New, unverified accounts will be required to sign up for a $1 annual subscription to be able to post & interact with other posts. Within this test, existing users are not affected.
This…
— Support (@Support) October 17, 2023
Годишната такса од 1$ се однесува само на новите корисници и не се однесува на постоечките корисници. Сè уште не е познато дали или кога планот ќе биде проширен на корисниците во други земји. Програмата се разликува од X Premium, која нуди дополнителни функции како што се „Back“ и „Edit“ за објави, по цена од 8 долари месечно.
Маск на Twitter напиша дека нема да се наплаќа за читање, но дека ќе се наплаќа годишен надомест од 1 долар за твитување. „Тоа е единствениот начин да се борите со ботови без да ги блокирате вистинските корисници“, напиша Маск.
Со оглед на бурниот период низ кој мина компанијата откако Маск ја презеде функцијата, вклучително и отпуштања кои елиминираа 75% од вработените и олабавување на умереноста на содржината, некои корисници изразуваат сомнеж во одлуката да ги предадат своите финансиски информации.
Линда Јакорино, која ја презеде функцијата извршен директор на X во мај, рече дека 90% од првите 100 огласувачи веќе ја вратиле довербата во платформата. Сепак, останува да се види дали Јакорино ќе успее да го обнови бизнисот со реклами, со оглед на импулсивните одлуки на Маск кои би можеле да бидат контрапродуктивни.
/Telegraf
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Временска прогноза5 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили6 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт4 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи23 часа
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година