Магазин
YouTube тврди дека не го успорува Firefox – ги блокира блокаторите на реклами
Одговарајќи на поплаките дека видеата на YouTube бавно се вчитуваат на Firefox, YouTube тврди дека тоа е резултат на неговите напори да обезбеди непречено прикажување на рекламите.
Google неодамна направи големи потези околу блокирањето реклами
Корисниците на Reddit и Hacker News се жалат дека се чини дека YouTube намерно вметнува одложување од пет секунди пред да се вчитаат видео страниците во Mozilla Firefox и повремено во други прелистувачи. YouTube вели дека овие корисници се во право за доцнењето, но дека прелистувачот нема никаква врска со тоа – тоа е дел од напорите на компанијата да ги спречи блокаторите на реклами на сите платформи.
„Во текот на изминатата недела, корисниците кои користат блокатори на реклами можеби доживеаја неоптимално гледање, вклучително и доцнење на вчитувањето, без оглед на прелистувачот што го користат“, напиша Кристофер Лотон, менаџер за комуникации на YouTube, во е-пошта. Лотон пишува дека исклучувањето на блокаторот за реклами треба да го реши проблемот, иако корисниците „сè уште може да доживеат привремено одложување на вчитувањето“ додека нивниот прелистувач се освежува.
Лотон, исто така, вели дека корисниците ќе продолжат да се соочуваат со проблеми како овој, бидејќи методите за откривање блокирачи на реклами на YouTube се подобруваат.
Проблемот првично беше пријавен дека ги таргетира корисниците на Firefox, но корисниците на интернет рекоа дека исто така имаат заостанување во Chrome и Edge. Корисниците на Reddit и Hacker News кои го анализираа кодот што се чини дека го предизвикува доцнењето рекоа дека не виделе индикации дека YouTube проверува кој прелистувач го користи. Доцнењето од пет секунди не влијае на сè.
Google неодамна направи големи чекори околу блокирањето реклами, а голем дел од напорот се почувствува на YouTube, кој почна да ги оневозможува видеата за некои корисници кои користат блокатори на реклами во јуни. YouTube минатиот месец потврди дека „покренал глобален напор“ за да ги натера корисниците да овозможат реклами или да се претплатат на неговата Premium услуга без реклами за 13,99 долари месечно. Лотон ги нарекува рекламите „витална поддршка за нашите создавачи“.
Минатата недела Гугл детализираше голема промена на Chrome што го поткопува uBlock Origin, еден од најпопуларните блокатори на реклами. Независните програмери се во трка со големите компании кои сакаат да прикажуваат реклами онолку долго колку што има реклами на Интернет – и токму сега, Google е сериозен да се бори.
Извор: Theverge
Магазин
Понекогаш е наједноставното најдобро: Печени компири со ореви и кромид
Овој рустикален рецепт комбинира три совршени текстури: крцкава печена кора, нежна внатрешност и ароматични крцкави ореви. Кромидот или празот додаваат солена, карактеристична арома, а оревите внесуваат јаткаст контраст. Резултатот е едноставно јадење што може да биде и прилог и лесен главен оброк.
Состојки (за 3–4 лица):
-
1,2–1,5 кг компири (средни или поголеми)
-
1 кромид или 2–3 стебленца праз
-
80–100 г сецкани ореви (грубо)
-
Маслиново масло
-
Сол и бибер
-
По желба: свеж магдонос, рузмарин или мајчина душица
Начин на подготовка:
-
Загрејте ја рерната на 200°C. Измијте ги компирите и пресечете ги на половина по должина. Ако се поголеми, исечете ги на четвртини.
-
Во голем сад измешајте: компири, маслиново масло, сецкан кромид или праз, ореви, сол, бибер и билки ако ги користите. Измешајте добро за сè да се премачка рамномерно.
-
Распоредете ги компирите на плех обложен со хартија за печење или лесно намастен. Печете 35–40 минути додека не добијат златно-кафеава боја, а оревите станат крцкави. На половина време промешајте за рамномерно печење.
-
По желба, додадете свеж магдонос или мајчина душица. Послужете ги топли — одлични се со печено месо, свежа салата или како самостоен топол прилог.
