Автомобили
Audi оживеа луд проект од 1930-тите. Возачот е во средината (ФОТО)
Доколку се произведува во своето време, Auto Union Type 52 несомнено би бил најбрзиот автомобил на планетата.
Audi сега го оживеа и го донесе на фестивалот на брзина во Goodwood. Schnellsportwagen требаше да биде друмска верзија на тркачкиот автомобил Type 22 Grand Prix. Би го придвижувал V16 мотор со 200 КС, и проектирана максимална брзина од 200 km/h. За жал, во зората на Втората светска војна, проектот беше напуштен некаде во 1935 година и оставен во фиока, каде што остана до минатата година.
Volt egyszer egy Porsche által tervezett Auto Union Type 52 (1934), ami soha nem valósult meg sőt, a tervek nagy része is eltűnt. Most az Audi úgy gondolta ideje feltámasztani a vasat és energiát nem kímélve megpróbálták a lehetetlent, megépítették a 16 hengeres varacskos disznót pic.twitter.com/u6YGDClHJ0
— car_történet (@car_tortenet) July 15, 2024
Audi најпрво ја ангажираше специјализираната компанија Crosthwaite & Gardner да ја изгради каросеријата, а потоа и сите механички компоненти, врз основа на достапните нацрти. Работата траела цела година, а автомобилот е речиси идентичен со оригиналот од пред 70 години.
Audi has today unveiled the Type 52 ‘Schnellsportwagen’ at the Goodwood FoS: a three-seat mid-engined fastback bred from the V16 Auto Union racing cars of the 1930s, drawn-up by Ferdinand Porsche in 1935. Only, It was never built – until now!https://t.co/F5nY951vCn pic.twitter.com/UQ1MGdTj69
— Octane magazine (@octane_magazine) July 11, 2024
Единствена забележлива разлика е централно поставениот V16 мотор со претходно полнење, кој наместо оригиналниот 4.4 сега има зафатнина од 6 литри. Моќта беше зголемена од 200 на дури 520 КС. Нема сомнеж, тип 52 е секако најспектакуларното Audi во последните неколку децении.
#Audi se puso manos a la obra y construyó un superauto con motor V16 desarrollado en los años 30’s.
En serio, el Auto Union Type 52 debutó 90 años después de su desarrollo en #GoodwoodFOS pic.twitter.com/fRLx3OhWQj— Sergio Oliveira (@sergiooliveiram) July 13, 2024
Можете дури и да седите во него како McLaren – простор за тројца среќници, а возачот е во средината. Во исто време, овој автомобил не е мал: има должина од 5390 mm, ширина само 1780 mm и висок 1660 mm. Вкупната маса на автомобилот е 1450 кг.
/index
Автомобили
Колку ќе се зголеми цената на кинескиот електричен автомобил додека да стигне во Европа?
Кинески Leapmotor и Stellantis (сопственик на 21 отсто од Leapmotor) соработуваат во Кина, а неодамна и во Европа. Stellantis дури и го склопува микроавтомобилот со електричен погон TO3 во Полска. Во Европа, Leapmotor ќе ги продава и C10 SUV со средна големина и новиот B10 SUV, кој беше претставен на саемот за автомобили во Париз.
Основачот на Leapmotor, Жу Џиангминг, вели дека B10 е првото електрично возило на марката дизајнирано експлицитно за светските пазари. Како што е случајот со кинеското возило, цената, моторизацијата и опремата се навистина уникатни, односно поволни. Б10 може да започне од 14.000 евра во Кина, но од Европа цената драстично ќе се зголеми. Засега нема информации за цената, но можеме да бидеме сигурни дека ќе биде драстично зголемена. Сакате пример?
Сите пишуваа дека електричниот C10 (опсег 420 според WLTP) чини само 17.000 евра во Кина, но патната карта од најголемиот светски пазар до Европа е исклучително скапа. Како наведеното возило да спие и јаде во прва класа на луксузен брод за крстарење. Имено, во Европа цената на почетниот C10 се искачува на 36.400 евра. Тоа сепак поволно се споредува со европските електрични возила, но исто така зборува за кинеските маржи и предноста што ја имаат во однос на европските производители на електрични автомобили.
Автомобили
Кристијан Бојоски во недела по повод „11-ти октомври“ ќе се натпреварува на традиционалната „Авто-слалом“ трка во Прилеп
Во недела по повод „11-ти октомври“ во Прилеп повторно ќе биде домаќин на Авто-слалом натпревар. Истиот е предвиден да започне од 08:00ч – 20.10.2024. На наше огромно задоволство и под наше медиумско покровителство свое учество ќе земе и шампионот од Кичево, Кристијан Бојоски со својот модифициран Опел Кадет брендиран со наше лого како медиумски покровители, под техничката спрема на авто-сервис „Adler“ и останатите спонзори.
Организаторите на Авто-слаломот се добро познати, „Федерација на историски возила“„Олд тајмер клуб, Автомото – Класика“ и „Општина Прилеп“ под палката на „FIVA“. Локацијата оваа година ќе биде во центарот на градот, односно во непосредна близина на „Палма Шоп“, додека брифингот на возачите (технички преглед) ќе биде од 09:00 часот, а почетокот на трката е предвиден да биде од 11:00 часот.
