Автомобили
Американците купуваат 1,2 милиони електрични возила годишно
Како што продолжува промената кон електрифицирана иднина, рекордни речиси 1,2 милиони американски купувачи на возила избраа да одат на електричен погон минатата година, според најновите податоци од Кели Блу Бук, компанија за автомобили Кокс. Електричните возила (ЕВ) претставуваат најбрзо растечка категорија на продажба на автомобили, со удел од 7,6% од вкупниот пазар на возила во САД во 2023 година, од 5,9% во 2022 година.
Конкретно, во четвртиот квартал од 2023 година, продажбата на електрични возила достигна рекорд и во однос на обемот и уделот на пазарот, при што продажбата достигна 52% повеќе отколку во четвртиот квартал од 2022 година. Американците купија 317.168 ЕВ помеѓу октомври и крајот на декември 2023 година. што претставува 8, 1% од сите нови продадени автомобили. Просечната цена платена за ново електрично возило во декември 2023 година беше 50.789 долари.
„Американците купија рекордни 1.189.051 електрични возила (ЕВ) минатата година, и очекуваме тој раст да продолжи и во иднина“, рече Стефани Валдез Стрејти, директорка на Industry Insights во Cox Automotive. „Моментумот е силен кога станува збор за ЕВ – повеќе нови производи, повеќе стимулации, повеќе залихи, повеќе лизинг и повеќе инфраструктура – и тој моментум не исчезнува. Паритет на цените на трансакциите помеѓу возилата со внатрешно согорување и електричните возила, исто така, изгледа пореално во наредните години, што претставува добра вест за купувачите кои моментално сметаат дека цените на ЕВ се недостапни. Нашиот тим предвидува дека уделот на електричните возила на вкупниот американски пазар ќе достигне 10% во 2024 година.
Tesla продолжува да доминира на пазарот на електрични возила; 55% од електричните возила што Американците ги купија во 2023 година беа производи на Tesla. Иако таа бројка е намалена од 65% во 2022 година, агресивната кампања на Tesla за намалување на цените и помогна да ја задржи лидерската позиција во 2023 година. поблиску на дофат на повеќе Американци. Всушност, еден од секои три продадени ЕВ во 2023 година беше Tesla Model Y.
Покрај Tesla, другите производители на автомобили, вклучително и германските луксузни брендови, продолжуваат да имаат упориште во играта за електрични возила. Минатата година, 12,5% од сите нови продажби на BMW беа електрични возила. Mercedes-Benz и Audi, исто така, ја зголемија продажбата на електрични возила во 2023 година, со 11,4% и 11,0% од вкупната продажба на брендови, соодветно. Меѓу нелуксузните брендови, Volkswagen води по удел на електрични возила, со 11,5% од неговата продажба во 2023 година.
Секој месец на пазарот на електрични возила влегуваат повеќе нови конкуренти, а Kelley Blue Book проценува дека потрошувачите ќе имаат повеќе од 70 EV опции за избор во следните две години.
Извор: autotech.news
Автомобили
Електрични возила и губење на вредноста
Размислувате за купување на електрично возило, но не сте сигурни за неговата препродажна вредност? Новото истражување открива дека додека постарите модели на електрични возила се амортизираат побрзо од автомобилите со конвенционално гориво, поновите модели на електрични возила со поголем досег ја одржуваат својата вредност подобро и се приближуваат до стапките на задржување на многу автомобили со традиционални гориво.
Студијата испитала повеќе од девет милиони огласи за автомобили во повеќе од 60.000 застапништва помеѓу 2016 и 2022 година. Утврдено е дека постарите електрични возила со батерии и електричните возила со приклучок хибрид со пократок опсег на возење се намалуваат со побрзи стапки од конвенционалните автомобили и хибридните електрични автомобили; единствен исклучок е Tesla, чиј постар модел на електрично возило со батерии ја задржа својата вредност.
