Автомобили
Audi повлекува повеќе од 93.000 автомобили во САД поради опасности за инсталиациите во домот

Audi е принуден да повлече 93.196 електрифицирани автомобили
Најинтересно е што потенцијалниот дефект не го оштетува возилото, туку домашната инсталација. Имено, при полнење на батеријата, инсталацијата може да се прегрее, штекерот да се стопи и на крајот да дојде до пожар.
Добрата вест е што засега нема информации за сообраќајни несреќи, но затоа Audi доби 615 пријави од клиенти, што на крајот беше причина за истрагата, пренесува Index.hr.
Од Audi велат дека проблемот не е забележан кај корисниците кои користат бавен полнач на штекер од 110 волти. Прегревање се јавува кога е поврзан со побрз полнач од 220V/240V, попознат како полнач на ниво 2. Во куќите каде што инсталациите не можат да го издржат товарот, може да настанат проблеми поради прекумерно загревање на кабелот. NHTSA (Националната управа за безбедност на сообраќајот на автопатите) известува дека во некои случаи е можно целиот штекер да се стопи.
Проблемот наводно бил откриен уште во 2021 година, а откако било утврдено дека нема грешка кај автомобилите, Audi на сите примери ставил налепница со предупредување за корисниците да ги проверат своите домашни инсталации. Друга опција беше последователно намалување на моќта на полнење до 50%.
Со повлекувањето, сите сопственици ќе добијат нови кабли опремени со сензор за температура, почнувајќи од вториот квартал следната година.
/Telegraf
Автомобили
(ВИДЕО) „Ферари Ф50“ оваа година слави 30 години од производство на еден од најзначајните суперавтомобили

„Ферари Ф50 Легаси тур“ 2025 слави 30 години од еден од најзначајните суперавтомобили на „Ферари“ со патување низ Тоскана и круг на патеката Фиорано. Но, ова не е само прашање на возење – ова е и деби на сосема нова гума Pirelli направена ексклузивно за F50.
Ферари ја оживува историјата со секој настан на Легаси. Од Сатурнија до Маранело, од кривулести патишта до бучавата на тркачката патека, ова е прослава на инженерството, убавината и длабоката врска помеѓу машината и возачот, пренесува autoblog.rs.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (12 мај)
-
Хороскоп17 часа
Хороскоп за вторник (13 мај)
-
Кичево14 часа
„ЕВН Кичево“ денес на терен, следните кичевски села ќе бидат без електродистрибуција во домаќинствата
-
Македонија2 дена
МВР ќе поднесе кривична пријава за мачење животни, по видеото истакнато во јавноста
-
Македонија5 часа
Полиција на „РЦ Запад“ во засилена акциска најде букови дрва спремни за транспорт, без документација
-
Храна23 часа
Истражување покажа со која храна здравите луѓе го започнуваат денот
-
Скопје23 часа
СВР Скопје со акциска за мотоцикли и велосипеди
-
На денешен ден14 часа
На денешен ден – 13 мај