Автомобили
Милиони возачи прават една грешка кога менуваат гуми
Експертите за гуми тврдат дека милиони сопственици на возила прават голема грешка. Имено, кога не се менуваат сите, туку само истрошени предни гуми, никако не треба да се става нов пар гуми на предната оска. Наместо тоа, тие треба да се монтираат на задната оска, а гумите што беа на задната да се префрлат на предните тркала.
Можеби веќе го знаете ова правило, но техничкиот менаџер на Мишелин во Велика Британија, Брајан Портиус, неодамна за „Ауто експрес“ изјавил дека половина од британските возачи воопшто не знаеле дека тоа е неопходно при промена на само еден пар гуми, пренесува Јутарњи лист.
Тој исто така нагласи дека ни многу продавници за гуми и вулканизери не го знаат ова правило.
Можеби се прашувате зошто е подобро да ставате понови гуми на задниот дел кога напред ќе ги направи сите кривини и тешко сопирање? Сето тоа е поврзано со стабилноста. Со поставување на подобри гуми на задната оска, се намалува ризикот од лизгање и вртење на автомобилот на влажни коловози.
„Кога возилото е стабилно, тогаш можете да почнете да размислувате за сопирање“, изјави Портиус за новинарот на Auto Express, додавајќи: „И она што всушност го гледате е дека има доволно сила на сопирање и влечење и покрај делумно истрошените предни гуми“.
Што е најважно, возачот со новите гуми позади ќе има полесно разбирање и контролирање на секое пролизгување на предниот дел. Мешавината од меки нови предни гуми и стари тврди задни гуми често завршуваат во неконтролирано лебдење при големи брзини, а во спротивно можноста за такво нешто е многу помала и возачот може многу полесно да ја спречи оваа појава.
Експертот на Michelin вели и дека правилото за „нови гуми на задната оска“ важи без оглед на конфигурацијата на погонскиот воз на вашиот автомобил, па дури и на возилата што се погодни за градба или на сите тркала.
Извор: N1info
Автомобили
Вечната дилема: Дали треба да се загрее моторот пред возење?
Моторот со внатрешно согорување се состои од повеќе од 1.000 делови кои се направени од различни материјали. Ова значи дека компонентите се шират со различни стапки додека се загреваат.
Многу производители на автомобили наведуваат дека моторот со внатрешно согорување повеќе не треба да се загрева до работната температура.
Ова тврдење е оправдано со високите стандарди за производство на современи мотори, како и со изборот на материјали. Но, ако сакате да уживате во вашето возило долго време, не треба да ги слушате, според германскиот Auto Bild .
Секој мотор треба да се загрее, велат тие, за да се намали абењето. Ладното моторно масло обично е многу погусто и повискозно од моторното масло кое е на работна температура.
За време на ладно палење, потребно е повеќе време да се испумпува маслото до лежиштата и местата за подмачкување на моторот и турбополначот.
Ако ненадејно забрзате веднаш по палењето на моторот, ризикувате недоволно подмачкување на важните делови, а потоа поголемо абење и, во најлош случај, дури и оштетување на моторот.
Ова важи и за студениот почеток во лето, а особено на зимските температури.
Што советува Auto Bild? Прво вклучете го моторот, а потоа врзете го појасот. Секој што го следи ова мало правило прави многу добро за моторот.
Сепак, дури и ако маслото ги достигнало сите важни точки за подмачкување во моторот или во турбополначот, моторот не треба веднаш да се запали.
Моторот со внатрешно согорување се состои од повеќе од 1.000 делови кои се направени од различни материјали. Ова значи дека компонентите се шират со различни стапки додека се загреваат.
На пример, клиповите се загреваат многу брзо со согорувањето што се случува во цилиндерот, што предизвикува нивно побрзо проширување.
На ѕидовите на цилиндерот, кои се дел од блокот на моторот, им треба повеќе време. Јазот, односно растојанието помеѓу клиповите и ѕидовите на цилиндерот станува премногу мало, што доведува до дополнително абење.
Главата на цилиндерот, исто така, често е направена од различен материјал од блокот на моторот. Ако компонентите не се шират рамномерно, може да дојде до истекување во близина на заптивката на главата на цилиндерот.
Пукнатини од стрес може да се појават и во главата на цилиндерот. Додека моторот не ја достигне работната температура, вртежите во минута треба да останат во долната третина од опсегот на тахометарот.
Се препорачува да не се дава полн „гас“.
Загревањето на моторот, од друга страна, не е добро ако автомобилот е во мирување.
Тогаш сите компоненти не можат да се загреат толку брзо и ефикасно како што треба. Значи, продолжи, но не го форсирај моторот додека не се загрее.
