Автомобили
Знаци дека сте премногу уморни за да возите
Ако почнете да зевате додека сте зад воланот, исправете се на вашето седиште и фокусирајте се на сообраќајот бидејќи и најмалото микро-спиење може да предизвика фатална несреќа. Секоја година стотици луѓе ги губат животите во сообраќајот.
Микросонот е многу краток период на спиење кој се мери во секунди, според експертите.
Ако возите 100 km/h и затворате очи само две секунди, ќе возите слепо 56 метри, велат од германската агенција за безбедносна инспекција TÜV. Очите ви се затвораат и главата ви паѓа, а потоа одеднаш се грчете – ако сте доживеале нешто од овие – веројатно веќе сте спиеле во микро.
Предупредувачки знаци
Предупредувачките знаци вклучуваат често прозевање, триење на очите, ненадејни треперења или често мрдање во седиштето. Експертите предупредуваат дека ова се последните знаци после кои треба да застанете и да дремнете пред да продолжите да возите. Препораката е да се направи пауза од 10 до 20 минути, пишува Индекс.
Ризикот од микросон е поголем кога возите во време кое не е во согласност со биоритамот на вашето тело. Луѓето се биолошки најуморни помеѓу два и пет наутро и околу два попладне.
Сепак, овој период на замор не е ист за сите луѓе, па затоа е важно да го знаете сопствениот биоритам и да не возите кога се чувствувате уморни. Некои луѓе се чувствуваат поуморни навечер, а на некои им треба подолго време да се разбудат наутро.
Ранобудниците кои лесно стануваат од кревет и наутро се чувствуваат одморени и енергични, обично се попоспиени попладне и навечер. На таквите луѓе им се препорачува да одат на прошетка попладне за да навлезат малку свеж воздух пред да возат.
Од друга страна, ноќните птици потешко се будат наутро, но имаат повеќе енергија попладне. Ако сте во оваа група, обидете се да имате доволно време да се разбудите наутро за да бидете повнимателни и фокусирани кога ќе седнете зад воланот.
Дури и оние кои секојдневно патуваат на работа се изложени на ризик од микро сон
Повеќето вработени возат секое утро веднаш по будењето и повторно на крајот од работниот ден. Се смета дека нивото на концентрација и будност се многу ниски кога луѓето се враќаат од работа и тоа е едно од најлошите времиња за возење.
Статистиката од Германија укажува дека повеќето несреќи предизвикани од замор се случуваат помеѓу шест и осум наутро и помеѓу два и четири попладне.
Се проценува дека околу 600 луѓе годишно умираат во САД бидејќи возат премногу уморни.
Без разлика на времето од денот, заморот е проблем кој треба да се сфати сериозно. Заморот го намалува нивото на концентрација, но и способноста за брзо реагирање.
Покрај тоа, важно е да се запамети дека возачите генерално ги преценуваат своите можности.
Автомобили
Renault Mégane се враќа на бензин: повраток кон класиката по ерата на електричните возила
По три години целосна електрификација, Renault повторно го разгледува враќањето на бензинските мотори во своите семејни модели Mégane и Scénic. Според најавите, следната генерација на овие автомобили — која се очекува пред крајот на деценијата — ќе понуди комбинација од електрични и хибридни погонски системи.
Новиот извршен директор на групацијата Renault, Франсоа Провост, изјави дека компанијата работи на стратегија за „повраток на поголемите модели“. Тој додаде дека електричните верзии на Renault 4 и 5 се покажале како успешни, но Mégane и Scénic сè уште се борат со продажбата во сегментот на семејни автомобили.
„Поголемите автомобили се еден од нашите приоритети,“ изјави Провост за Auto Express. „Во следниот среднорочен план, развиваме нова платформа што ќе ја поттикне понудата во Ц-сегментот – во срцето на Европа.“
Новата платформа ќе ги обедини идните генерации на Mégane, Scénic, Austral, Espace и Rafale, кои моментално се достапни само како хибридни модели.
Баланс помеѓу електричен и бензински погон
Renault нема намера да се повлече од електричните возила, но сака да понуди поголема флексибилност за купувачите кои сè уште не се подготвени за целосна електрификација.
„Доколку усвојувањето на електричните автомобили се одвива побавно од очекуваното, ќе го надополниме тоа со решенија како плаг-ин хибриди или системи за продолжен домет,“ изјави Фабрис Камболив, извршен директор на брендот Renault.
Камболив додаде дека е поверојатно Renault да се одлучи за систем сличен на Nissan e-Force, каде што моторот со внатрешно согорување не ги придвижува директно тркалата, туку ја полни батеријата.
Освежување пред новата генерација
До излегувањето на новите модели со мотори со внатрешно согорување, Renault ќе се обиде да ја зголеми продажбата на актуелниот Mégane преку неколку надградби.
