Автомобили
Најчестите причини зошто автомобилот троши повеќе гориво

Цените на горивото се високи, па повеќето луѓе се трудат да штедат на секој чекор, а еден од нив е преглед на потрошувачката на самото возило.
Ефектите врз потрошувачката на гориво може да бидат сосема различни од случај до случај, објаснува Марин Морава, технички советник во Хрватскиот авто клуб.
Дали е тоа стил на возење, дефект на возилото, што е тесно поврзано со потрошувачката на гориво, несоодветно редовно одржување на возилото или тешки услови во кои се наоѓа возилото? Кои дефекти на возилото можат да влијаат на зголемената потрошувачка на гориво, односно што треба да прегледате?
Несоодветната геометрија на тркалата може да ја зголеми потрошувачката на гориво и да предизвика неправилно абење на гумите, како и намален притисок во гумите.
Системите за довод со турбополначи или атмосферски мотори може да имаат бројни дефекти. Некои од најчестите се оштетените воздушни линии на страната со висок притисок на турбополначот, што резултира со протекување на компримиран воздух или секундарно внесување на воздух кога се оштетени воздушните линии на страната со низок притисок на доводот.
Исто така има нечистотија или неисправни сензори на доводот или неправилна работа на одредени актуатори во доводот и голем број други можни проблеми
Неисправниот издувен систем може да ја зголеми потрошувачката на гориво поради слабата пропустливост на издувните гасови во одреден дел од издувниот систем каде што тоа не е пожелно.
На пример, ова може да се случи на издувниот колектор на моторот, така што секундарниот воздух се влече од околината, што може лошо да влијае на мешавината гориво-воздух, бидејќи сензорите во издувната цевка влијаат на смесата.
Исто така, поставувањето на несоодветни делови во издувните гасови може да влијае на зголемената потрошувачка на гориво.
Системот за вбризгување гориво, исто така, може да биде причина за голем број проблеми од неправилна испорака на гориво до подготовка на гориво за вбризгување. Истрошените и затнати инјектори може негативно да влијаат на потрошувачката на гориво, како и голем број други делови во системот за вбризгување.
Системот за ладење на моторот може да има проблеми со подигање на работната температура на моторот, а причината може да биде неисправен термостат. Недоволно ладен мотор има поголема потрошувачка на гориво. Неисправниот сензор за температура на моторот може да резултира и со зголемена потрошувачка на гориво поради неточни вредности за системот за палење и вбризгување.
Истрошената механика на моторот, нискиот коефициент на компресија на моторот, истрошените врвови на брегастата осовина, неправилниот клиренс на вентилите, разните наслаги на нечистотија во доводните канали и вентилите и седиштата на вентилите може да влијаат на потрошувачката на гориво.
Постојат голем број фактори кои сепак можат да предизвикаат зголемена потрошувачка на гориво на возилото, а би било добро да се консултираме со сервисен центар за други проблеми што може да се појават на нашето возило.
Пред посериозна анализа на проблемите што се појавија, треба да проверите дали сите сервисни работи се извршени редовно, бидејќи дури и нередовното одржување може да влијае на потрошувачката на гориво, па затоа е препорачливо да се промени:
моторно масло и филтер за масло
филтер за воздух на моторот
филтер за гориво
свеќички или неисправни грејачи на моторот кај дизел моторите
масло за автоматски менувач
Има и други неопходни активности кои производителот ги планира за таа марка и модел на возило.
Зголемената потрошувачка на гориво може да се појави и поради условите за возење:
Стартувај-стоп возење, градско возење…
Кратките возења до пет километри со временско задоцнување до следниот старт од три до осум часа (секогаш ладен мотор) може да ја зголемат потрошувачката до 50 проценти од наведените податоци.
Тешки макадамски патишта и ридови, лоша инфраструктура
Поладна средина во која се наоѓа возилото
Дополнителна маса, полно возило со патници и багаж, плус приколка
Зголемување на отпорот на воздухот при движење на возилото поради носачите на покривот со кутии или велосипеди – сите овие додатоци ќе ја зголемат потрошувачката на гориво.
