Магазин
YouTube тврди дека не го успорува Firefox – ги блокира блокаторите на реклами
Одговарајќи на поплаките дека видеата на YouTube бавно се вчитуваат на Firefox, YouTube тврди дека тоа е резултат на неговите напори да обезбеди непречено прикажување на рекламите.
Google неодамна направи големи потези околу блокирањето реклами
Корисниците на Reddit и Hacker News се жалат дека се чини дека YouTube намерно вметнува одложување од пет секунди пред да се вчитаат видео страниците во Mozilla Firefox и повремено во други прелистувачи. YouTube вели дека овие корисници се во право за доцнењето, но дека прелистувачот нема никаква врска со тоа – тоа е дел од напорите на компанијата да ги спречи блокаторите на реклами на сите платформи.
„Во текот на изминатата недела, корисниците кои користат блокатори на реклами можеби доживеаја неоптимално гледање, вклучително и доцнење на вчитувањето, без оглед на прелистувачот што го користат“, напиша Кристофер Лотон, менаџер за комуникации на YouTube, во е-пошта. Лотон пишува дека исклучувањето на блокаторот за реклами треба да го реши проблемот, иако корисниците „сè уште може да доживеат привремено одложување на вчитувањето“ додека нивниот прелистувач се освежува.
Лотон, исто така, вели дека корисниците ќе продолжат да се соочуваат со проблеми како овој, бидејќи методите за откривање блокирачи на реклами на YouTube се подобруваат.
Проблемот првично беше пријавен дека ги таргетира корисниците на Firefox, но корисниците на интернет рекоа дека исто така имаат заостанување во Chrome и Edge. Корисниците на Reddit и Hacker News кои го анализираа кодот што се чини дека го предизвикува доцнењето рекоа дека не виделе индикации дека YouTube проверува кој прелистувач го користи. Доцнењето од пет секунди не влијае на сè.
Google неодамна направи големи чекори околу блокирањето реклами, а голем дел од напорот се почувствува на YouTube, кој почна да ги оневозможува видеата за некои корисници кои користат блокатори на реклами во јуни. YouTube минатиот месец потврди дека „покренал глобален напор“ за да ги натера корисниците да овозможат реклами или да се претплатат на неговата Premium услуга без реклами за 13,99 долари месечно. Лотон ги нарекува рекламите „витална поддршка за нашите создавачи“.
Минатата недела Гугл детализираше голема промена на Chrome што го поткопува uBlock Origin, еден од најпопуларните блокатори на реклами. Независните програмери се во трка со големите компании кои сакаат да прикажуваат реклами онолку долго колку што има реклами на Интернет – и токму сега, Google е сериозен да се бори.
Извор: Theverge
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза12 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп23 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили13 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт11 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин10 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година