Автомобили
(ФОТО+ВИДЕО) И официјално обновениот модел на WV Polo кое ќе се појави на европскиот пазар оваа година

Фолксваген денес официјално објави пакет фотографии од обновеното Поло, кое ќе се појави на европскиот пазар подоцна оваа година.
Да потсетиме, сегашната, шеста генерација на Polo се појави на пазарот од 2017 година, што значи дека е вистинско време за рестајлинг бидејќи конкуренцијата во овој сегмент е исклучително силна (Opel Corsa, Renault Clio, Citroen C3, Peugeot 208 , Ford Fiesta, Seat Ibiza, Hyundai i20, Toyota Yaris …).
Покрај тоа, со овој рестајлинг, Volkswagen има намера да продолжи со одлична продажба на овој модел, кој привлече повеќе од 18 милиони клиенти во изминатите скоро 50 години (сите генерации на Полот заедно).
Како што се очекуваше, во оваа пригода, предниот и задниот дел беа променети, следејќи го примерот на поновите модели на оваа марка. Ова вклучува нови LED фарови (опционални и адаптивни матрични LED фарови), изменета решетка и нов преден браник, како и поголеми задни светла и модифициран заден браник.
Покрај тоа, понудата ќе вклучува нов дизајн на тркалото, неколку нови бои и модифициран ентериер (подобрен инфо-забавен систем до 9,2 инчи, дигитална табла со инструменти до 10,25 инчи, подобри материјали и нов мултифункционален волан).
Исто така, се нудат бројни системи за безбедност и помош на возачот, од адаптивно управување со крстарење до системи за одржување лента.
Опсегот ќе ја вклучува основната верзија, како и Life, Style, R-Line и GTI (иако ажурираниот Polo GTI со 2,0-литарски турбо мотор од 207HP пристигнува на пазарот нешто подоцна).
Верзијата R-Line има стандардни светла со предни светла Matrix, поспорт комплет за аеро каросерија, 16-инчни алуминиумски тркала, како и заден браник со сјаен црн дифузер.
На почетокот, следниве мотори ќе бидат во опсегот:
1,0 MPI со 80HP и 93 Nm, со 5-степен мануелен менувач
1,0 TSI со 95HP и 175 Nm, со 5-степен рачен или опционален 7-степен DSG
1.0 TSI со 110кс и 200 Nm, со 7-брзински DSG
1,0 TGI (компримиран природен гас) со 90HP и 160 Nm, со 6-степен мануелен менувач
Продажбата започнува во септември, по цена што ќе биде помала од 16.000 евра за основната верзија во Германија.
Автомобили
Генијален трик за заштеда на гориво: Сè зависи од едно копче во автомобилот

Во деновите кога температурите достигнуваат и над 40 степени, клима уредите во автомобилите работат со полна моќност. Ова, за жал, значи и значително зголемување на потрошувачката на гориво, што се одразува на вашиот буџет.
Но, постои едноставен и генијален трик кој може да ви помогне да заштедите гориво додека уживате во пријатно разладена кабина.
Клучот е во рециркулацијата на воздухот – еве како функционира
Клима уредот во автомобилот може да лади на два начина: внесувајќи воздух однадвор или рециркулирајќи го воздухот кој веќе е во кабината. Кога климата зема топол воздух однадвор, троши повеќе енергија за да го излади. Од друга страна, со рециркулација, системот го користи веќе изладениот воздух, што значи дека се потребни многу помалку ресурси за одржување на пријатна температура.
Рециркулацијата заштедува гориво до 15%
Со притискање на копчето за рециркулација на воздухот, климата работи поефикасно, бидејќи воздухот во кабината е веќе постуден. Ова може да ја намали потрошувачката на гориво за 10 до 15 проценти, што значи реална заштеда на месечно ниво.
Совет од експертите е оваа функција да ја активирате веднаш штом ќе влезете во автомобилот, особено во најжешките делови од денот. На подолги патувања повремено вклучете свеж воздух однадвор за подобра циркулација, но најголем дел од времето оставете ја рециркулацијата вклучена.
Извор: Telegraf
Автомобили
Најдобрите и најлошите автомобили за 2025 според корисниците

