Магазин
Нова ера на комуникација: WhatsApp наскоро ќе овозможи меѓуплатформски разговори
WhatsApp планира да ја направи својата апликација компатибилна со други апликации за пораки, а компанијата би можела да ги објави своите планови веќе следниот месец
WhatsApp се подготвува да воведе поддршка за меѓуплатформски разговор како одговор на барањата на Законот за дигитални пазари (DMA) на Европската унија. Оваа нова функција, наречена „Third-party chats“, ќе им овозможи на корисниците на WhatsApp да комуницираат со корисниците на други апликации за пораки, со што ќе се промовира интероперабилноста помеѓу различни платформи.
Дик Брауер, директор за инженерство во WhatsApp, изјави за Wired дека компанијата пронашла начин да ја овозможи оваа интероперабилност додека ја зачувува приватноста, безбедноста и интегритетот што корисниците ги очекуваат од WhatsApp. Оваа функција ќе биде опционална, што значи дека корисниците ќе можат да изберат дали сакаат да учествуваат во пораки со трети страни за да избегнат спам и измами. Компаниите кои сакаат да бидат интероперабилни со системот на WhatsApp ќе мора да потпишат договор, чии детали сè уште не се објавени, а WhatsApp ќе бара шифрирање од крај до крај за да овозможи интероперабилност.
Поддршката за меѓуплатформски разговор доаѓа како одговор на DMA, која бара технолошките гиганти да ја олеснат конкуренцијата дозволувајќи им на корисниците да разменуваат пораки помеѓу различни апликации за пораки. Ова значително би ја променило моменталната ситуација, каде што корисниците треба да ја користат истата апликација за да комуницираат едни со други.
WhatsApp планира да ја направи својата апликација компатибилна со други апликации за пораки, а компанијата би можела да ги објави своите планови веќе следниот месец. Првичната поддршка ќе вклучува испраќање датотеки, текстуални пораки, видеа и гласовни пораки од еден на друг корисник. Сепак, сè уште не е јасно кои компании се согласиле со плановите на WhatsApp и постои загриженост за тоа како WhatsApp ќе ја одржува безбедноста на податоците додека ја прави својата апликација компатибилна со другите услуги за пораки.
Функцијата се очекува да биде актуелна со строги безбедносни мерки, вклучително и барање од другите фирми да го користат протоколот Сигнал за шифрирање на пораките, за да се осигураат дека методите што ги користат ги исполнуваат безбедносните стандарди поставени од WhatsApp.
/Telegraf
Магазин
YouTube укинува Premium Family сметки надвор од заедничко домаќинство

YouTube го следи примерот на Netflix и Disney+, воведувајќи построги правила за користење на Premium Family пакетите. Компанијата почна да испраќа известувања до корисници кои го користат планот од различни локации, со што практично се ограничува споделувањето на сметки надвор од исто домаќинство.
Известувања и рок од 14 дена
Корисниците кои не се на иста адреса со „менаџерот на семејството“ (лицето што го активирало планот) добиваат известување дека нивното членство ќе биде паузирано за 14 дена. Во пораката јасно е наведено дека оваа практика е во спротивност со условите за користење.
Иако ова правило отсекогаш постоело, YouTube сега за прв пат почнува сериозно да го спроведува. Целта е очигледна – да се намали споделувањето на сметки и да се зголеми бројот на индивидуални претплати.
Нема „средна опција“ како кај Netflix
За разлика од Netflix, кој понуди можност за додавање на дополнителни членови за мала доплата, YouTube засега нема вакво решение. Исклучените корисници имаат само две опции:
-
да преминат на индивидуална Premium претплата, или
-
целосно да се откажат од услугата.
Што следува?
Не е познато дали YouTube во иднина ќе воведе поблаги модели или нови пакети за корисници кои сакаат да останат дел од истото „семејство“ без да делат ист дом. Во моментов, условот е јасен – сите членови на Premium Family мора да живеат во исто домаќинство.
Извор: Streberi
Мобилни уреди
Батеријата се празни додека полните? Еве што треба да знаете