Сепак, студијата покажа и дека трендот се менува – како што се појавуваат на пазарот поновите модели на електрични возила со подолг опсег на возење, тие ја одржуваат својата вредност подобро од постарите модели со помал опсег. Истражувањето, исто така, покажа дека пандемијата COVID-19 има значително влијание врз достапноста на возилата, при што просечните цени за автомобилите со конвенционално гориво и електричните возила се зголемија за 37% и 39%, соодветно, во долари приспособени според инфлацијата од 2019 година од јануари 2020 до март 2022 година.
Џон Пол Хелвестон, асистент професор по инженерски менаџмент и системско инженерство на Универзитетот Џорџ Вашингтон и автор на студијата, вели дека ова е меч со две острици.
„Иако повисоката вредност за препродажба во иднина е подобра за купувачите на нови автомобили, тоа значи и крај на евтините користени електрични возила, кои беа важен извор на достапни електрични возила“, објаснува Хелвестон. Тој забележува дека новата субвенција од 4.000 долари за користени електрични возила обезбедена со Законот за намалување на инфлацијата (IRA) би можела да го олесни делот од товарот на користениот пазар.
Извор: autotech.news
Автомобили
Кои автомобили се најевтини за одржување во САД?
Првично, трошоците за одржување беа ниски и слични за повеќето брендови.
Consumer Reports подетално ги разгледа трошоците за одржување на автомобилите на американските возачи. Во годишната анкета тој едноставно ги праша сопствениците за трошоците што ги прават за одржување и поправки.
На почетокот, цената беше ниска за повеќето марки на автомобили. Во овој случај, гаранциите за нови автомобили често покриваат многу поправки, а потребни се и неколку години пред новите автомобили да имаат потреба од првиот голем сервис.
Анализата покажува дека трошоците вртоглаво растат дури по неколку години кога ќе завршат гарантните и бесплатните периоди за одржување. Но, постојат и големи разлики помеѓу различните марки.
Според истражувањето, убедливо најевтин за одржување пет и десет години по купувањето е Tesla, а најскап е Land Rover.
„Разликата во одржувањето на автомобилот е илјадници долари во период од 10 години. Понатаму, скапите луксузни автомобили често се прилично скапи за одржување“, рече Стивен Елек, директор за анализа на податоци во Consumer Reports.
Еве ги десетте марки чии автомобили се најевтини за одржување во САД:
- Tesla
- Buick
- Toyota
- Lincoln
- Ford
- Chevrolet
- Hyundai
- Nissan
- Mazda
- Honda
Автомобили
„Cupra“ ја најавува светската премиера на новиот „Cupra Formentor“ и новиот „Cupra Leon“
„CUPRA Formentor“ е најпродаваниот модел и најпродаваниот „A-CUV“ во Европа, на врвот на продажната листа со над 120.000 испораки низ целиот свет минатата година. Одлични резултати за првото возило уникатно дизајнирано и развиено од оваа марка. „CUPRA Leon“ доаѓа да ги зајакне амбициите на брендот. и во верзијата со 5 врати и во изданието „Sportstourer“
Двата модели ќе имаат нова дизајнерска ДНК, интеграција на технологијата „eHybrid“ од следната генерација, дигитализација и карактеристики на одржливост, а истовремено ќе го подобрат возењето.
„Опсесија со дизајн“ ќе биде незаборавен настан кој ќе ги собере љубителите на брендот CUPRA.
Во живо, 29 април во 09:00 часот:
-
Хороскоп22 часа
Хороскоп за сабота (27 април)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (26 април)
-
Кичево7 часа
(ФОТО) Прекрасен ден со најмилите деца од Кичево, кои денес гласно го прославија „Лазаревото Воскресение“, среќа и радост на едно место!
-
Култура14 часа
Денеска е Лазарева сабота, додека утре е „Цветници“
-
Социјални мрежи23 часа
Врховниот суд и даде рок на социјалната мрежа „Х“ (твитер) да се изјасни зошто не ги почитува пресудите
-
Спорт20 часа
Пламенот на Олимписките игри кои летово ќе се одржат во Париз, официјално предаден на организаторите на игрите