Автомобили
8 клучни совети за возење на снег: избегнете несреќи и заглавување!

Возењето во зимски услови претставува двоен предизвик, дури и за искусните возачи, а уште повеќе за оние кои штотуку го совладуваат возачкото искуство. Со цел да ги надминете предизвиците како снегот и мразот, овие совети ќе ви помогнат да бидете безбедни и да ги избегнете најчестите грешки.
1. Возете Бавно и Без Нагли Движења
Францускиот рели возач Брајан Буфие го сумира најважното за возење на снег:
- „Останете смирени, лесно сопирајте, гледајте далеку напред, зголемете го растојанието за сопирање и намалете ја брзината.“
На снежни патишта гумите имаат значително помалку триење, што ги прави подложни на лизгање. Ненадејните движења и наглото сопирање може да доведат до губење контрола и несреќи.
2. Држете Двоен Размак
Растојанието за сопирање е два до три пати подолго на влажни и лизгави коловози. Двојно зголемете го просторот меѓу вашето возило и другите возила за да избегнете судири.
3. Користете Техники за Сопирање
Многу возачи користат моторно сопирање, што подразбира префрлување во пониска брзина наместо користење на педалата за сопирање. Ако вашиот автомобил има ABS (Anti-Lock Braking System), користете го за да го спречите блокирањето на тркалата и одржете контрола при остро сопирање.
4. Останете Смирени При Лизгање
Доколку автомобилот почне да лизга, важно е да не паничите.
- Ако лизгаат предните тркала, ослободете ја педалата за гас и дозволете му на автомобилот сам да се стабилизира.
- Ако лизгаат задните тркала, насочете го воланот во насоката на лизгањето и ослободете ги педалите за гас и сопирање.
5. Како Да Избегнете Заглавување
Ако заглавите во снег:
- Не притискајте го гасот наеднаш; тоа може да ја влоши ситуацијата.
- Исчистете го снегот околу тркалата и користете патосници за подобро триење. Движете се напред и назад со мало забрзување за да создадете патека.
6. Исчистете Го Автомобилот Од Снег
Пред да тргнете, исчистете го снегот од покривот на автомобилот за да избегнете опасно намалување на видливоста додека возите.
7. Тестирајте Го Возилото
Ако сте нов возач, одвојте време за да го запознаете вашето возило. Пронајдете безбедна површина и тестирајте како реагира на снег при нагло сопирање, забрзување и свртување.
8. Не Заборавајте Зимски Гуми
Зимските гуми се неопходни за возење во зимски услови. Тие обезбедуваат поголемо триење и контрола на снежни и лизгави патишта, што е клучно за безбедноста.
Подгответе Се за Зимски Услови
Колку и да сте добар возач, зимата носи ситуации кои можат да ве изненадат. Следете ги овие совети за да останете безбедни и да ја достигнете вашата дестинација без проблеми.
Извор: Kurir
Автомобили
Nissan GT-R се пензионира по 18 години – крај на една ера

По цели 18 години производство, Nissan официјално го означи крајот на легендарниот R35 GT-R, откако последниот примерок за јапонскиот пазар излезе од производствената линија во фабриката во Точиги.
• Последниот произведен автомобил е премиум изданието T-Spec во препознатливата боја Midnight Purple, специјално наменето за јапонските клиенти.
• Од своето деби во 2007 година, произведени се приближно 48.000 примероци од овој култен спортски автомобил.
◢◤ありがとう、R35 GT-R ◢◤
世界中のファンとともに駆け抜けたGT-Rが生産終了。
GT-Rは日産の象徴であり、私たちの情熱そのもの。
この伝説は終わりではなく、次なる進化への始まりです。みなさんのGT-Rとの思い出を、 #GTR でぜひ教えてください。#NissanGTR pic.twitter.com/I1ozg4fK35
— 日産自動車株式会社 (@NissanJP) August 27, 2025
Наследство на R35 GT-R
„По 18 извонредни години, R35 GT-R остави неизбришлив белег во автомобилската историја. Неговото наследство е доказ за страста на нашиот тим и лојалноста на клиентите низ целиот свет“, изјави Иван Еспиноза, претседател и извршен директор на Nissan. Тој додаде дека ова не е „конечно збогување“ со GT-R, бидејќи компанијата има цел еден ден повторно да го врати ова име.
• R35 GT-R постави нови стандарди како врвен Grand Tourer, спојувајќи удобност, префинетост и екстремни перформанси.
• Моќноста на моторот низ годините се зголеми од 480 КС на 570 КС, додека верзиите NISMO достигнуваа до 600 КС.
Officially the last R35 GT-R leaving production pic.twitter.com/ieY47FmlQf
— Qrisys (@Qrisys) August 26, 2025
Уникатност и иднина
Една од најголемите карактеристики на GT-R е што секој од произведените 48.000 мотори бил рачно составен од тим од само девет мајстори, познати како „Такуми“, во фабриката во Јокохама.
Иако Nissan сè уште нема објавено конкретен план за наследник, компанијата останува посветена на името GT-R, со визија еден ден да го врати за новата генерација љубители на спортски автомобили.
Извор: Index
Автомобили
Чистење на бандажи од автомобил – дали кока-колата навистина помага?

