Следете не

Технологија

YouTube во поход по „клик-бејт“ наслови и почетни слики

Објавено пред

на

По неодамнешната акција против блокаторите на реклами и таканаречената „онлајн имиграција“, YouTube најави нов чекор во својата борба против погрешните содржини – фокусирајќи се на наслови и сликички со „клик-бајт“.

Овие мерки првенствено се насочени кон содржини поврзани со актуелни настани и вести, каде што креаторите користеле сензационалистички наслови и сликички кои не одговараат на вистинската содржина на видеото.

YouTube појасни дека видеата што ги прекршуваат овие стандарди автоматски ќе бидат отстранети, додека самите автори нема да бидат казнети. Оваа промена засега ќе биде имплементирана и тестирана во Индија, со планови за постепено глобално ширење.

Иако YouTube тврди дека мерките се дизајнирани да ги заштитат корисниците од погрешна содржина, не се откриени детали за тоа како ќе функционира механизмот за преглед, ниту пак се јасно дефинирани границите за тековните настани и категориите на вести. Понатамошниот развој и имплементација на овој систем се очекува да обезбеди повеќе информации.

Оваа иницијатива би можела да има значително влијание врз креаторите на содржини кои се потпираат на мамката за кликнување како начин за зголемување на прегледите. Како што правилата се шират глобално, се очекува креаторите да мора повнимателно да ги обликуваат своите наслови и сликички за да ја усогласат нивната содржина со новите стандарди, пренесува LTN.

Магазин

WhatsApp воведува нова мерка против спам: ограничување на бројот на пораки

Објавено пред

на

ФОТО: Unsplash.com @ appshunter.io
ФОТО: Unsplash.com @ appshunter.io

Популарната апликација за пораки WhatsApp воведува нова мерка за борба против спам, со која ќе се ограничи бројот на пораки што корисниците и деловните сметки можат да ги испраќаат до лица кои не им одговараат.

Овој потег доаѓа како дел од напорите на компанијата „Мета“ да го намали растечкиот број на несакани пораки и реклами што го преплавуваат сервисот.

Како ќе функционира новото ограничување?

Според новиот систем, сите пораки што корисниците или бизнисите ги испраќаат до луѓе кои не одговараат ќе се сметаат во нивниот месечен лимит.

Пример: ако испратите три пораки до некој што не реагира по деловен настан, сите три ќе се бројат во вашиот лимит.

Кога корисникот или деловниот профил ќе се приближи до тоа ограничување, WhatsApp ќе прикаже известување со бројач што ќе предупреди дека се ближи до крајниот лимит, за да се избегне блокирање на испраќањето на пораки.

Засега без прецизни бројки

Компанијата сè уште не открива точно колкав ќе биде месечниот лимит, бидејќи тестира неколку различни модели.
Мерката моментално се спроведува експериментално во неколку земји, а се очекува постепено да се прошири и на глобално ниво.

Кого ќе погоди оваа промена?

Според изјавите од „Мета“, просечните корисници нема потреба да се грижат, бидејќи многу ретко испраќаат толку многу пораки до луѓе кои не им одговараат.
Новата мерка главно е насочена кон корисници и деловни сметки што испраќаат масовни пораки – односно оние што предизвикуваат преполни инбокси со реклами и спам содржини.

Дел од поширока стратегија против спам

Ова не е прв пат WhatsApp да преземе вакви чекори.
Уште во јули 2024 година, компанијата воведе ограничувања за тоа колку пораки можат да испраќаат деловните профили, како и за емитувањето на пораки до повеќе контакти одеднаш.
Целта на овие мерки е да се намали презаситеноста со несакани пораки, а корисниците да продолжат да добиваат само важни и релевантни известувања.

Ограничувањата се шират во повеќе земји

„Мета“ потврди дека тест фазата ќе се прошири во повеќе од 12 земји, со цел да се утврди оптималниот модел на ограничување.
Во моментот, WhatsApp брои повеќе од три милијарди активни корисници месечно, што ја прави оваа промена една од најзначајните во последните години кога станува збор за управување со комуникацијата на платформата.

Со новите ограничувања, WhatsApp има за цел да го заштити корисничкото искуство, да ја намали појавата на спам пораки и да создаде почиста и побезбедна комуникациска средина за сите.

Извор: TPortal

Прочитај повеќе...

Магазин

OpenAI влегува во војната на прелистувачите: ChatGPT Atlas ја носи вештачката интелигенција директно на интернет

Објавено пред

на

ФОТО: Levart_Photographer @ Unsplash.com
ФОТО: Levart_Photographer @ Unsplash.com

Компанијата OpenAI го претстави својот прв веб-прелистувач под името ChatGPT Atlas, правејќи голем чекор кон спојување на интернетот и вештачката интелигенција во едно интегрирано искуство.

Според информациите на Android Authority, Atlas не е обичен прелистувач. Во него е вграден ChatGPT, што му овозможува на корисникот да разговара со вештачката интелигенција додека пребарува, да добива анализа на веб-страници и автоматски сумирани содржини.

Корисниците можат да дозволат системот да ја користи нивната историја на пребарување за попрецизни препораки и одговори, создавајќи целосно персонализирано искуство.

Нов агентски режим

Една од најиновативните функции е „agent mode“, режим кој му овозможува на Atlas самостојно да извршува задачи во позадина – како собирање податоци, организирање белешки или кратко сумирање на долги текстови. Оваа функција засега е достапна само за корисниците на Plus, Pro и Business претплатничките планови.

