Магазин
Xiaomi го претстави Redmi Note 11: четири модели за сечиј џеб
Xiaomi го претстави Redmi Note 11. Популарна серија на уреди за сечиј џеб.
Компанијата претстави четири телефони, а спецификациите се разликуваат само во некои детали. Секој го има она што Xiaomi го нарекува „модерно тело со рамни рабови“ или накратко изгледаат како сериите на iPhone 12 или 13.
Што знаеме за моделите:
Redmi Note 11 има Snapdragon 680, 6,43 инчен LCD до 90Hz стапка на освежување. Главната камера е 50MP и поддржува брзо полнење до 33W. Овој модел доаѓа со 6GB RAM меморија.
Redmi Note 11S има ист екран и брзина на полнење како и Note 11. Helio G96 процесор, главна камера од 108MP и 8GB RAM.
Redmi Note 11 Pro 5G е премиум моделот од оваа серија. Има чипсет Qualcomm Snapdragon 695 со поддршка за 5G. Екранот е OLED од 6,67 инчи. Стапката на освежување на екранот е до 120 Hz. Телефонот има батерија од 5000 mAh и брзо полнење до 67 W. Главната камера има 108 MP. Исто така, ова е единствениот модел со телефото камера од 2 MP.
Redmi Note 11 Pro е речиси идентичен со Pro 5G, освен што користи MediaTek Helio G96 процесор и нема поддршка за 5G.
Сите модели имаат сензор за отпечатоци од страна, приклучок за слушалки и 128 GB внатрешна меморија. Исто така, сите модели ќе бидат базирани на Android 12 со кориснички интерфејс MIUI13, пренесува Verge.
Цените во Македонија се уште не се познати, но препорачаните цени на уредот се:
Redmi Note 11 – 230 долари
Redmi Note 11S – 220 долари
Redmi Note 11 Pro – 270 долари
Redmi Note 11 Pro 5G – 290 долари.
Redmi Note 11 и 11S ќе бидат пуштени во продажба во следните неколку дена, додека варијантите Note 11 Pro и Pro 5G нема да бидат достапни до февруари.
Finally, the #RedmiNote11Series has met you all and has shown you how they can #RiseToTheChallenge.
— Xiaomi (@Xiaomi) January 26, 2022
/nova.rs/
Фото: Redmi Note
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза8 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп19 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили10 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт7 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година