Многу возачи бараат едноставни и евтини трикови за одржување на своите автомобили. Една од темите што често кружи на форумите е чистење на бандажи со кока-кола или оцет. Но, дали овој метод навистина функционира или е само уште една урбана легенда?
ADAC со јасна порака – внимавајте со домашните средства
Според германскиот автомобилски клуб ADAC, кока-колата и оцетот можат да помогнат само кај лесна површинска нечистотија. Кога станува збор за тврдокорни дамки, како што е прашината од сопирачките, овие средства се речиси бескорисни.
Дополнително, ако се користат во погрешна концентрација, може да го оштетат алуминиумот на тркалата – што на крај може да ве чини повеќе од еден сет нови бандажи.
Што навистина работи?
Експертите препорачуваат користење на специјални препарати за чистење на алуминиумски и челични бандажи. Тие се создадени токму за оваа намена – ефикасно ги отстрануваат нечистотиите, а притоа не го оштетуваат материјалот.
Важно е да се почитуваат упатствата на производот и да не се остава средството предолго да делува, бидејќи и најдобрите препарати може да предизвикаат оштетување ако се користат неправилно.
Колку често треба да се чистат бандажите?
Редовното одржување не е само естетика – тоа го продолжува и векот на траење на бандажите. Експертите советуваат темелно чистење најмалку два пати годишно, обично напролет и наесен, кога се менуваат зимските и летните гуми.
Најдобро е бандажите да се извадат од автомобилот за време на чистењето. Така полесно се стигнува до тешко достапните места и се избегнува ризик средството за чистење да влезе во системот за сопирање.
Извор: Nezavisne
Автомобили
Издржливи автомобили кои го надживуваат времето

Издржливи автомобили што ја победија времето
Кога зборуваме за автомобили, повеќето луѓе мислат на брзина, луксуз или технологија. Но, постои една категорија што вреди уште повеќе – автомобил кој трае со децении. Некои модели станаа легенди, познати по тоа што ги надживуваат своите сопственици и сè уште верно служат и по милион километри. Еве ги најиздржливите автомобили на сите времиња.
Toyota Land Cruiser – кралот на неуништливото
Land Cruiser е синоним за сигурност. Користен од армии, хуманитарни организации и авантуристи ширум светот, овој модел од 80-тите и 90-тите сè уште без проблеми поминува милион километри. Често за него велат: „Ако сакаш да стигнеш – и да се вратиш – вози Toyota.“
Toyota Hilux – пикап што преживува сè
Hilux стана легенда благодарение на емисијата „Top Gear“, каде што не успеаја да го уништат ниту со оган, ниту со експлозии. Во Африка и Блискиот Исток е првиот избор за секој што бара апсолутна доверливост.
Mercedes-Benz W123 – такси кое не запира
Произведуван во 70-тите и 80-тите, W123 е вечна икона. Денес во Африка и Азија сè уште возат примероци со над еден милион километри, а неговиот дизел мотор важи за неуништлив.
Volvo 240 – шведска тула на тркала
Иако на изглед груб, Volvo 240 е еден од најсигурните автомобили на своето време. Познат е по безбедноста и по примероци што издржале и над 1,5 милиони километри.
Honda Accord – јапонска класика за долги релации
Американците го нарекуваат „семејниот автомобил што никогаш не старее“. Accord може да помине половина милион километри без поголеми дефекти, симболизирајќи ја јапонската прецизност.
Toyota Corolla – најсигурниот од сите
Најпродаваниот автомобил во историјата. Без разлика дали е во Азија, Јужна Америка или Европа, Corolla е позната по тоа што едноставно работи и не изненадува. Чест избор на таксисти ширум светот.
Jeep Cherokee (XJ) – американска икона
Моделот од 80-тите и 90-тите е обожаван од љубителите на off-road возење. Неговиот 4.0 литарски мотор е легендарен по тоа што „не може да запре“.
Lada Niva – руски тенк на патот
Не е најудобна, но е речиси неуништлива. Сè уште се произведува со минимални измени и е омилена кај ловци, планинари и војска.
Subaru Outback – господар на снегот
Познат по легендарниот погон на сите тркала, Outback е совршен за сурови климатски услови. Најчесто го среќаваме на патиштата во Канада и Австралија.
Volkswagen Golf II – балканска легенда
Иако престана да се произведува пред повеќе од 30 години, Golf II и денес се гледа по улиците на Балканот. Едноставна механика, ниски трошоци и речиси неуништлива конструкција го направија бесмртен.
Кој е најголемиот победник?
Ако мора да се избере само еден, тогаш титулата му припаѓа на Toyota Land Cruiser – вистинска легенда на сите патишта и непатишта.
Извор: N1Info
-
Кичево13 часа
(ФОТО) Денес во просториите на „РЕК Осломеј“ свечено беше одбележан 28 август, „Денот на рударите“
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за четврток (28 август)
-
Временска прогноза2 дена
Прекрасна вест, топлото време продолжува, додека на утро останува да биде посвежо
-
Македонија2 дена
Регионалниот пат Нова Брезница – Македонски Брод преку НП „Јасен“ нормализиран за сообраќај во термините од МВР
-
Спорт2 дена
Составот на македонската фудбалска репрезентација за мечевите против Саудиска Арабија и Лихтенштајн
-
Свет2 дена
Гигантската ракета „Старшип“ на SpaceX во вторник навечер успешно го изведе својот десетти пробен лет
-
Магазин2 дена
Apple ќе ги открие новите модели на iPhone на 9 септември
-
Автомобили2 дена
Nissan GT-R се пензионира по 18 години – крај на една ера