Магазин
YouTube воведува поддршка за означување на корисниците во коментари
YouTube одлучи да ја подобри интеракцијата со корисниците со воведување поддршка за означување на корисниците во коментари
YouTube одлучи да ја подобри интеракцијата меѓу корисниците со воведување поддршка за означување на корисниците во коментари, како што е случајот со многу други социјални мрежи. Оваа нова функција им овозможува на корисниците да комуницираат директно со другите корисници означувајќи ги во коментари користејќи го знакот „@“.
Како функционира означувањето на корисниците?
Кога корисникот сака да означи некого во коментар, тој едноставно го пишува знакот „@“, по што ќе се појави паѓачкото мени со предложени кориснички имиња кои почнуваат со истите букви или фрази што ги напишал корисникот.
Откако саканиот корисник ќе биде означен, неговото име ќе биде означено во коментарот и ќе добие известување за означување.
Оваа функција носи неколку клучни придобивки:
- Подобрена комуникација: Корисниците можат полесно да комуницираат и да ги следат разговорите во коментарите. Ова е особено корисно за популарни видеа со многу коментари.
- Персонализирана интеракција: креаторите и гледачите на содржини сега можат да имаат подиректни и персонализирани интеракции, што може да го зголеми ангажманот и лојалноста на публиката.
- Умереност: Модераторите можат полесно да управуваат со дискусиите, бидејќи можат директно да одговорат на прашањата или проблемите на корисниците со нивно означување во нивните одговори.
Иако оваа функција носи многу придобивки, има и неколку потенцијални предизвици:
Спам и злоупотреба: постои можност некои корисници да ја злоупотребат оваа функција за да испраќаат спам или да вознемируваат други корисници.
Приватност: некои корисници можеби нема да сакаат јавно да бидат означени во коментари, што може да покрене прашања за приватноста и контролата на известувањата.
Во секој случај, воведувањето поддршка за означување на корисниците во коментарите на YouTube е чекор кон подобрување на интеракцијата и комуникацијата со корисниците. Оваа функција може да донесе многу придобивки, но важно е YouTube да обезбеди соодветни алатки за умереност и заштита на приватноста на корисниците.
Во секој случај, означувањето на корисниците е интересен додаток кој сигурно ќе влијае на начинот на кој корисниците комуницираат на оваа, пред се, видео и стриминг платформа.
/Benchmark
Lifestyle
Како да препознаете вистинско маслиново масло – едноставен трик што секој може да го направи дома
Маслиновото масло е едно од највредните и најкористените производи во секое домаќинство. Но, токму поради неговата популарност, на пазарот често се појавуваат фалсификати и мешавини со поевтини растителни масла. Експертите предупредуваат дека дури и производи кои се рекламираат како „екстра девствено“ не секогаш се вистински.
Вкусот открива многу
Ако вкусот на маслото е премногу благ или потсетува на сончогледово масло, тоа е јасен знак дека се работи за разреден или индустриски преработен производ. Вистинското маслиново масло има лесно горчлив и пикантен вкус кој останува на непцето.
Бојата не е секогаш показател
Домашното маслиново масло не мора да биде совршено бистро. Често е малку заматено, со златно-зелени нијанси, особено кога се гледа на природна светлина. Напротив, претерано проѕирно масло со униформна боја може да биде преработено и да содржи адитиви.
Внимавајте на цената и пакувањето
Квалитетното маслиново масло ретко е евтино. Ако цената е сомнително ниска, тоа најчесто значи дека производот е мешавина или не е од вистинско потекло. Проверете ја декларацијата – вистинските производители секогаш наведуваат од каде потекнува маслото и кога е произведено.
Домашен тест за проверка
Наједноставниот начин да проверите дали маслото е природно е следниот:
Ставете мала количина во фрижидер на неколку часа. Ако маслото се згрутчи или стане густо, тоа е добар знак дека е вистинско маслиново масло. Ако остане целосно течно, веројатно содржи примеси од други масла.
Извор: RTCG
Магазин
Galaxy S26, S26+ и S26 Ultra ќе донесат подобри камери и поголеми батерии
Како што се приближува крајот на годината, сè повеќе информации излегуваат за новата серија на Samsung Galaxy S26. Според најновите гласини, сите модели ќе добијат значителни подобрувања на камерите и батериите, со фокус на перформанси, трајност и нови функции со вештачка интелигенција.
