Магазин
Xiaomi најмногу профитираше од падот на продажбата на iPhone во Кина
По падот на побарувачката за телефоните на Apple, Huawei направи силен нов упад на домашниот пазар. Сепак, се чини дека најголема корист има Xiaomi, која од моментот бележи голем пораст на продажбата на кинескиот пазар.
Компанијата достигна пазарна вредност од 20 милијарди долари во продажба во Кина, што е зголемување на продажбата за 60 отсто од година во година. Оваа вредност не ги вклучува само мобилните телефони, туку и домашните апарати, како и електричните возила.
Други кинески производители на Android телефони исто така го искористија падот на продажбата на iPhone во таа земја. Сепак, според Counterpoint Research, Xiaomi е единствениот ТОП 5 производител на телефони кој доживеа раст на продажбата во третиот квартал во однос на истиот квартал од претходната година, што успеа да ја зајакне својата позиција на најголемите пазари – Кина и Индија.
Извор: GizmoChina
Магазин
Се шпекулира дека Sony развива нова конзола за игри
Sony и Microsoft прoдолжуваат да се натпреваруваат во светот на гејмингот, при што и двете компании се чини дека работат на нови рачни конзоли.
Новиот PlayStation Portal и плановите на Sony
Sony неодамна го претстави PlayStation Portal, но уредот не ги исполни очекувањата на гејмерите. Portal овозможува стриминг на игри од PlayStation преку Wi-Fi, но не поддржува директно играње од диск или SSD, што го ограничува неговото користење.
Сепак, Sony планира нова рачна конзола која ќе работи како класичен уред, сличен на Steam Deck, овозможувајќи извршување игри без потреба од поврзување со друга конзола или облак. Овој проект сè уште е во рана фаза на развој, па лансирањето би можело да се случи за неколку години или, според извори на Bloomberg, Sony може целосно да го откаже.
Конкуренцијата на пазарот
На пазарот веќе доминира Nintendo Switch, а се очекува негов наследник, Switch 2, да понуди слична функционалност. Sony, според истиот извештај, првично планирал сличен пристап со Portal, но подоцна се насочил кон стриминг технологијата.
Во меѓувреме, Microsoft исто така развива рачна конзола. Шефот на Xbox, Фил Спенсер, неодамна потврди дека компанијата работи на прототипови, но и овој уред е далеку од финална верзија.
Иако овие уреди звучат ветувачки, ќе помине време пред да станат достапни на пазарот, а постои и ризик некои од нив никогаш да не бидат лансирани.
Извор: Insider Gaming
Магазин
Microsoft го блокира ажурирањето на Windows 11 24H2
Microsoft го блокираше ажурирањето Windows 11 24H2, поради проблеми што го расипуваат функционирањето на USB-мрежните модеми, печатачи и скенери.
Во јуни 2024 година, Windows 11 24H2 беше објавен за компјутери со Arm Copilot+, со посебен акцент на непречена поддршка за печатачи. Но, неодамна, компанијата потврди постоење на проблеми поврзани со печатачи на Windows on Arm уреди. Иако AMD и Intel уредите не беа експлицитно споменати, бројни извештаи укажуваат дека истиот проблем може да се појави и на x86 (AMD64) системите.
Проблемот со eSCL протоколот
Причината за овие потешкотии е идентификувана во протоколот eSCL (eScanner Communication Language), кој се користи за комуникација меѓу уредите. Microsoft потврди дека во Windows 11 24H2, овој протокол не функционира правилно, предизвикувајќи неуспех во префрлувањето на USB режим кога е потребно.
Како резултат, компанијата блокираше ажурирање на Windows 11 24H2 на сите системи кои користат eSCL уреди.
Претходни проблеми со ажурирањето
Пред ова, Microsoft веќе го имаше блокирано истото ажурирање поради проблеми со одредени видео игри на Ubisoft.
Компанијата потврди дека ќе продолжи да работи на решавање на проблемите пред ажурирањето повторно да биде достапно.
