Автомобили
Експертот предупредува: Ако купувате користено возило, проверете го ова на гумите

Кога купуваат користен автомобил, на возачите им се советува да внимаваат на вообичаените измами што ги користат продавачите за да го направат возилото попожелно.
Сè повеќе возачи се свртуваат кон пазарот на половни автомобили, но таквото купување бара дополнителна претпазливост.
Експертот за автомобили Пит Ридли предупредува дека е важно да се обрне внимание на сомнителните методи кои некои продавачи ги користат за да ја зголемат цената на своите возила, пренесува Express.
Една од најчестите измами
„Од прекумерно надувување гуми до претходно загревање на моторот, постојат многу потенцијални трикови што продавачите на автомобили би можеле да ги користат кога продаваат возило. Затоа е важно да се знаат некои од најчестите тактики, за да не се измамат клиентите“, предупреди Ридли.
Една од најчестите измами што се случуваат при купување половен автомобил е гореспоменатото прекумерно надувување гуми.
Правејќи го ова пред потенцијалните продавачи да го однесат возилото на тест возење, дилерите и приватните продавачи можат накратко да му дадат на својот автомобил подобри перформанси и малку да ја подобрат економичноста на горивото.
Сепак, не само што сопствениците ќе забележат постепен пад на економичноста и квалитетот на возењето со текот на времето, туку и возењето возило со пренапумпани гуми може да резултира со губење на држењето на патот, зголемувајќи го ризикот од сообраќајни несреќи.
Како резултат на тоа, купувачите на половни автомобили секогаш треба да доаѓаат опремени со манометар за притисок во гумите кога гледаат во возило.
Маскирање на несакани звуци
Друг начин на кој дилерите на половни автомобили можат да ги измамат купувачите е со пуштање гласна музика или викање за време на тест возење, особено кога патувате над „лежечки полицајци“ и дупки.
Продавачите може да се обидат да го направат тоа, да го одвлечат вниманието на потенцијалните купувачи од несакани звуци, што може да укаже на сериозна штета.
Вообичаено, овие звуци може да доаѓаат од моторот кога е во лер или кога поминувате преку дупки.
Ридли препорачува да го слушате автомобилот со спуштен прозорец за да ја избегнете оваа замка.
Прикривање на непријатни мириси
На крајот, Ридли им препорачува на возачите кои купуваат половен автомобил да внимаваат на непријатните мириси, кои некои продавачи ќе се обидат да ги покријат со освежувач на воздухот.
Додека возачите вообичаено ги користат овие адитиви за да не мириса убаво внатрешноста на возилото, користен автомобил со премногу освежувач на воздухот може да биде знак дека продавачот се обидува да прикрие непријатен мирис или потенцијално оштетување од вода.
За да се избегне оваа замка, возачите треба внимателно да бараат знаци на дамки на теписите, седиштата, наслоните и вратите.
/n1info
Автомобили
Peugeot размислува за враќање на GTi – но во електрична верзија

Peugeot би можел да го оживее моделот 208 GTi како електричен спортски автомобил, откри новиот извршен директор на француската марка, Ален Фејви.
GTi исчезна од сцената од 2019 година
Значката GTi не се појави на втората генерација на Peugeot 208, која дебитираше во 2019 година, а последниот модел што ја носеше беше 308 GTi, повлечен од пазарот во 2021 година.
Peugeot првично ја воведе под-марката Peugeot Sport Engineered (PSE) за да ја пополни празнината што ја остави GTi, но таа беше искористена само за спортската верзија на Peugeot 508, чија продукција заврши во декември минатата година.
Поврзување со традицијата на брендот
Ален Фејви ја истакна важноста на наследството на Peugeot:
“Многу сум заинтересиран да го поврзам брендот со неговото минато. Ќе анализираме што го сочинува наследството на Peugeot и ќе процениме како може да се прилагоди на модерниот свет. GTi дефинитивно не е исклучен од оваа анализа.”
Каква платформа би користел e-208 GTi?
Доколку Peugeot одлучи да го оживее GTi во електрична форма, логично би било да користи истиот погон како моделите Lancia Ypsilon HF и Abarth 600e, кои ја делат истата e-CMP платформа со e-208.
Овие автомобили располагаат со преден погон и 237 КС, заедно со Torsen диференцијал со ограничено пролизгување. Abarth 600e нуди и посилна верзија со 278 КС, но малку е веројатно дека Peugeot би ја понудил оваа конфигурација за e-208, имајќи ја предвид неговата пазарна позиција.
Дали ќе има спортска верзија на Opel Corsa Electric?
Ако Peugeot e-208 GTi добие зелено светло, тоа би можело да значи и спортска верзија на Vauxhall (Opel) Corsa Electric, бидејќи двата модели се тесно поврзани.
Сепак, се поставува прашањето дали Peugeot и Opel ќе најдат комерцијална исплатливост во електричен спортски хечбек, особено со оглед на тоа што сегашните генерации на 208 и Corsa наскоро ќе бидат заменети со модели базирани на новата STLA Small платформа на Stellantis.
Сепак, бидејќи Abarth 600e покажа дека e-CMP платформата лесно поддржува помоќни мотори и спортски шасии, не е исклучено Peugeot да лансира спортски верзии на 208 и Corsa како последни изданија пред нивната замена.
Извор: Index
Автомобили
Петте најопасни грешки со рачниот менувач кои можат да ви го уништат автомобилот

