Социјални мрежи
YouTube ќе доделува 100 милиони долари за креаторите на кратки видеа „Shorts“ – учество може секој да земе

Со цел да се натпреварува со TikTok, YouTube објави фонд од 100 милиони долари од кој ќе им исплати на најпопуларните креатори на новосоздадениот конкурент на TikTok, Shorts.
„Фондот за Shorts е само првиот чекор на нашиот пат кон изградба на долгорочен модел за монетизација за кратки клипови на ЈуТјуб“, рече компанијата во објавата на блогот. Јутјуб додаде дека фондот ќе биде лансиран во наредните месеци.
Фондот е создаден во време кога „Гугл“, сопственост на „Гугл“, се обидува да ја зголеми базата на корисници и креатори за својот видео-производ во кратка форма, што е одговор на компанијата кон конкурентите на социјалните мрежи како што се „TikTok“, „Snap“ и „Instagram rolls“ . Јутјуб е последниот што користи одреден фонд за автори за привлекување влијателни луѓе на својата мобилна платформа.
We're *thrilled* to announce the @YouTube Shorts Fund 🤩
This $100M fund is designed to reward creators for their unique, engaging short-form content. You don’t even need to be in YPP.
Learn more → https://t.co/zbJIzHyd0m
— YouTube Creators (@YouTubeCreators) May 11, 2021
Краткото видео доминира на Интернет
Во извештајот за заработка во првиот квартал, матичната компанија на Google, Alphabet, вели дека YouTube оствари 6,01 милијарди долари приходи од рекламирање во текот на кварталот. Тоа е скоро 50% повеќе од минатата година со 4 милијарди долари.
Извршниот директор на Alphabet, Сундар Пичаи, на повикот на компанијата изјави дека Шортс собира 6,5 милијарди дневни прегледи ширум светот. Компанијата објави дека ќе дистрибуира фонд за креатори од 100 милиони долари, почнувајќи од следните месеци до 2022 година.
Секој има право да учествува во фондот со создавање на „уникатни“ раскази што „ја воодушевуваат заедницата на YouTube“, се вели во објавата на блогот. Јутјуб соопшти дека секој месец ќе контактира со илјадници автори кои постигнале најмногу ангажмани и прегледи. Јутјуб рече дека автори кои ги исполнуваат условите не мора да бидат дел од неговата придружна програма, постоечка програма што им овозможува на креаторите да ги монетизираат своите видеа на YouTube.
ФОТО: shutterstock
Социјални мрежи
Корисниците во повеќе европски земји, како и кај нас пријавија потешкотии при користење на „Google, Gmail“ и останатите сервиси

Корисниците во повеќе европски земји, особено во Југоисточна Европа, Турција и Кавказ, се соочуваат со сериозни потешкотии при користење на услугите на „Google“, како што се „Gmail, YouTube, пребарувачот, Google Maps“ и други.
Првичните пријави за проблеми почнаа да се појавуваат на „Downdetector“ и социјалните мрежи од земјите од Југоисточна Европа, а набрзо потоа стигнаа извештаи и од Турција и Кавказкиот регион. За среќа овој проблем се чини дека е веќе надминат и се е вратено во нормала.
Прекини беа забележани во вкупно 24 држави, меѓу кои Македонија, Србија, Турција, Грција, Бугарија и Романија. Сепак и во САД и Западна Европа се регистрирани помали потешкотии.
Причината за прекинот засега останува непозната, а од Google сè уште нема официјален коментар.
Социјални мрежи
„WhatsApp“ со нови функции за подобрено корисничко искуство

