Следете не

Автомобили

Tesla Cybertruck се соочува со предизвикот на оштетување на гумите предизвикани од лошиот аеродинамичен дизајн

Објавено пред

на

Најновиот Tesla Cybertruck се испорачува без аеродинамични капаци на тркалата (раткапни), бидејќи нивниот неспецифичен, аголен дизајн предизвикува сериозно оштетување на гумите

Иако раткапните на тркалата на Tesla Cybertruck се дизајнирани да ја подобрат аеродинамичната ефикасност за пет до десет проценти, тестирањето открива дека нивниот ефект врз гумите е спротивен. Не толку евтините модели на возила Tesla Cybertruck, чија цена се движи до 100 илјади американски долари, имаат проблем со раткапните на тркалата, кои се дизајнирани да имаат седум остри агли на самата покривка на тркалото, кои предизвикуваат трошење и оштетување на гумите. Овие оштетувања се видливи на страничните ѕидови на секоја поединечна гума.

Овие спојлери треба да ја зголемат аеродинамичната ефикасност, а растојанието помеѓу нив и гумата е потребно за да може воздухот да влезе природно и да ги излади дисковите на сопирачките. Токму оваа празнина е вистинскиот проблем со абењето на гумите.

За време на првичното тестирање, експертите на Tesla открија дека оваа празнина е навидум нерешлив проблем, а раткапните на тркалата многу често паѓаат од тркалата додека возилото се движи со голема брзина. Обидите да се намали растојанието помеѓу капачето и гумата резултираше со дополнителен проблем, а тоа е послабо ладење на дисковите на сопирачките и уште поголемо абење на гумите.

Како што понатаму наведува ArenaEv, Teslа го признал проблемот и најавил редизајн на аеродинамичните капаци. Практично, постојат две заобиколувања.

Првото е сосема очигледно – извадете ги раткапните од тркалата за да не се оштетат гумите и ладењето на дисковите на сопирачките да остане непроменето. Второто решение е помалку сигурно, но далеку поедноставно – надујте ги гумите малку повеќе за да не се деформираат страничните ѕидови кога ќе дојдат во контакт со патот.

Tesla планира итна дистрибуција на редизајнирани лакови на тркалата за да го реши овој проблем, додека сопствениците на овие, никако евтини возила имаат две тривијални решенија. Очигледно, следните неколку милји, засега, некои од нив ќе возат без навлаки.

Автомобили

Американските анализи покажуваат дека автоматските менувачи доминираат на нивниот автомобилски пазар

Објавено пред

на

ФОТО: Unsplash.com @ Jean-Philippe Delberghe

Темата за иднината на рачните менувачи ја допревме и порано, но анализата на најновите податоци од европските пазари, а особено од САД, јасно укажува дека тие полека исчезнуваат од автомобилската сцена.

Трендовите покажуваат дека автоматските менувачи веќе се наметнуваат како доминантен избор, оставајќи го класичниот рачен менувач на маргините. Воведувањето на SUV сегментот, а потоа и ширењето на електричните возила, само го забрза овој процес. Она што започна во САД уште кон крајот на 90-тите, а глобално во првата деценија од 21 век, денес изгледа како неповратна трансформација.

Американскиот пазар, со своите автопатишта и традиција за возила со големи димензии, одамна е предводник во користењето на автоматски менувачи. Првиот масовно достапен автоматски менувач, развиен од „Џенерал Моторс“ уште во 1939 година, ја трасираше патеката. Дека промената е драматична, говорат бројките: во средината на 90-тите години речиси 28% од новите возила сè уште имале рачен менувач, додека денес тој удел се сведе на едвај 0,8%.

Европа долго време одолеваше. Во 2001 година, дури 91% од сите автомобили регистрирани на петте најголеми пазари (Германија, Франција, Велика Британија, Италија и Шпанија) користеа рачен менувач. Дури и кај премиум и луксузните марки, автоматиката тогаш беше ретка и скапа опција. Но, со текот на времето, развојот на технологијата ги намали трошоците, а урбанизацијата и сè погустите сообраќајни метежи го направија автоматскиот менувач попрактично решение.

Не е изненадување што автошколите во најголемите земји на ЕУ сè почесто обучуваат возачи директно на возила со автоматски менувач. Денес, само симболичен дел од часовите е резервиран за рачна контрола.

Податоците го потврдуваат тоа: во 2023 година само 29% од новите автомобили во овие пет европски пазари имале рачен менувач. Кај премиум возилата доминацијата на автоматиката е речиси апсолутна – од 31% во 2001 година, уделот пораснал на 97% во 2024. И кај масовните брендови се забележува радикален пресврт – од едвај 5% во 2001 година на 63% минатата година.

Извор: motor1.com

Прочитај повеќе...

Автомобили

Volkswagen ја гради иднината на производството со вештачка интелигенција и AWS

Објавено пред

на

Фото: Val Vesa @ unsplash
Фото: Val Vesa @ unsplash

Групацијата Volkswagen ја гледа иднината на автомобилската индустрија во вештачката интелигенција и облак технологиите. Компанијата веќе имплементираше AWS cloud решенија во 13 производствени погони на своите брендови Volkswagen, Audi и Volkswagen комерцијални возила, со што постигна значителни заштеди и зголемена ефикасност.

• Благодарение на високата достапност и скалабилност на AWS технологијата, Volkswagen успешно ги премести критичните системи во облакот, намалувајќи го ризикот од застој на производствените линии.
• Стандардизацијата на овие процеси веќе носи заштеди од двоцифрени милиони евра.