Рачниот менувач е еден од најважните делови на автомобилот, а неговото откажување може да чини неколку илјади евра. Сепак, многу возачи несвесно прават грешки кои значително го скратуваат неговиот век на траење.
1. Притискање на спојката недоволно при менување брзини
Ако при менување брзини слушнете звук на брусење, веројатно не ја притискате спојката доволно. Оваа грешка, ако се повторува, може да доведе до оштетување на синхроните прстени во менувачот, кои се одговорни за усогласување на брзините меѓу вратилата. Оштетените синхрони предизвикуваат зголемен отпор при менување брзини и непријатен механички звук.
2. Одложување на сервисирањето при првите знаци на проблеми
Ако забележите крцкање или брусење при менување брзини, не го игнорирајте проблемот. Навремена дијагностика во сервисен центар чини многу помалку од потенцијалната поправка. Продолженото возење со оштетен менувач може да доведе до создавање метални струготини во маслото за пренос, што може да предизвика сериозно оштетување на запчаниците и лежиштата.
3. Насилно менување во пониска брзина при голема брзина
Ненадејното префрлување од висока во многу ниска брзина (на пр., од шеста во втора брзина) може да го доведе моторот до опасно високи вртежи и да предизвика механички оштетувања. Оваа грешка може да доведе до скапи поправки, кои можат да чинат неколку илјади евра.
4. Игнорирање на редовната замена на маслото за менувачот
Редовното менување на маслото за менувачот (на секои 60.000 километри) е клучно за долготрајноста на менувачот. Овој сервис чини околу 8.000 динари, што е значително помалку од трошоците за скапа поправка или замена на менувачот.
5. Возење со раката на менувачот
Многу возачи имаат навика да ја држат раката на менувачот додека возат. Ова создава дополнителен притисок врз механизмот на менувачот, што со текот на времето може да доведе до забрзано трошење на компонентите.
Заклучок
Со правилно одржување и внимателно користење на менувачот, можете да го продолжите неговиот век на траење за десетици илјади километри и да избегнете скапи поправки.
Извор: Telegraf
Автомобили
Ништо од заедничката интеграција на автомобилските брендови „Honda, Nissan и Мitsubishi“

Јапонските производители на автомобили Honda, Nissan и Mitsubishi велат дека ги финализираат разговорите за деловна интеграција. Упатени извори велат дека зделката пропаднала затоа што од Nissan мислеле дека може да ги диктираат условите од договорот како да се еднакви на Хонда. Немаше шанси Хонда да дозволи какво било спојување каде што пропаднатата марка ќе има гласови 50/50 за новата споена компанија. Хонда отсекогаш се залагала за донесување одлуки со мнозинство, без разлика дали тоа е 60/40 или 70/30.
Договорот исто така пропадна бидејќи Nissan сè уште не покажа визија или цел за излез од кризата во која се наоѓа.
Трите компании постигнаа основен договор пред три месеци за продолжување на дискусиите врз основа на рамката утврдена во Меморандумот за разбирање што Нисан и Хонда го потпишаа на 1-ви август во врска со почетокот на стратешкото партнерство фокусирано на разузнавањето и електрификацијата.
Во текот на целиот процес, Nissan и Honda се вклучија во дискусии за разгледување на различни можности и опции. Во исто време, деловното опкружување и за компаниите и за пошироката автомобилска индустрија брзо се промени, а темпото на технолошките иновации продолжи да се забрзува.
Меморандумот за разбирање помеѓу Nissan и Honda имаше за цел да послужи како опција за одржување на глобалната конкурентност и двете компании да продолжат да испорачуваат поатрактивни производи и услуги за клиентите ширум светот.
Но, пред десетина дена протекоа информации дека е тешко да се очекува да се постигне договор, а тоа денеска се потврди, пренесува SEEbiz.еu
-
Хороскоп15 часа
Хороскоп за понеделник (17 февруари)
-
Временска прогноза2 дена
Ни претстои промена на времето од утре вечер, ова се последните информации кои ги истакна предмалку Славчо Попоски
-
Кичево2 дена
(ФОТО) Момчињата од „ФК Кичево“ денес одиграа два контролни меча со одличната екипа на „ФК Гостивар“ на гостински терен
-
Кичево2 часа
ОВР Кичево изврши контрола на житниот пазар, пронајде нерегуларни продукти на јавна површина
-
Магазин20 часа
(ВИДЕО) Стефан Лазаров и Тамара Тодевска со хит песна, приказна која ќе ве врати до сите блиски кои имаат посебно место во вашите срца!
-
Временска прогноза8 часа
Од среда драстично заладување на времето, ова се најновите метео вести
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за недела (16 февруари)
-
На денешен ден2 дена
На денешен ден / 16 февруари