Несоодветниот стил на возење има најголемо влијание врз зголемената потрошувачка
Несоодветниот стил на возење може да има најголемо влијание врз зголемената потрошувачка на гориво, а кај поновите возила, различните асистенции се корисни кои сигнализираат кога е идеално да се сменат брзините во однос на брзината на возилото и брзината на моторот.
Општо земено, на таблата со инструменти се појавуваат икони за upshift или downshift. Дури и кај новите генерации возила, можно е користење на копчето Eco, по што се чувствува дека моторот забрзува побавно и во зависност од опремата, кога возилото е запрено, може самостојно да го исклучи моторот со палење. /Стоп функција.
Секако, тука е и еко возењето, со кое можете сами да влијаете на потрошувачката, со вашиот стил на возење.
Спецификациите за потрошувачка на гориво на производителот за возило честопати тешко се постигнуваат во пракса според NEDC или малку пореалниот циклус на мерење VLTP, и обично е добар резултат ако отстапиме од него за 15 до 30 проценти од наведената потрошувачка, известува Индекс.hr.
Извор: N1Info
Автомобили
Peugeot размислува за враќање на GTi – но во електрична верзија

Peugeot би можел да го оживее моделот 208 GTi како електричен спортски автомобил, откри новиот извршен директор на француската марка, Ален Фејви.
GTi исчезна од сцената од 2019 година
Значката GTi не се појави на втората генерација на Peugeot 208, која дебитираше во 2019 година, а последниот модел што ја носеше беше 308 GTi, повлечен од пазарот во 2021 година.
Peugeot првично ја воведе под-марката Peugeot Sport Engineered (PSE) за да ја пополни празнината што ја остави GTi, но таа беше искористена само за спортската верзија на Peugeot 508, чија продукција заврши во декември минатата година.
Поврзување со традицијата на брендот
Ален Фејви ја истакна важноста на наследството на Peugeot:
“Многу сум заинтересиран да го поврзам брендот со неговото минато. Ќе анализираме што го сочинува наследството на Peugeot и ќе процениме како може да се прилагоди на модерниот свет. GTi дефинитивно не е исклучен од оваа анализа.”
Каква платформа би користел e-208 GTi?
Доколку Peugeot одлучи да го оживее GTi во електрична форма, логично би било да користи истиот погон како моделите Lancia Ypsilon HF и Abarth 600e, кои ја делат истата e-CMP платформа со e-208.
Овие автомобили располагаат со преден погон и 237 КС, заедно со Torsen диференцијал со ограничено пролизгување. Abarth 600e нуди и посилна верзија со 278 КС, но малку е веројатно дека Peugeot би ја понудил оваа конфигурација за e-208, имајќи ја предвид неговата пазарна позиција.
Дали ќе има спортска верзија на Opel Corsa Electric?
Ако Peugeot e-208 GTi добие зелено светло, тоа би можело да значи и спортска верзија на Vauxhall (Opel) Corsa Electric, бидејќи двата модели се тесно поврзани.
Сепак, се поставува прашањето дали Peugeot и Opel ќе најдат комерцијална исплатливост во електричен спортски хечбек, особено со оглед на тоа што сегашните генерации на 208 и Corsa наскоро ќе бидат заменети со модели базирани на новата STLA Small платформа на Stellantis.
Сепак, бидејќи Abarth 600e покажа дека e-CMP платформата лесно поддржува помоќни мотори и спортски шасии, не е исклучено Peugeot да лансира спортски верзии на 208 и Corsa како последни изданија пред нивната замена.
Извор: Index
Автомобили
Петте најопасни грешки со рачниот менувач кои можат да ви го уништат автомобилот

Рачниот менувач е еден од најважните делови на автомобилот, а неговото откажување може да чини неколку илјади евра. Сепак, многу возачи несвесно прават грешки кои значително го скратуваат неговиот век на траење.
1. Притискање на спојката недоволно при менување брзини
Ако при менување брзини слушнете звук на брусење, веројатно не ја притискате спојката доволно. Оваа грешка, ако се повторува, може да доведе до оштетување на синхроните прстени во менувачот, кои се одговорни за усогласување на брзините меѓу вратилата. Оштетените синхрони предизвикуваат зголемен отпор при менување брзини и непријатен механички звук.