Вештачка интелигенција за подобро производство

Моментално, компанијата користи над 1.200 апликации за вештачка интелигенција. Меѓу нив е и системот KI4UPS, кој овозможува брза детекција на потенцијални електронски проблеми на производствените линии. Со помош на Amazon SageMaker, Volkswagen обучува AI модели кои ја подобруваат контролата на квалитетот.

Оптимизација на потрошувачката и одржливост

Значителен напредок е постигнат и во областа на енергетската ефикасност. Во фабриката во Познањ, Полска, вештачката интелигенција ја оптимизира потрошувачката на електрична енергија. Резултатот е намалување на трошоците за енергија за 12 проценти и значително намалување на емисиите на CO₂.

Volkswagen со оваа стратегија ја поставува основата за модерно, ефикасно и поодржливо производство, користејќи ги најновите иновации во облак технологии и вештачка интелигенција.

Извор: Index

Прочитај повеќе...

Автомобили

Nissan GT-R се пензионира по 18 години – крај на една ера

Објавено пред

на

Фото: Chris G @ unsplash
Фото: Chris G @ unsplash

По цели 18 години производство, Nissan официјално го означи крајот на легендарниот R35 GT-R, откако последниот примерок за јапонскиот пазар излезе од производствената линија во фабриката во Точиги.

• Последниот произведен автомобил е премиум изданието T-Spec во препознатливата боја Midnight Purple, специјално наменето за јапонските клиенти.
• Од своето деби во 2007 година, произведени се приближно 48.000 примероци од овој култен спортски автомобил.

Наследство на R35 GT-R

„По 18 извонредни години, R35 GT-R остави неизбришлив белег во автомобилската историја. Неговото наследство е доказ за страста на нашиот тим и лојалноста на клиентите низ целиот свет“, изјави Иван Еспиноза, претседател и извршен директор на Nissan. Тој додаде дека ова не е „конечно збогување“ со GT-R, бидејќи компанијата има цел еден ден повторно да го врати ова име.

• R35 GT-R постави нови стандарди како врвен Grand Tourer, спојувајќи удобност, префинетост и екстремни перформанси.
• Моќноста на моторот низ годините се зголеми од 480 КС на 570 КС, додека верзиите NISMO достигнуваа до 600 КС.

Уникатност и иднина

Една од најголемите карактеристики на GT-R е што секој од произведените 48.000 мотори бил рачно составен од тим од само девет мајстори, познати како „Такуми“, во фабриката во Јокохама.

Иако Nissan сè уште нема објавено конкретен план за наследник, компанијата останува посветена на името GT-R, со визија еден ден да го врати за новата генерација љубители на спортски автомобили.

Извор: Index

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Фото: Mitchell Luo @ unsplash Фото: Mitchell Luo @ unsplash
Lifestyle17 минути

Исто како од ресторан: Тајната за совршено крцкав домашен помфрит

Кога помфритот дома излегува мек или тврд, решението често е едноставно: кратко потопување во газираниот пијалак што веќе го имате...

Фото: Solen Feyissa @ unsplash Фото: Solen Feyissa @ unsplash
Магазин23 минути

TikTok ја менува комуникацијата: Нови пораки со глас, фотографии и видеа

TikTok најави голема промена во својата платформа – во следните недели ќе воведе гласовни пораки до една минута, како и...

Фото: User_Pascal @ unsplash Фото: User_Pascal @ unsplash
Магазин25 минути

Google Pixel и iPhone го забрзуваат преминот кон eSIM технологија

Apple и Google се одлучни во својата стратегија за укинување на физичките SIM картички и премин кон телефони што поддржуваат...

Фото: Mariia Shalabaieva @ unsplash Фото: Mariia Shalabaieva @ unsplash
Магазин26 минути

NVIDIA ја претстави новата генерација Jetson AGX Thor за роботика и физичка AI

Директорот на NVIDIA, Јенсен Хуанг, ја истакна роботиката како најголема можност на компанијата надвор од вештачката интелигенција. Во таа насока,...

Фото: Maik Kleinert @ unsplash Фото: Maik Kleinert @ unsplash
Магазин27 минути

Insta360 ја претстави новата акциона камера GO Ultra со отстранлива меморија

Кинеската компанија Insta360, позната по акционите камери и дронови, го претстави својот нов премиум модел – Insta360 GO Ultra. Наместо...

Спорт2 часа

Офанзивецот на „црвените ѓаволи“ на чекор до шпански Бетис

Бразилскиот офанзивец на Манчестер Јунајтед, Антони, се наоѓа на чекор до повторно приклучување во редовите на Бетис, откако двата клуба...

Македонија2 часа

Од денес започнува новата учебна година, вештачката интелигенција дел од наставата, образовни асистенти и за средношколците

Со денешното ѕвонче во училиштата, официјално стартува учебната 2025/2026 година, во која ќе учествуваат околу 245,000 ученици – 177.800 во...

На денешен ден2 часа

Времеплов: На денешен ден – 1 септември

На денешен ден 1 септември, важни историски настани кои се случиле во различни години и делови од светот. Еве краток преглед на...

Хороскоп12 часа

Месечен Хороскоп (септември 2025)

ОВЕН Вашата посветеност на работата на крај ќе се исплати. Може да очекувате поволен период на ова поле. Јавно покажувате...

Скопје16 часа

СВР Скопје: Телефонската линија 192 повторно е во функција

Секторот за внатрешни работи Скопје ги известува граѓаните на Скопје дека се отстранети техничките проблеми и повторно е во функција...

НАЈЧИТАНИ