Магазин
YouTube работи на алатки за вештачка интелигенција за да им помогне на креаторите
YouTube има нови AI функции за креаторите. Функциите со вештачка интелигенција што компанијата ги објави на настанот „Made on YouTube“ во четвртокот вклучуваат функција на зелен екран, увид за поттикнување идеи, автоматско синхронизирање на други јазици и пребарување на саундтракот.
Dream Screen ја оживува вашата позадина на екранот
Dream Screen им дава на креаторите на YouTube Shorts green sreen со вештачка интелигенција, сличен на популарната функција на TikTok. Алатката на YouTube автоматски ќе ја отстрани позадината од вашите видеа, заменувајќи ги со слики или видеа генерирани од вештачка интелигенција врз основа на вашите прашања.
Иако останува да се види колку генерираната содржина ќе биде професионална и убедлива во пракса, идејата е Dream Screen да го олесни илустрирањето на сценаријата од фантазијата или едноставно да ја оживее позадината што вообичаено се прави. Компанијата вели дека ќе започне со тестирање на алатката со „одбрани креатори“ кон крајот на оваа година, пред пошироко пуштање во употреба во 2024 година.
Студиото на YouTube ќе добие нова функција која ќе ви помогне. Слично на барањето видео идеи од ChatGPT, функцијата „препораки за увид“ може да креира нацрти и да им помогне на креаторите да ги конципираат проектите. Слично на тоа, корисното пребарување во Music for Creators ќе го олесни наоѓањето мелодии во заднина за вашите видеа. „Едноставно внесете опис на вашата содржина и вештачката интелигенција ќе ви ја предложи вистинската музика по вистинската цена“, напиша денеска потпретседателот на YouTube, Тони Рид. И Увидот и Помошното музичко пребарување ќе им бидат достапни на создавачите следната година.
YouTube, исто така, воведе функција за синхронизација со вештачка интелигенција која започна да ја тестира на почетокот на оваа година. Развиен во инкубаторот Area 120 на Google, може да генерира превод на текст на избраниот целен јазик. Компанијата вели дека ви дава можност двојно да го проверите излезот пред да изберете од различни виртуелни наратори за читање на вашата содржина. Функцијата моментално се тестира со избрани создавачи на англиски, португалски и шпански.
Компанијата исто така ја лансира апликацијата YouTube Create за да им помогне на креаторите на видео да произведуваат содржина на нивните мобилни уреди. Вклучува стандардни функции како што се уредување, отсекување, автоматско пишување титлови, гласови, филтри, ефекти и музика без хонорар со ритам. Бесплатната апликација моментално е во бета верзија за Android на одредени пазари.
Извор: Engadget
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Хороскоп17 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Временска прогноза6 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Автомобили7 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт4 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи24 часа
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година