Магазин
YouTube воведува поддршка за означување на корисниците во коментари
YouTube одлучи да ја подобри интеракцијата со корисниците со воведување поддршка за означување на корисниците во коментари
YouTube одлучи да ја подобри интеракцијата меѓу корисниците со воведување поддршка за означување на корисниците во коментари, како што е случајот со многу други социјални мрежи. Оваа нова функција им овозможува на корисниците да комуницираат директно со другите корисници означувајќи ги во коментари користејќи го знакот „@“.
Како функционира означувањето на корисниците?
Кога корисникот сака да означи некого во коментар, тој едноставно го пишува знакот „@“, по што ќе се појави паѓачкото мени со предложени кориснички имиња кои почнуваат со истите букви или фрази што ги напишал корисникот.
Откако саканиот корисник ќе биде означен, неговото име ќе биде означено во коментарот и ќе добие известување за означување.
Оваа функција носи неколку клучни придобивки:
- Подобрена комуникација: Корисниците можат полесно да комуницираат и да ги следат разговорите во коментарите. Ова е особено корисно за популарни видеа со многу коментари.
- Персонализирана интеракција: креаторите и гледачите на содржини сега можат да имаат подиректни и персонализирани интеракции, што може да го зголеми ангажманот и лојалноста на публиката.
- Умереност: Модераторите можат полесно да управуваат со дискусиите, бидејќи можат директно да одговорат на прашањата или проблемите на корисниците со нивно означување во нивните одговори.
Иако оваа функција носи многу придобивки, има и неколку потенцијални предизвици:
Спам и злоупотреба: постои можност некои корисници да ја злоупотребат оваа функција за да испраќаат спам или да вознемируваат други корисници.
Приватност: некои корисници можеби нема да сакаат јавно да бидат означени во коментари, што може да покрене прашања за приватноста и контролата на известувањата.
Во секој случај, воведувањето поддршка за означување на корисниците во коментарите на YouTube е чекор кон подобрување на интеракцијата и комуникацијата со корисниците. Оваа функција може да донесе многу придобивки, но важно е YouTube да обезбеди соодветни алатки за умереност и заштита на приватноста на корисниците.
Во секој случај, означувањето на корисниците е интересен додаток кој сигурно ќе влијае на начинот на кој корисниците комуницираат на оваа, пред се, видео и стриминг платформа.
/Benchmark
Магазин
Сè повеќе родители му веруваат на ChatGPT за здравјето на своите деца, отколку на лекарите
Едно неодамнешно истражување од Универзитетот во Канзас открива дека ChatGPT добива сè поголема доверба кај родителите кога станува збор за здравјето на нивните деца. Од 116 родители кои учествувале, многумина изјавиле дека не можеле да направат разлика помеѓу содржини генерирани од ChatGPT и совети напишани од медицински експерти, притоа често оценувајќи ги советите од чет-ботот како веродостојни и точни.
Истражувањето, кое било започнато кратко по лансирањето на ChatGPT, се фокусирало на тоа како родителите ги користат ваквите алатки за брз пристап до здравствени информации. Испитаниците добиле здравствени текстови – дел од ChatGPT и дел од доктори – без да знаат кој е авторот. Оценувајќи ги според кредибилитет, точност и експертиза, голем дел од нив ја нагласиле довербата во AI-советите, при што некои изјавиле дека чет-ботовите се „покорисни“ од традиционалните медицински извори.
Калиса Лесли-Милер, истражувач вклучена во студијата, изрази загриженост за овој тренд, објаснувајќи дека AI алатките често создаваат „халуцинирани“ одговори – измислуваат факти или детали кои не се точни. Ова особено е ризично кога станува збор за здравјето на децата, предупредува таа, бидејќи може да доведе до несакани последици. Таа повикува на внимателност и додава дека родителите треба да се консултираат со експерти, особено за чувствителни здравствени информации, без да се потпираат само на дигитални совети.
