Следете не

Автомобили

Зошто дизелите имаат проблеми со „палењето“ во зима

Објавено пред

на

Ако дизелот се кристализира, ќе го возите автомобилот само кога ќе се загрее целиот систем за гориво и ќе се стопат сите парафински честички.

Производителите на горива подготвуваат специјално дизел гориво за ниски температури. Ова ја спречува кристализацијата што може да ги затне филтрите за гориво и да предизвика голема штета.

Меѓутоа, при екстремен студ овие мерки не се покажаа секогаш доволни. Ако дизелот се кристализира, ќе го возите автомобилот само кога ќе се загрее целиот систем за гориво и ќе се стопат сите парафински честички.

За да го направите ова, треба да го ставите автомобилот во гаражата на температура многу над нула степени. Во никој случај не му приоѓајте со фен или грејач со вентилатор – од една страна, постои ризик од пожар и оштетување, а од друга, нема да стигнете до сите места низ кои тече горивото.

Теоретски, зимското дизел гориво треба да работи до минус 20 степени. Во 2013 година, германскиот автомобилски клуб ADAC тестираше дали тоа е реално, користејќи четири комерцијално достапни дизел горива и спроведе обемни тестови на ниски температури – со резултат дека возачите на дизел не можат секогаш да се потпрат на зимските горива.

Возачите треба навреме да го наполнат резервоарот со зимски дизел пред да започне студената сезона. Преостанатата количина на летен дизел што се уште е во резервоарот треба да биде што е можно помала.

Исто така, треба да се следат упатствата за одржување на производителот – особено колку често треба да се менува филтерот за гориво. Совет е да се паркира возилото каде што е заштитено од студ и ветер (ако е можно).

Никогаш не мешајте дизел и бензин. Исклучок се само постарите модели на возила пред 1997 година – со експресно одобрение на производителот. Користете адитиви за подобрување на протокот само ако се одобрени од производителот.

Возило кое не можете да го стартувате треба да се „одмрзне“ во загреана гаража. Покрај тоа, треба да се провери загревањето на филтерот и да се наполни резервоарот со гориво.

Исто така, можеби ќе треба да се замени филтерот за гориво.

Автомобили

Ова се седумте финални автомобили кои се борат за „Автомобил на годината“

Објавено пред

на

Списокот на седумте финалисти за изданието за 2025 година е штотуку објавен, а 60-те поротници од 23 европски земји мораа да ги изберат меѓу 42 модели оние за кои сметаат дека имаат најголема веројатност да ја добијат континенталната награда. Добитникот на наградата „Автомобил на годината“ ќе биде објавен на 10 јануари, за време на меѓународниот автомобилски саем во Брисел.

Во септември се одржа првиот голем тест на кандидатите на Tannistest во Данска, а сега, по затворањето на првото гласање, избраните седуммина беа (по азбучен ред) Alfa Romeo Junior, Citroën C3, Cupra Terramar, Dacia Duster, Hyundai Inster, Kia EV3 и Renault 5 / Alpine A290 (се смета за ист модел).

Поротниците отсега ќе имаат рок од 8 недели темелно да ги тестираат кандидатите и да фалсификуваат глас кој ќе им овозможи да ги изберат најдобрите во Европа. Конечно, сите седум модели на автомобили ќе се соберат на заеднички тест во постројката за тестирање Метет во Белгија до последното гласање за титулата Автомобил на годината за 2025 година.

За конечниот избор, секое жири може да подели 25 поени, нудејќи максимум 10 поени на автомобил и обврзано да гласа најмалку пет возила од седумте финалисти со победнички модел.

Минатогодишната континентална круна му припадна на Renault Scenic, кој победи во последното гласање пред шест други конкуренти – BMW Серија 5, BYD Seal, Kia EV9, Peugeot 3008, Toyota C-HR и Volvo EX30.

Најгласен е Renault со 329 поени, победувајќи го BMW Серија 5 со 308 поени, а по него е Peugeot 3008 со 197 поени. Четвртото место му припадна на Kia EV9 (190 поени), петто за Volvo EX30 (168 поени), шесто за BYD Seal (131 поени) и седмо за Toyota C-HR со 127 поени.