2. Одложување на сервисирањето при првите знаци на проблеми
Ако забележите крцкање или брусење при менување брзини, не го игнорирајте проблемот. Навремена дијагностика во сервисен центар чини многу помалку од потенцијалната поправка. Продолженото возење со оштетен менувач може да доведе до создавање метални струготини во маслото за пренос, што може да предизвика сериозно оштетување на запчаниците и лежиштата.
3. Насилно менување во пониска брзина при голема брзина
Ненадејното префрлување од висока во многу ниска брзина (на пр., од шеста во втора брзина) може да го доведе моторот до опасно високи вртежи и да предизвика механички оштетувања. Оваа грешка може да доведе до скапи поправки, кои можат да чинат неколку илјади евра.
4. Игнорирање на редовната замена на маслото за менувачот
Редовното менување на маслото за менувачот (на секои 60.000 километри) е клучно за долготрајноста на менувачот. Овој сервис чини околу 8.000 динари, што е значително помалку од трошоците за скапа поправка или замена на менувачот.
5. Возење со раката на менувачот
Многу возачи имаат навика да ја држат раката на менувачот додека возат. Ова создава дополнителен притисок врз механизмот на менувачот, што со текот на времето може да доведе до забрзано трошење на компонентите.
Заклучок
Со правилно одржување и внимателно користење на менувачот, можете да го продолжите неговиот век на траење за десетици илјади километри и да избегнете скапи поправки.
Извор: Telegraf
Автомобили
Ништо од заедничката интеграција на автомобилските брендови „Honda, Nissan и Мitsubishi“

Јапонските производители на автомобили Honda, Nissan и Mitsubishi велат дека ги финализираат разговорите за деловна интеграција. Упатени извори велат дека зделката пропаднала затоа што од Nissan мислеле дека може да ги диктираат условите од договорот како да се еднакви на Хонда. Немаше шанси Хонда да дозволи какво било спојување каде што пропаднатата марка ќе има гласови 50/50 за новата споена компанија. Хонда отсекогаш се залагала за донесување одлуки со мнозинство, без разлика дали тоа е 60/40 или 70/30.
Договорот исто така пропадна бидејќи Nissan сè уште не покажа визија или цел за излез од кризата во која се наоѓа.
Трите компании постигнаа основен договор пред три месеци за продолжување на дискусиите врз основа на рамката утврдена во Меморандумот за разбирање што Нисан и Хонда го потпишаа на 1-ви август во врска со почетокот на стратешкото партнерство фокусирано на разузнавањето и електрификацијата.
Во текот на целиот процес, Nissan и Honda се вклучија во дискусии за разгледување на различни можности и опции. Во исто време, деловното опкружување и за компаниите и за пошироката автомобилска индустрија брзо се промени, а темпото на технолошките иновации продолжи да се забрзува.
Меморандумот за разбирање помеѓу Nissan и Honda имаше за цел да послужи како опција за одржување на глобалната конкурентност и двете компании да продолжат да испорачуваат поатрактивни производи и услуги за клиентите ширум светот.
Но, пред десетина дена протекоа информации дека е тешко да се очекува да се постигне договор, а тоа денеска се потврди, пренесува SEEbiz.еu
-
Хороскоп16 часа
Хороскоп за понеделник (17 февруари)
-
Временска прогноза2 дена
Ни претстои промена на времето од утре вечер, ова се последните информации кои ги истакна предмалку Славчо Попоски
-
Кичево3 часа
ОВР Кичево изврши контрола на житниот пазар, пронајде нерегуларни продукти на јавна површина
-
Кичево2 дена
(ФОТО) Момчињата од „ФК Кичево“ денес одиграа два контролни меча со одличната екипа на „ФК Гостивар“ на гостински терен
-
Магазин22 часа
(ВИДЕО) Стефан Лазаров и Тамара Тодевска со хит песна, приказна која ќе ве врати до сите блиски кои имаат посебно место во вашите срца!
-
Временска прогноза9 часа
Од среда драстично заладување на времето, ова се најновите метео вести
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за недела (16 февруари)
-
На денешен ден2 дена
На денешен ден / 16 февруари