Магазин
Apple тестира апликација за следење на нивото на шеќер во крвта
Apple сè уште развива алатки за управување со гликоза, овој пат преку софтвер. Според извештајот на Марк Гурман од Bloomberg, компанијата годинава тестирала апликација наменета за лица со предијабетес, со цел да им помогне во подобро управување со исхраната и животниот стил. Иако сè уште нема планови за јавно лансирање на апликацијата, таа може да игра важна улога во идните здравствени производи на Apple.
Тестирање само за интерна употреба
Апликацијата е тестирана внатрешно, со вработени кои, преку крвни тестови, се потврдени како лица изложени на ризик од развој на дијабетес тип 2. Овие испитаници го следеле нивото на шеќер во крвта со помош на различни уреди достапни на пазарот и ги бележеле промените во нивото на гликоза. Апликацијата потоа ги идентификувала корелациите меѓу промените во исхраната и нивото на шеќер, давајќи совети, како на пример „избегнувајте тестенини“.
Според Гурман, Apple привремено го паузирал тестирањето за да се фокусира на други здравствени функции. Bloomberg истакнува дека Apple Health моментално нема опција за следење на оброците, функција која веќе ја нудат конкурентските апликации. Сепак, во иднина, Apple би можел да понуди поголема интеграција за следење на нивото на гликоза од трети страни.
Ова истражување не е поврзано со долгогодишните напори на Apple да развие неинвазивно следење на гликозата во крвта, тема која често се споменува во врска со Apple Watch. Моментално, Apple тестира прототип на уред со големина на iPhone кој користи ласери за анализа преку кожата. Гурман тврди дека првата верзија за корисниците најверојатно ќе нуди само известувања за ризик од предијабетес, додека подетално следење на гликозата се очекува во подоцнежни надградби.
Извор: Engadget
Магазин
Windows 11 станува сè попопуларен
Зголеменото прифаќање на новиот оперативен систем е позитивен сигнал за Microsoft, кој конечно добива сериозно внимание на пазарот со Windows 11, речиси три години по неговото првично објавување. Според најновите податоци на StatCounter, Windows 11 достигна рекорден удел на пазарот од 35,55% во октомври 2024 година, што претставува раст од 2,13% споредено со претходниот месец.
Како што Windows 11 станува сè попопуларен, Windows 10 забележува пропорционално намалување на бројот на корисници. Постариот оперативен систем сега опфаќа 60,95% од сите корисници на Windows, што е намалување од 1,8% од претходниот месец. Во меѓувреме, Windows 7, и покрај завршената поддршка, и натаму држи мала, но стабилна корисничка база од 2,62%.
Неколку фактори придонесуваат за забрзано усвојување на Windows 11. Како што постариот хардвер се приближува до крајот на својот животен век, корисниците сè повеќе се одлучуваат за нови уреди со претходно инсталиран Windows 11. Покрај тоа, крајот на поддршката за Windows 10, закажан за октомври 2025 година, поттикнува и индивидуални корисници и бизниси да размислат за навремена надградба.
Microsoft исто така активно го промовира Windows 11, истакнувајќи ги подобрените безбедносни карактеристики, повисоките перформанси и интеграцијата со вештачката интелигенција. Воведувањето на Copilot, кој овозможува попаметни и поефикасни функции, се наметна како клучна продажна точка за новиот оперативен систем.
Извор: B92
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за недела (3 ноември)
-
Хороскоп23 часа
Денешен Хороскоп (4 ноември)
-
Спорт1 ден
(ФОТО+ВИДЕО) Нова победа на „ФК Кичево“ денес против екипата на „La Masia“, Матески постигна евро-гол од слободен удар
-
Скопје1 ден
Усмртиле пешак, па лажеле да избегнат вина, СВР Скопје го расчисти случајот
-
Спорт11 часа
ФФМ ги информира фудбалските клубови за субвенции во областа на спортот за 2024, рокот за пријавување е уште десет дена
-
Технологија1 ден
„Google Maps“ ги претстави новитети кои треба да ја олеснат навигацијата
-
Македонија21 минута
Вечерашниот земјотрес во Македонија бил со епицентар на скопското подрачје
-
Македонија13 часа
Полицијата ги пронајде планинарите кои се изгубија во тетовско