Седумте финалисти за Автомобил на годината 2025:

  • Alfa Romeo Junior
  • Citroen C3/e-C3
  • Cupra Terramar
  • Dacia Duster
  • Hyundai Inster
  • Kia EV3
  • Renault 5 /Alpine A290

Извор: caroftheyear.org

Прочитај повеќе...

Автомобили

Toyota ја менува стратегијата: Зголемено производство во Кина до крајот на деценијата

Објавено пред

на

Toyota, јапонскиот автомобилски гигант, планира значително да го зголеми своето производство во Кина, со цел да ги врати изгубените позиции на најголемиот светски пазар за автомобили. Според три извори, компанијата планира да произведува најмалку 2,5 милиони возила годишно до крајот на деценијата, со можност оваа бројка да достигне и три милиони возила.

Промена во стратегијата

Оваа амбициозна цел сигнализира значајна промена во стратегијата на Toyota, која во последниве години беше потисната од домашни играчи како BYD, што брзо го зазедоа кинескиот пазар и почнаа агресивно да се прошируваат на странските пазари.

Зголемено производство

Планираното зголемување на производството во Кина би претставувало раст од 63% во однос на рекордните 1,84 милиони возила произведени во 2022 година. Во 2023 година, Toyota произведе 1,75 милиони возила во Кина. Компанијата веќе ги информирала своите добавувачи за оваа цел, испраќајќи јасна порака дека планира да ги зајакне своите односи со азискиот гигант за да обезбеди континуирано снабдување.

Подготовка за локализирано производство

„Со оглед на интензивната конкуренција на кинескиот пазар, ние постојано разгледуваме различни иницијативи“, соопштија од Toyota, истакнувајќи дека имаат намера да произведуваат „се подобри и подобри автомобили“ за кинеските купувачи.

За да ја зголеми ефикасноста, Toyota сака да постигне поблиска соработка меѓу своите производствени и продажни одделенија во Кина. Компанијата ќе работи со кинеските партнери за да го оптимизира производството и да ги задоволи преференциите на локалните потрошувачи.

Фокус на електрични возила

Toyota, исто така, има намера да го пренесе развојот на технологијата за електрични автомобили на своите работници во Кина. Според двајца извори, оваа стратегија ќе им овозможи на компанијата да ги искористи локалните знаења и искуства, што е од клучно значење за подобро разбирање на преференциите на кинеските потрошувачи.

Оваа нова стратегија на Toyota би можела да и помогне на компанијата да се врати во трката на кинескиот пазар, кој станува сè поконкурентен и доминиран од домашните производители на електрични возила.

Извор: The Wall Street Journal

Прочитај повеќе...

Автомобили

Audi и новите трендови: Зошто повеќе нема забавни автомобили?

Објавено пред

на

Audi не планира да враќа спортски автомобили како TT и R8, кои веќе се минато за брендот. Наместо тоа, фокусот е на профитабилните SUV модели, бидејќи пазарните трендови покажуваат дека теренците продолжуваат да доминираат. Ако ја посетите германската веб-страница на Audi, ќе најдете 12 различни SUV модели, од компактниот Q2 до луксузниот Q8, во бензински, дизел, хибридни и електрични верзии. Но, вистинските спортски автомобили се исчезнати од понудата.

Зошто Audi се откажува од спортските автомобили?

Падот на продажбата на спортски автомобили и порастот на популарноста на теренците се главните причини зошто Audi не планира да лансира нови спортски модели. Според Питер Страдвијк, продукт менаџер на Audi Australia, компанијата ги следи глобалните трендови и ја прилагодува својата понуда според побарувачката.

„Теренците продолжуваат да растат во последните години и тоа е насоката во која се движиме,“ вели Страдвијк. Некои модели, како дериватите Sportback на одредени SUV модели, имаат одредени спортски карактеристики, но тоа не е исто како да имате TT или R8.

Промени во моделите: Крај за купе и кабриолет варијантите

Новата генерација на A5, која е наследник на моделот A4, нема да има купе верзија со две врати. Тоа значи дека Audi веќе не нуди ниту купе ниту кабриолет, по затворањето на производството на A3 Cabriolet пред неколку години. Во меѓувреме, Audi планира да ја претстави следната генерација на Q5 Sportback на крајот на овој месец, кој ќе биде поскап и помалку практичен дериват на Q5.