Извор: B92
Магазин
6 работи што луѓето сè уште погрешно ги разбираат за компјутерскиот хардвер
Многумина велат дека градењето компјутер е како склопување Лего коцки, но оваа споредба често претерано го поедноставува процесот. Со децении, ваквиот пристап создава митови и заблуди за компјутерскиот хардвер. Некои од нив се базираат на мрзеливост или преголема самодоверба, но и во 2024 година се многу присутни. Од процесори (CPU) и графички процесори (GPU) до брзини на SSD, системи за ладење и потрошувачка на енергија – заблудите сè уште влијаат врз одлуките на корисниците. Еве шест од најчестите погрешни сфаќања:
1. Тесни грла на перформансите (Bottlenecks)
Многу корисници мислат дека може да го пресметаат степенот на „bottleneck calculator“ со онлајн калкулатори. Иако тесните грла се реални, овие алатки често даваат неточни резултати. На пример, не е секогаш потребно да купувате 12-јадрен процесор за да го „елиминирате тесното грло“. Подобро е да ги анализирате benchmark тестовите и да одберете компоненти кои природно се компатибилни, отколку да се потпирате на генерализирани проценки.
2. Тестирање на CPU и GPU (Benchmarking)
Често, процесорите се тестираат на резолуција 1080p, бидејќи таа е најзависна од CPU. Ова не значи дека 1080p е „за стари процесори“, туку дека тестот овозможува комплетна проценка на перформансите. Кај графичките процесори, се користат повисоки резолуции како 1440p и 4K, каде што GPU презема поголем дел од задачата, а влијанието на процесорот е минимално.
3. Потрошувачка на енергија и ефикасност
Современите компоненти бараат повеќе енергија, но не секогаш се енергетски ефикасни. На пример, ако еден процесор троши 50% повеќе енергија, но нуди само 10% подобри перформанси, тоа е лоша инвестиција. Вистинската термичка ефикасност се мери според соодносот перформанси по вати, а не само по апсолутната потрошувачка на енергија.
4. Модерни системи за ладење на процесорот
Со се поголемата енергетска глад на процесорите, AIO водени ладилници стануваат популарни. Сепак, за процесор од средна класа, често не е потребен скап ладилник. Воздушните ладилници можат да понудат слични перформанси, а некои модели од буџетската класа се исклучително ефикасни.
5. Брзина на SSD и FPS
Иако SSD значително ги подобрува времињата за вчитување во споредба со HDD, тој речиси нема ефект врз FPS (кадри во секунда) во игрите. Улогата на SSD е ограничена на вчитување текстури, а надградбите како PCIe 5.0 SSD немаат значење додека игрите не имплементираат технологии како DirectStorage.
6. Улогата на процесорот во игрите
Процесорот е важен, но неговото влијание варира од игра до игра. Традиционалното мислење дека 6-јадрените процесори се доволни полека се менува. Денешните игри почнуваат да користат повеќе јадра и нишки, а процесори со 8 или повеќе јадра нудат подобри перформанси и подолг животен век без потреба од надградба.
Заклучок: Митовите никогаш не исчезнуваат
Иако природата на митовите за хардверот се менува, тие секогаш ќе постојат. Затоа е важно да се информирате од различни и веродостојни извори, за да ги разликувате фактите од фикцијата и да донесете најдобри одлуки за вашиот хардвер.
Извор: XDA Developers
-
Хроника5 часа
По тешко боледување почина митрополитот на Дебарско-кичевската епархија г. Тимотеј, нашиот духовен лидер и посветен пастир
-
Кичево21 час
Започнува наградна игра во кичевскиот локал за брза и квалитетна храна „Kelly Doner“, направи сметка од 600 ден – добиј ваучер и учествувај за вредни награди!
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за недела (24 ноември)
-
Хороскоп20 часа
Хороскоп за понеделник (25 ноември)
-
Македонија6 часа
Од ноќеска поскапува цената на сите нафтени деривати
-
Временска прогноза12 часа
До четврток речиси исто време, од петок нов влажен бран и дожд
-
Автомобили21 час
Во зима на снег многу често возачите прават грешка со напумпаните гуми, конечно има ли врска напумпаноста на гумите во услови на снег?
-
Здравје и убавина21 час
На колку време треба да се менува четката за заби?