Извор: 021
Магазин
ChatGPT конечно престанува да ги користи непотребните цртички
ChatGPT долго време ги игнорираше дел од упатствата што му ги задаваат корисниците. Иако многумина бараа да не користи долги цртички и невообичаени јазични конструкции, моделот често продолжуваше да го прави тоа по автоматизам, што создаваше незадоволство кај корисниците.
Што се менува?
-
OpenAI објави дека ChatGPT сега многу попрецизно ќе ги следи упатствата.
-
Моделот повеќе нема да користи долги цртички и прегломазни јазични шеми кога корисникот јасно ќе побара тоа.
-
Интерпункцијата ќе биде поумерена и поприродна, наместо механички повторувана.
Зошто ChatGPT користеше толку цртички?
-
За време на обуката, моделот често се среќавал со текстови богати со цртички.
-
Тие структури станале дел од неговиот автоматски стил, па дури и кога корисниците бараа да ги избегне ― тој продолжуваше да ги користи.
-
OpenAI наведува дека ChatGPT е префрлен на „нова граматичка класа“, што треба да донесе кадрово почист и поприроден стил.
Што значи ова за корисниците?
-
Подобра усогласеност со специфични барања.
-
Пореалистичен и поразбирлив стил на пишување.
-
Помалку фрустрации со непотребни цртички или чудни конструкции.
Извор: Engadget
Магазин
Социјалните мрежи влегуваат во ера на поделби, а Facebook и понатаму опстојува
И покрај годините шпекулации дека корисниците масовно го напуштаат, Facebook останува една од најстабилните платформи. Според ново истражување на истражувачкиот центар Пју, 71% од возрасните Американци сè уште го користат, а повеќе од половина го проверуваат секој ден.
Единствена поголема платформа со поширока публика е YouTube, кој го користат 84% од возрасните, со речиси непроменети бројки во последните години. Овие две социјални мрежи се единствените што успеваат да допрат до сите генерации – од тинејџери до лица во пензија.
Кај другите мрежи, ситуацијата е многу поразделена. Instagram, третата најкористена платформа, има огромен генерациски јаз:
– 80% од корисниците на возраст 18–29 години го користат,
– но само 19% од лицата над 65 години.
Слични трендови се забележуваат на TikTok, Reddit и Snapchat, кои се доминантно „млади“ екосистеми. Единствен исклучок е платформата на Доналд Трамп, Truth Social, која привлекува поголем дел од корисници постари од 50 години.
Истражувањето на Пју открива и силни политички поделби.
Truth Social и Bluesky, иако мали по вкупен број корисници (3% и 4% од возрасните), имаат изразени партиски разлики:
– Truth Social има шест пати повеќе републиканци отколку демократи,
– Bluesky е доминиран од корисници со демократски убедувања.
Промени се видливи и на платформата X. Пред две години таму доминираа демократските гласачи, но денес односот е речиси обратен:
– 24% од републиканците ја користат платформата,
– наспроти 19% од демократите.
Ова укажува на сè подлабока политичка и генерациска поделба во рамките на дигиталниот простор.
Извор: PcPress
-
Кичево1 ден(ФОТО) Вчера во Кичево во преполна сала и одличен амбиент се одржа првиот хуманитарен концерт на „Македонски Завет“ и „Патриотско Друштво“
-
Кичево8 часаПредмалку се случила тешка сообраќајна несреќа на магистралниот пат кај с. Трапчин Дол кичевско
-
Хороскоп2 денаХороскоп за недела (30 ноември)
-
Хороскоп19 часаМесечен Хороскоп (декември 2025)
-
Здравје и убавина22 часаШто значи топла или превриена вода за човечкиот организам, еве неколку здравствени проблеми кои топлата вода може да ги реши
-
Македонија1 денКај „Романовце“ лишен од слобода криумчар, пронајдени седум илегални мигранти од Египет
-
Здравје и убавина20 часаПробајте врз утринското кафе да му додадете парче чоколадо
-
На денешен ден17 часаВремеплов: На денешен ден (1 декември)