Современите Android телефони доаѓаат со моќни и ефикасни процесори, како и батерии со поголем капацитет. Вообичаено, тие можат да издржат цел ден со едно полнење. Дополнително, технологиите за брзо жично и безжично полнење го прават користењето уште попрактично.
Сепак, понекогаш се јавува проблем кој корисниците го сметаат за најфрустрирачки – телефонот е на полнач, а батеријата сепак се празни.
Зошто се случува ова?
-
Неквалитетен или неконпатибилен полнач – денес повеќето телефони се испорачуваат само со USB кабел, а изборот на адаптер е на корисникот. Ако адаптерот не ги исполнува спецификациите на телефонот, полнењето може да биде недоволно ефикасно.
-
Стара или оштетена батерија – по неколку години користење, капацитетот на батеријата значително опаѓа. Android уредите може да покажат информации преку апликации од трети страни, додека iPhone овие податоци ги има во делот Battery Health. Ако батеријата е премногу деградирана, често е потребна замена.
-
Апликации во позадина – одредени апликации и услуги можат да трошат енергија дури и кога телефонот мирува. Графички тешките игри, како Call of Duty: Mobile или Genshin Impact, можат дополнително да го загреат уредот и да ја забават ефикасноста на полнењето.
-
Прегревање – високите температури можат да ја оштетат батеријата и да предизвикаат проблеми со полнењето. Затоа е важно телефонот да се полни во постудена средина.
Како да го решите проблемот?
Ако телефонот постојано се празни додека е приклучен на полнач:
-
Проверете дали користите компатибилен адаптер и кабел.
-
Размислете за замена на батеријата ако е стара.
-
Исклучете GPS, Bluetooth и апликации во позадина што не ви се потребни.
-
Избегнувајте полнење кога телефонот е веќе загреан.
Совети за подолго траење на батеријата
-
Намалете ја светлината на екранот.
-
Активирајте режим за заштеда на енергија во итни ситуации.
-
Не оставајте го телефонот долго време на 100% полнење.
Со правилна грижа, батеријата може значително подолго да го задржи својот капацитет и да обезбеди сигурни перформанси.
Извор: V-Online
Социјални мрежи
Корисниците во повеќе европски земји, како и кај нас пријавија потешкотии при користење на „Google, Gmail“ и останатите сервиси

Корисниците во повеќе европски земји, особено во Југоисточна Европа, Турција и Кавказ, се соочуваат со сериозни потешкотии при користење на услугите на „Google“, како што се „Gmail, YouTube, пребарувачот, Google Maps“ и други.
Првичните пријави за проблеми почнаа да се појавуваат на „Downdetector“ и социјалните мрежи од земјите од Југоисточна Европа, а набрзо потоа стигнаа извештаи и од Турција и Кавказкиот регион. За среќа овој проблем се чини дека е веќе надминат и се е вратено во нормала.
Прекини беа забележани во вкупно 24 држави, меѓу кои Македонија, Србија, Турција, Грција, Бугарија и Романија. Сепак и во САД и Западна Европа се регистрирани помали потешкотии.
Причината за прекинот засега останува непозната, а од Google сè уште нема официјален коментар.
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за среда (3 септември)
-
Хороскоп15 часа
Хороскоп за четврток (4 септември)
-
Кичево1 ден
Кичево: Филм, музика и креативност во село Ехлоец: Echoes in the Wild на 7 септември
-
Lifestyle1 ден
Кој пијалок е поштетен за здравјето: пивото или газираните сокови?
-
Македонија23 часа
МВР: Целосна забрана во шуми до крај на месец септември
-
Македонија22 часа
„Wizz Air“ со шести авион во својата база во Скопје и 13 нови рути
-
Свет6 часа
(ВИДЕО) „Ден на жалост“ во Португалија по страшната трагедија каде од шините излета жичара и одзеде најмалце 15 животи, неофицијално има и странци
-
Скопје1 ден
Вчера од скопски автобус на „ЈСП“ патник паднал и се здобил со тешки телесни повреди