Подобрувања кај Galaxy S26 Ultra
Најскапиот модел, Galaxy S26 Ultra, ќе го задржи 6,9-инчниот M14 OLED дисплеј, но ќе добие нова AI функција за приватност која ја затемнува содржината кога корисникот е во јавен простор – како во лифт или автобус.
Камерите остануваат со резолуции од 200 MP (главна), 50 MP (ултраширока) и 50 MP (5x телефото), но ќе имаат подобрена оптика и побрз сензор. Батеријата ќе биде зголемена на 5.400 mAh, што обезбедува подолга автономија без големо зголемување на тежината на уредот.
Galaxy S26+ со нови камери
Моделот Galaxy S26+ ќе добие поголем 1/1,3-инчен главен сензор, 50 MP ултраширока камера и нова 12 MP телефото камера, која ќе ја замени претходната 10 MP верзија. Батеријата ќе се зголеми на 4.900 mAh, а дизајнот ќе биде потенок и полесен.
Се очекува Galaxy S26+ да преземе дел од камерските технологии од тековниот S25 Ultra, што ќе го направи привлечна опција за корисници кои сакаат врвен квалитет, но пониска цена од Ultra моделот.
Основниот Galaxy S26 и новата варијанта
Базниот модел Galaxy S26 ќе добие истите подобрувања на камерата како S26+, со батерија од 4.200 до 4.300 mAh. Гласините спомнуваат и нова, потенка варијанта со 6,6-инчен дисплеј, три камери од 50 MP и батерија околу 4.300 mAh – што би го поставило помеѓу стандардниот и Plus моделот.
Процесори и достапност
Целата серија Galaxy S26 ќе користи Exynos 2600 чипсет во Европа, додека пазарите како САД и Јужна Кореја ќе го добијат Snapdragon 8 Elite Gen 5 for Galaxy, кој нуди подобри перформанси и енергетска ефикасност.
Новата Galaxy S26 серија се очекува да биде официјално претставена на почетокот на 2026 година, а Samsung веќе ја позиционира како најпаметната и најмоќната линија досега.
Извор: BUG
Магазин
Amazon инвестира 1,6 милијарди долари во Холандија
Amazon планира да инвестира 1,6 милијарди долари во Холандија во следните три години.
Компанијата продолжува да изненадува со своите амбициозни потези. Откако најави отпуштање на 600.000 работници и поголема автоматизација со роботи, сега Amazon го свртува вниманието кон Европа – со најголемата инвестиција во една земја од 2020 година досега.
Во моментов, Amazon има околу 1.000 вработени во Холандија, но неговата онлајн продажба таму сè уште заостанува зад локалниот пазарен лидер Bol.com. Со новата инвестиција, компанијата има намера да ја зајакне својата позиција и потенцијално да ги надмине конкурентите во регионот.
Холандија е препознаена како стратешки важен пазар и централна точка за понатамошна експанзија на Amazon во Европа. Планираната инвестиција ќе се фокусира главно на развој на решенија базирани на вештачка интелигенција, со цел да им помогне на претприемачите кои продаваат преку платформата.
Со оваа стратегија, американскиот гигант уште еднаш покажува дека има намера да ја зацврсти својата доминација и да ги обедини сите продавци под својата дигитална екосфера.
Извор: PcPress
-
Македонија1 денМВР истакна дека пристигнале регистрирани настани, видеа и фотографии во текот на предизборниот молк, три се на територијата од СВР Охрид
-
Хороскоп2 денаХороскоп за недела (2 ноември)
-
Хороскоп18 часаХороскоп за понеделник (3 октомври)
-
Кичево3 часаД-р Јовановски е новиот градоначалник на град Кичево, човек кој ќе ја врати довербата во заедништвото и меѓуетничкото разбирање
-
Здравје и убавина2 денаТреба да се знае, слебеењето незначи дека треба да гладувате, еве неколку работи околу таа тема
-
Технологија1 ден„Google Maps“ има нова корисна функција
-
Lifestyle9 часаКако да препознаете вистинско маслиново масло – едноставен трик што секој може да го направи дома
-
Магазин9 часаGalaxy S26, S26+ и S26 Ultra ќе донесат подобри камери и поголеми батерии