WhatsApp неодамна претстави неколку новини кои треба да ја подобрат комуникацијата и интеракцијата меѓу корисниците, особено во деловите „Четови“, „Повици“ и „Ажурирања“. Овие нови можности ќе се појавуваат постепено кај корисниците на Android и iOS во наредните недели.
Една од најзабележливите промени е воведувањето на анимирани емоџиња, кои додаваат живот и израз на разговорите. Дополнително, корисниците сега можат да креираат сопствени анимирани налепници користејќи видеа, што претставува нов и креативен начин на изразување преку пораки.
Новитет има и кај аватарите – можно е споделување налепници со аватари во приватни разговори со луѓе што исто така користат аватари.
Процесот на создавање групи е поедноставен – доволно е само да се внесе името на групата, а додавањето членови или споделување на покана може да се направи подоцна.
Кај споделување повеќе фотографии или видеа одеднаш, корисниците сега можат да стават заеднички опис за целата колекција, а примачите можат да реагираат или одговорат на секоја поединечно или на сите заедно.
Во видео повиците, додадени се шест нови филтри и шест визуелни ефекти кои го збогатуваат визуелното искуство, како за самите повици, така и за фотографиите направени за време на повикот.
Кај каналите, администраторите сега можат да додаваат слики во анкетите, што ги прави попривлечни и поангажирачки. Исто така, корисниците имаат можност да ги означат со ѕвезда омилените објави за полесно да им пристапат подоцна.
Ажурирањата на статусите се надградени – сега може да се означат цели групи, не само индивидуални контакти. Секој член на означената група ќе добие известување и ќе може да го сподели статусот на својот профил.
Социјални мрежи
Инстаграм има нова функција која се нарекува „Blend“ нејзината цел е да го направи гледањето и споделувањето на содржината на „Reels“ уште позабавно.

Ако сакате да испраќате клипови од „Reels“ на вашите пријатели на Инстаграм, можеби ќе ви се допадне новата функција што ја воведува оваа апликација. Оваа нова функција се нарекува „Blend“, а нејзината цел е да го направи гледањето и споделувањето на содржината на Reels уште позабавно.
Бленд се наоѓа во вашите пораки на Инстаграм. Кога ќе започнете мешавина со некого, без разлика дали тоа е приватен или групен разговор, добивате специјален извор на клипови на Reels што комбинира предлози засновани на активностите и интересите на сите учесници во тој разговор.
За да започнете, доволно е да повикате пријател или повеќе од порака. Кога некој ќе прифати покана, автоматски се креира Blend. Секоја мешавина е единствена за специфичен разговор, што значи дека можете да имате повеќе мешавини со различни луѓе.
Доводот се освежува секој ден, но исто така и кога некој од групата сподели нови макари. Интересно е тоа што секој клип ќе биде означен со името на личноста на која конкретно му била препорачана таа содржина – на тој начин ќе знаете на кого „помислил“ Инстаграм би му се допаднало.
Како да се користи Blend?
Отворете ја апликацијата Instagram и одете во ДМ. Изберете го разговорот каде што сакате да започнете Blend. Допрете ја иконата Blend во горниот десен агол на екранот.
Сите учесници во разговорот ќе добијат покана, а кога некој ќе ја прифати, Бленд почнува да работи. Важно е да се запамети дека предлозите на Reels за корисниците влегуваат во Blend само кога ќе ја прифатат поканата за учество.
Секогаш можете повторно да го отворите Blend со внесување на тој разговор и допирање на истата икона Blend на врвот. Се разбира, сите стандардни алатки – лајк, коментар и споделување – сè уште се достапни ако сакате да направите клип да се истакне уште повеќе.
Новата опција веќе започна да се шири кај корисниците ширум светот, па проверете дали е достапна за вас.
Извор: b92.net
Фото: Claudio Schwarz / unsplash.com
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (4 септември)
-
Хороскоп13 часа
Хороскоп за петок (5 септември)
-
Свет1 ден
(ВИДЕО) „Ден на жалост“ во Португалија по страшната трагедија каде од шините излета жичара и одзеде најмалце 15 животи, неофицијално има и странци
-
Кичево1 час
Поради одржување на атлетска трка во Кичево, во недела следните улици и делови на градот ќе бидат затворени за сообраќај
-
Македонија2 дена
МВР: Целосна забрана во шуми до крај на месец септември
-
Македонија1 ден
МВР: Кривична пријава против петмина вработени во Агенцијата за храна и ветеринарство за „злоупотреба на службена положба и овластување“
-
Временска прогноза1 ден
Најавената промена на времето се оствари, во текот на ноќта наврнаа 23 л/м2 дожд
-
Македонија2 дена
„Wizz Air“ со шести авион во својата база во Скопје и 13 нови рути