Работата на моторот, квалитетот на системот, дизајнот на ентериерот и карактеристиките на возилото се само дел од аспектите кои ги оценија сопствениците на новите сериски автомобили од 2025 година. Истражувањето за почетниот квалитет на возилата откри кои модели се најдобри, а кои најчесто разочараа.
Модерните автомобили – повеќе од превоз
Денес автомобилите не се купуваат само поради моторот, перформансите или цената. Тие се симбол на статус, исполнување на соништата и награда за успехот. Но и покрај тоа што од новите автомобили се очекува беспрекорно функционирање, истражувањето на JD Power покажа дека дефекти се појавуваат уште во првите месеци од користење.
Автомобилите со највисок квалитет
• На врвот е Lexus – 166 дефекти на 100 возила.
• Следи Nissan – 169 дефекти.
• Во топ 5 се и Hyundai (173 дефекти), Jaguar (175 дефекти) и Chevrolet (178 дефекти).
J.D. Power released its annual Initial Quality Study brand ranking today, and I’m going to present it to you without comment. pic.twitter.com/OeRciJHv8H
— Zerin Dube (@SpeedSportLife) June 26, 2025
Интересно, германските марки, кои важат за најсигурни, не се најдоа на врвот.
Просекот и годинава подобрен
Во истражувањето учествувале 92.694 испитаници од САД и Европа. Просекот за возилата од 2025 година е 192 дефекти на 100 автомобили, што е подобрување во однос на лани (194 дефекти). Блиску до просекот се Porsche (188 дефекти) и Ford (193 дефекти).
Германските автомобили под очекувањата
• BMW – 196 дефекти (најдобар меѓу „германците“).
• Mercedes – 210 дефекти.
• Audi – на дното со 269 дефекти на 100 возила.
Овие резултати изненадија многумина кои германските автомобили ги сметаат за синоним за квалитет.
Автомобили
Дали би направиле место за резервно тркало?

Сè почесто се поставува прашањето: зошто новите автомобили речиси и да немаат резервно тркало и дали треба да се вратиме на старата добра навика да го носиме во багажникот?
Производителите на автомобили се одлучуваат да го отстранат резервното тркало за да заштедат простор и трошоци. Ова, секако, често разочарува кога ќе се најдете со дупната гума, а комплетот за поправка не помага.
Дупната гума – стара мака во ново време
Нема ништо полошо од тоа да дупнете гума токму кога брзате. Без разлика дали сте пред куќа или на автопат среде ноќ, проблемот е ист. Иако живееме во 2025 година, ваквите ситуации не исчезнаа.
Еден сопственик на Tesla го сподели своето искуство на Reddit, откако неколкупати за кратко време му дупнаа гумите. Откако сфати дека комплетот за поправка е практично за еднократна употреба, реши да носи вистинско резервно тркало во багажникот. Иако му одзема простор, мирот и сигурноста му се поважни.
Зошто резервните тркала исчезнаа?
Сè повеќе производители се решаваат да понудат само комплети за поправка – шише со заптивна смеса и мал компресор. Тие заштедуваат тежина и простор, но се ефикасни само во ограничени ситуации.
• Ако дупката е преголема, смесата не помага.
• Ако оштетувањето е на страничниот ѕид на гумата, решенија нема.
• Ако гумата се одвои од бандажот – заборавете.
Без резервно тркало, многумина мораат да чекаат влечна служба, наместо за неколку минути повторно да бидат на пат.
Дали вреди да се жртвува просторот?
Од друга страна, возењето без резервно тркало носи предности:
• помалку тежина
• повеќе простор
• побрзо решение, ако заптивната смеса заврши работа
Па што велите вие? Би оставиле дел од багажникот за резервно тркало или се чувствувате безбедно со комплет за поправка и услуга за влечење?
Споделете го вашето мислење – дали некогаш немањето резервна гума ви донело нервози или непланирани трошоци?
Извор: B92
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (3 јуни)
-
Временска прогноза5 часа
Сепак следува промена на времето во Македонија, ова се метео информациите според Попоски
-
Хороскоп13 часа
Хороскоп за петок (4 јули)
-
Кичево22 часа
(ФОТО) ТППЕ Кичево: Нов случај со запалена дива депонија во кичевско
-
Автомобили2 дена
Најдобрите и најлошите автомобили за 2025 според корисниците
-
Македонија12 часа
Времена измена на сообраќај со пренасочување на делница „Пресека-Песочан“ на автопат А2 Кичево-Охрид
-
Автомобили2 дена
Дали би направиле место за резервно тркало?
-
Магазин2 дена
Експертите ја откриваат вистината за навиките што влијаат на траењето на батеријата на мобилниот телефон