Поддршка и идни планови

Првата верзија на Atlas е достапна за macOS, додека верзиите за Windows, Android и iOS се во подготовка.

Со ова, OpenAI директно влегува во теренот на водечките прелистувачи како Google Chrome и Microsoft Edge, но и во конкуренција со нови решенија како Comet од Perplexity AI.

Ново поглавје во прелистувањето

Иако Atlas нуди импресивни можности, експертите предупредуваат дека OpenAI ќе се соочи со предизвици поврзани со стабилноста, брзината, како и со приватноста и безбедноста на податоците.

Со Atlas, OpenAI покажува каде се движи иднината на технологијата – кон паметни прелистувачи кои не се само алатки за пребарување, туку вистински дигитални асистенти што ги разбираат навиките и потребите на корисникот.

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Гејминг

Battlefield 6 продаде над 7 милиони примероци за само три дена

Објавено пред

на

Фото: Fredrick Tendong @ unsplash

Најновото издание од популарната франшиза Battlefield постигна неверојатен успех — над 7 милиони продадени примероци во првите три дена од лансирањето. Веста пристигнува само неколку дена откако EA објави дека компанијата станува приватна, во зделка вредна 55 милијарди долари.

Импресивни бројки на почетокот

Според податоците, играчите во првите денови одиграле повеќе од 172 милиони онлајн натпревари, а стриминг платформите забележале над 15 милиони прегледи поврзани со играта.
Овие бројки ја прават најуспешната премиера во историјата на франшизата Battlefield. За споредба, претходното издание, Battlefield 2042 (2021), продаде околу 4,2 милиони примероци во првата недела.

Реакции од EA

„Прво и најважно, сакаме да им се заблагодариме на нашите играчи,“ изјави генералниот менаџер на франшизата, Бајрон Бид.
„Никогаш не ги земаме ваквите моменти здраво за готово, па затоа сакам да ја изразам нашата искрена благодарност до нашите глобални Battlefield Studios и страствената заедница што ни помогна да стигнеме до оваа точка,“ додаде Винс Зампела, извршен потпретседател на EA.

EA станува приватна компанија

Лансирањето на играта се совпадна со веста дека EA ќе премине во приватна сопственост. Новите сопственици се Фондот за јавни инвестиции на Саудиска Арабија (PIF), како и компаниите Silver Lake и Affinity Partners.
Сепак, дел од синдикално организираните вработени во EA изразија загриженост за зделката, предупредувајќи дека „со приватизација, работниците губат транспарентност, видливост и моќ“.

Достапност

Battlefield 6 официјално беше објавена на 10 октомври, и е достапна за PC, PlayStation 5 и Xbox Series X/S.
Првата сезона на дополнителна содржина ќе пристигне на 28 октомври.

Извор: Engadget

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Хороскоп12 часа

Хороскоп за понеделник (27 октомври)

ОВЕН Марс сепак го зголемува вашиот стрес, бидејќи неговата главна идеја е да работите побрзо – ако се притиснете на...

Временска прогноза20 часа

Од ноќеска засилен бран на дожд, грмежи и ветер особено во западниот регион од Република Македонија, ова се информациите

Под влијание на голем циклонски систем со центар над Џенова во текот на ноќта кон утрешниот ден (понеделник 27 октомври)...

Култура1 ден

Утре е голем празник, се слави Св.Петка, за многу години „Петковден“ – честита домашна слава на сите кои чекаат гости вечерва и утре

Родена е кон крајот на деветиот или пак на почетокот на десетиот век во градот Епифат кој што се наоѓа...

Хороскоп2 дена

Хороскоп за недела (26 октомври)

Бик  Љубов Некои би можеле да минуваат низ искушение на тајна еротска љубовна врска или да ја кријат својата наклонетост...

Спорт2 дена

ФК Напредок со победа и едноминутно молчење оддаде почит кон легендата Зоран Ѓорѓиоски-Мрско

Пред денешниот првенствен натпревар помеѓу ФК. Напредок – ФК. Дрита со едно минутно молчење клубовите и управата му оддадоа почит...

Магазин2 дена

Видео и аудио платформата „Јутјуб“ постави нов рекорд во исплати за нивните креатори

YouTube најави дека меѓу јули 2024 и јули 2025 година ќе исплати повеќе од 8 милијарди долари на музичката индустрија,...

Кичево2 дена

Вчера во кичевското с.Староец затекнат бил крушевчанец на криволов

На 24.10.2025 околу 23:00 часот, полициски службеници од ОВР Кичево го лишија од слобода А.З.(60) од Крушево. Претходно, во атарот...

Временска прогноза2 дена

Од утре доаѓа бура од дождови во западниот регион од Македонија

Под влијание на циклонска активност со центар над Џенова, денот (недела 26 октомври) ни носи променливо време со локални врнежи...

Хороскоп3 дена

Хороскоп за сабота (25 октомври)

ОВЕН Денот е идеален за решавање на сите незавршени работи како и за дискусии поврзани со финансиски проблеми со личност...

Македонија3 дена

Високи претставници на МВР денес беа во работна посета на ГП Блато и ОВР Дебар

Заменик министерот Исени во работна посета на ОВР Дебар и Граничниот премин Блато Како дел од работните активности на Министерството...

НАЈЧИТАНИ