SUV моделите на тест

Не сите SUV модели на Audi ќе опстанат. Компактниот Q2 се повлекува од пазарот по само една генерација. Компанијата планира да ја продаде својата фабрика во Брисел и да го прекине производството на Q8 E-Tron поради слабата продажба.

Во меѓувреме, Audi се здружи со кинеската компанија SAIC за лансирање на нов бренд во Кина, со три електрични модели кои ќе бидат достапни од 2025 година. Логиката налага дека барем еден од овие модели ќе биде SUV, иако првиот концепт изгледа како голем караван.

Економската ситуација го диктира правецот

Според Џеф Манеринг, директор на Audi Australia, компанијата е претпазлива во вложувањата во нови проекти поради економските предизвици во 2024 година. Тековните конфликти на Блискиот Исток и Украина дополнително влијаат на бизнисот. Audi моментално бележи пад на продажбата од 10,9% до септември, што го отежнува инвестирањето во спортски автомобили од мала серија.

Мерките за штедење кои ги спроведува Volkswagen Group — матичната компанија на Audi — значат дека спортските автомобили нема да бидат приоритет. Audi сега се фокусира на модели кои носат поголем профит, што значи дека иднината на брендот ќе биде исполнета со SUV и електрични возила.

Извор: Carsales

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Временска прогноза3 часа

Попоски доцна вечерва издаде уште едно метео предупредување за силен ветер, на планинските места тој ќе достигне брзина до 100 км/ч

Метеорологот Славчо Попоски доцна вечерва издаде уште едно метео предупредување. Имено како што стои во соопштението тој истакна: Од среда...

Хороскоп3 часа

Хороскоп за понеделник (18 ноември)

ОВЕН Денешниот ден за вас е многу поволен, па може да очекувате дека ќе ги остварите своите цели. Тешко ви...

Скопје5 часа

Приведен крадец на електричен тротинет во Скопје, одземеното е пронајдено и вратено на сопственикот

На 16.11.2024 во Скопје, полициски службеници од СВР Скопје го лишиле од слобода А.Б.(31) од Скопје поради сомнение дека на...

Спорт5 часа

Сејдини поднесе оставка од претседател на ФФМ, УО закажа вонредно изборно собрание за 22-ри декември

Предмалку првиот човек на Фудбалската федерација на Македонија се истакна на социјалните мрежи дека поднел оставка од столчето претседател, односно...

Временска прогноза9 часа

Суво и стабилно до вторник, од среда нов влажен воздушен бран кој ќе донесе повремени врнежи од дожд, додека на планините снег

Стабилното и суво време ќе се задржи само до вторник. Веќе од среда 20.11.2024 па се до крајот на неделата...

Социјални мрежи9 часа

„WhatsApp“ конечно доби нова функција, еве за што станува збор

WhatsApp, најпопуларната платформа за пораки, доби функција која се прашуваме како ја немаше до сега. Станува збор за функцијата Drafts...

Спорт9 часа

(ВИДЕО) Миовски донесе нова победа на Македонија, овој пат против Ф.Острови – нов рекорд на нашата селекција без примен гол

Македонија со триумф против Ф.Острови ја „бетонира“ првата позиција во својата група воедно и се пласира во Лигата Б за...

Скопје11 часа

Такси возач од Косово бил физички нападнат на Меѓународниот аеродром во Скопје

На 16.11.2024 во 19.30 часот во СВР Скопје, Ф.С.(34) од Косово пријавил дека околу 18.30 часот пред зградата на Меѓународен...

Спорт12 часа

(ФОТО) Во дерби мечот против „Еврогол“ од Прилеп, ФК Кичево денес оствари важна победа во одлично прикажана игра

Денес во рамките на 9-тото коло нашата екипа одигра важен меч против своите врсници од „Академија Еврогол“ – Прилеп, каде...

Хороскоп1 ден

Хороскоп за недела (17 ноември)

ОВЕН Ве очекуваат нови работни обврски кои ќе мора да ги завршите во краток рок. Важна е добрата организација. Емотивно...

НАЈЧИТАНИ