Нашиот тим ќе го проследи овој натпревар. Бидете дел и заедно да навиваме за кичевчанецот кој благодарение на пријателите и спонзорите кои здружено помагаат првично во техничката спремност, но и на останатите важни сегменти во натпреварувањето. Што се однесува до тркачкиот дух на Бојоски, во континуитет и повеќе години по ред зема свое учество и се искачува високо на пиедесталот.
Имено, да потсетиме неодамна на летниот авто-слалом од истата организација „На точила“ Бојоски се натпреваруваше во најсилната категорија на автомобили над 1600ccm и го освои фантастичното трето место со извозено време: 1 мин 07 сек, за оваа информација повеќе детали ќе најдете ТУКА
Во продолжение проследете фотографии ТУКА од ланскиот авто-слалом одржан во октомври 2023, како и видео од прогласувањето на победниците!
– Спортски поздрав и уште еднаш Ве покануваме да бидете дел и заедно да дадеме поддршка и ги бодриме нашите натпреварувачи, затоа што тоа го заслужуваат!
Автомобили
Вечната дилема: Дали треба да се загрее моторот пред возење?
Моторот со внатрешно согорување се состои од повеќе од 1.000 делови кои се направени од различни материјали. Ова значи дека компонентите се шират со различни стапки додека се загреваат.
Многу производители на автомобили наведуваат дека моторот со внатрешно согорување повеќе не треба да се загрева до работната температура.
Ова тврдење е оправдано со високите стандарди за производство на современи мотори, како и со изборот на материјали. Но, ако сакате да уживате во вашето возило долго време, не треба да ги слушате, според германскиот Auto Bild .
Секој мотор треба да се загрее, велат тие, за да се намали абењето. Ладното моторно масло обично е многу погусто и повискозно од моторното масло кое е на работна температура.
За време на ладно палење, потребно е повеќе време да се испумпува маслото до лежиштата и местата за подмачкување на моторот и турбополначот.
Ако ненадејно забрзате веднаш по палењето на моторот, ризикувате недоволно подмачкување на важните делови, а потоа поголемо абење и, во најлош случај, дури и оштетување на моторот.
Ова важи и за студениот почеток во лето, а особено на зимските температури.
Што советува Auto Bild? Прво вклучете го моторот, а потоа врзете го појасот. Секој што го следи ова мало правило прави многу добро за моторот.
Сепак, дури и ако маслото ги достигнало сите важни точки за подмачкување во моторот или во турбополначот, моторот не треба веднаш да се запали.
Моторот со внатрешно согорување се состои од повеќе од 1.000 делови кои се направени од различни материјали. Ова значи дека компонентите се шират со различни стапки додека се загреваат.
На пример, клиповите се загреваат многу брзо со согорувањето што се случува во цилиндерот, што предизвикува нивно побрзо проширување.
На ѕидовите на цилиндерот, кои се дел од блокот на моторот, им треба повеќе време. Јазот, односно растојанието помеѓу клиповите и ѕидовите на цилиндерот станува премногу мало, што доведува до дополнително абење.
Главата на цилиндерот, исто така, често е направена од различен материјал од блокот на моторот. Ако компонентите не се шират рамномерно, може да дојде до истекување во близина на заптивката на главата на цилиндерот.
Пукнатини од стрес може да се појават и во главата на цилиндерот. Додека моторот не ја достигне работната температура, вртежите во минута треба да останат во долната третина од опсегот на тахометарот.
Се препорачува да не се дава полн „гас“.
Загревањето на моторот, од друга страна, не е добро ако автомобилот е во мирување.
Тогаш сите компоненти не можат да се загреат толку брзо и ефикасно како што треба. Значи, продолжи, но не го форсирај моторот додека не се загрее.
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за четврток (17 октомври)
-
Кичево12 часа
Спектакуларна петочна супер забава во „Check In“, бидете дел од официјалниот настан за промоција на кичевскиот „ФК Напредок“ преку „Евротип“ и „Gold Slot Club77“
-
Автомобили1 ден
Кристијан Бојоски во недела по повод „11-ти октомври“ ќе се натпреварува на традиционалната „Авто-слалом“ трка во Прилеп
-
Кичево1 ден
(ФОТО) Денес по повод „Светскиот ден на храната“ најмилите дечиња од кичевската градинка „Олга Мицеска“ преку песни, ора и традиционални јадења се претставија пред публиката
-
Спорт13 часа
(ГАЛЕРИЈА) Реми за ФК „Кичево“ против ФК „Ускана“ од Кичево во денешниот натпревар, многу не реализирани шанси, но фер плеј и супер голови!
-
Хороскоп5 часа
Хороскоп за петок (18 октомври)
-
Временска прогноза17 часа
Температурите ќе паднат, додека времето ќе биде променливо облачно со повремени сончеви периоди
-
Временска прогноза1 ден
Во вечерните часови најавен продор на влажна воздушна маса која од ноќеска и викендов ќе донесе повремени локални врнежи од дожд