Автомобили
Речиси никој не сака електричен Mercedes
Mercedes заврши уште еден месец со катастрофална продажба на електрични модели. Во Mercedes беа полни со оптимизам кога ја лансираа серијата на електрични модели EQ. На сцената пристигнаа EQB, EQE и EQS, а првичниот ентузијазам беше проследен со пад.
Глобален пад на продажбата на електричниот Mercedes
На глобално ниво, Mercedes продаде 503.600 возила во третиот квартал со раст во Америка и благ пад на продажбата во Европа. Од друга страна, Азија забележа значителен пад на продажбата. Најголем удар забележаа најскапите модели, особено класата S, според сега воспоставеното правило поради пад на кинескиот пазар од цели 13 отсто. Вкупниот квартален пад во тој врвен сегмент е 12 отсто.
Сепак, електричните возила забележаа најголем пад. Mercedes во третиот квартал од годинава продал 46.900 електрични возила, што е пад од цели 31 отсто во однос на годината пред тоа.
Електричните BMW во пораст
Во исто време, BMW забележа драстичен пораст на продажбата на електрични возила. На глобално предизвикувачки пазар, BMW Group ја зголеми продажбата на целосно електрични возила за 19,1 отсто во првите девет месеци, со вкупно 294.054 доставени електрични возила на клиентите.
Во тој период, продажбата на целосно електрични модели на марката BMW се зголеми за 22,6 отсто, на 266.151 возило. Марката MINI, исто така, ја зголеми продажбата на целосно електрични возила за 54,3 проценти во третиот квартал, испорачувајќи 16.536 единици на клиентите.
Праведно е да се каже дека глобалната продажба на BMW се уште е во пад, со 540.882 продадени примероци, што е пад од 13 отсто на квартална основа. Ова ги става BMW и Mercedes во слична позиција на кумулативно ниво со годишен пад на продажбата од околу 5 проценти.
Автомобили
Tesla го повлекува Cybertruck по петти пат
Tesla ќе го реши проблемот преку далечинско ажурирање на софтверот.
Tesla повторно повлече над 27.000 сајбер камиони . Ова е петти пат електричниот пикап да биде повлечен во последната година.
Националната управа за безбедност на сообраќајот на автопатите (NHTSA) издаде повлекување поради доцнење во снимките од камерата наназад. Доцнењето на камерата не му дозволи на возачот да види што има зад него во законски предвидените две секунди, „зголемувајќи го ризикот од сообраќајна несреќа“. Ова е официјално известување за повлекување.
Според извештаите, проблемот со дисплејот на камерата е предизвикан од софтверска грешка во системот на Cybertruck. Некои возила не успеаја да го завршат процесот на исклучување пред да се рестартираат. Ова предизвика забележливо доцнење на сликата од камерата за рикверц, до осум секунди . Досега не се пријавени несреќи или повреди како резултат на овој софтверски проблем. Tesla објавува софтверско ажурирање за да го реши проблемот со доцнењето на екранот на камерата.
Ова отповикување е само последно во серијата известувања и прашања за овој проект. Tesla во април објави дека мора да ја одложи испораката на Cybertruck поради проблеми со педалата за гас. Ова доведе до едно од нејзините најозлогласени отповикувања подоцна истиот месец поради лепливите педали за гас.
Доцнењето на испораката доведе до уште едно повлекување на Cybertruck во јуни поради проблеми со моторот и облогата на бришачите на шофершајбната. Неколку сопственици на Cybertruck, вклучително и оние кои штотуку го земаа возилото, изјавија дека бришачите не функционираат.
Дури и виртуелните верзии на Cybertruck мораа да се закрпат набргу откако беа објавени . Cybertruck се појави во Fortnite како дел од промоцијата „Summer Road Trip“, но неколку играчи пријавија чудна грешка при обидот да го трансформираат возилото во пикап со потпис на Tesla. Epic Games подоцна објави нова верзија за грешката.
Извор: Engadget
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (14 октомври)
-
Хороскоп23 часа
Хороскоп за вторник (15 октомври)
-
Кичево4 часа
Денес е меѓународен ден на руралната жена, кичевчани горди на домаќинките од нашиот крај кои ја негуваат традицијата
-
Автомобили1 ден
Вечната дилема: Дали треба да се загрее моторот пред возење?
-
Спорт13 часа
Фудбалската федерација на Македонија распишува конкурс за „УЕФА Б“ курс.
-
Технологија1 ден
Најдобрите паметни часовници за 2024 година
-
Спорт1 ден
Македонската фудбалска репрезентација вчера забележа победа против Ерменија и го бетонира првото место во групата
-
Магазин1 ден
Apple iPhone 16 Pro: Совршенство на 16-тата генерација