Првата е редизајнирана верзија на моделот, која веќе е забележана во тестирање под камуфлажа. Дополнително, можно е зголемување на капацитетот на батеријата — над сегашните 60 kWh со опсег од 468 км.
За споредба, Scénic користи батерија од 87 kWh со автономија до 622 километри, а новиот Nissan Leaf, кој дели технологија со Mégane, нуди батерија од 75 kWh и опсег од околу 600 километри.
Извор: Index
Автомобили
(ВИДЕО) „Tuning Car Show“ во Прилеп доби нова димензија со видеата на тимот од „Autodonia“
Традиционалниот „Tuning Car Show“ во Прилеп дефинитивно е еден од најпрестижните манифестации за сите љубители на автомобилизмот. На 11-ти октомври традиционално се одржа и овогоднинешното издание под покровителство на Општина Прилеп и останатите спонзори.
Вообичаено забележителни се многу видеографи, доста компании кои овој настан знаат и умеат да го пренесат, но токму нас, впечатлив пренос на овој настан ни остави „Autodonia“. Неуморните дечки на чело со Nenad Kaevik. Дечкото е специјализиран за изработка на визуелно импресивни и високо функционални дигитални решенија. Вистински љубеник на автомобилизмот кој успева на секој битен настан да биде прв.
Во оваа прилика од нашиот медиум упатуваме честитка за успешна работа, а вие не чекате уште веднаш посетете го неговиот бизнис инстаграм профил ТУКА – верувајте има што да видите, за повеќе информации за неговата работа и портфолио погледнете ТУКА
Промо видео од „Tuning Car Show“ – Прилеп:
Автомобили
Volvo го прекинува производството на моделот V90 — последниот примерок оди во музеј
По девет години и речиси 250.000 произведени примероци, Volvo официјално го прекина производството на моделите V90 и V90 Cross Country. Со тоа, уште еден од најелегантните каравани на пазарот заминува во историјата.
Класата на каравани веќе подолго време полека исчезнува, заменета со SUV модели кои доминираат во продажбата. Според порталот Carscoops, шведскиот производител Volvo Cars го стави крајот на производството на V90 и неговата надградена верзија V90 Cross Country по речиси една деценија на пазарот. Иако оваа одлука беше најавувана веќе неколку години, за многу љубители на класичните каравани ова е тажен момент.
Volvo го лансираше V90 во 2016 година, а дизајнот доби суптилно освежување во 2020 година. И денес, моделот изгледа модерно и префинето, со типичен скандинавски стил. Во текот на својот животен циклус, V90 понуди богата палета на мотори — од 2.0-литарски турбодизел со 148 коњски сили, до турбополнет и компресорски бензинец со 316 КС, па сè до plug-in хибрид со импресивни 455 КС.
Вкупно беа произведени околу 250.000 примероци, а последниот V90 нема да биде ставен во продажба. Наместо тоа, Volvo го додаде во својата колекција Heritage, каде ќе биде изложен во музејот „Светот на Volvo“ (World of Volvo) во Гетеборг. Таму ќе стои рамо до рамо со легендарни модели како Volvo 145, Volvo 960 и Amazon P220.
Судбината на V90 беше неизвесна веќе подолго време. Кон средината на 2023 година, Volvo објави дека ќе ја прекине продажбата на моделите V90, S90, S60 и V60 на британскиот пазар, во рамките на транзицијата кон SUV возила. Сепак, помалку од една година подоцна, поради зголемената побарувачка, компанијата повторно ги врати V60 и V90 во продажба во Велика Британија.
Со престанокот на производството на V90, моделот V60 останува единствениот караван во понудата на Volvo. Но, бидејќи сегашната генерација е на пазарот од 2018 година, не е сигурно колку долго ќе опстои. Се шпекулира дека Volvo би можел целосно да се збогува со караваните по моделската 2026 година, завршувајќи една славна ера што го направи брендот светски препознатлив.
Извор: BUG
-
Хороскоп2 денаХороскоп за четврток (13 ноември)
-
Хороскоп21 часХороскоп за петок (14 ноември)
-
Временска прогноза1 денПопоски: Следната седмица ќе имаме чести и обилни врнежи од дожд проследени со повремено силен јужен ветер
-
Lifestyle1 денКолку кафе пиете дневно? Медицината вели дека ова се безбедни количини.
-
Балкан1 денАвион од типот „AT-802“ попладнево се срушил во близина на Сењ, Хрватска
-
Lifestyle1 денКако да ја направите вашата правосмукалка да трае подолго и да работи како нова
-
Занимливости1 денМрсната коса бара секојдневна грижа и одржување
-
Магазин1 денPinterest претстави паметен асистент со вештачка интелигенција за пребарување и инспирација
