Автомобили
Донесување на вештачката интелигенција во автомобилската индустрија
Подгответе се да ги отфрлите незгодните копчиња и фрустрирачките менија, бидејќи иднината на интеракцијата во автомобилот е тука, поттикната од партнерството помеѓу TomTom и Microsoft.
Оваа соработка ја користи магијата на генеративната вештачка интелигенција (GenAI) за да ги трансформира автомобилите во придружник за разговор, беспрекорно разбирање на барањата на природниот јазик и правејќи го возењето интуитивно и пријатно искуство.
Визијата зад соработката е следна: влегувате во вашиот автомобил , го поздравувате вашиот пријателски асистент со вештачка интелигенција по име и без напор барате да ве однесе каде што сакате. Нема повеќе да се мачите со апликациите на телефонот или да кривогледате по мапите. Вештачката интелигенција, вооружена со технологијата за прецизна локација на TomTom и врвната услуга Azure OpenAI на Microsoft , ве носи далеку.
Сепак, фокусот не е само на навигацијата. Овој помошник за вештачка интелигенција е контролен центар во автомобилот способен да контролира работи како температура и музика, со леснотија на природен разговор.
„Заедно со Microsoft , нашата заедничка визија е да поттикнеме иновации со генеративна вештачка интелигенција и да им обезбедиме на нашите клиенти уште подобри решенија“, вели Мајк Шуфс, главен директор за приходи во TomTom.
„Користејќи ја нашата експертиза во навигацијата и технологијата, создаваме револуционерен нов начин за луѓето да комуницираат со нивните возила. Со тоа што двете компании го интегрираат она што го прават најдобро во едно решение, ние го трансформираме искуството во возилото, овозможувајќи им на возачите да бараат што било од својот автомобил и да му веруваат дека ќе го испорача“.
Овој технолошки напредок е резултат на експертизата на TomTom за мапирање и навигација, во комбинација со експертизата за вештачка интелигенција на Microsoft . Ажурирањата на сообраќајот во реално време и точните мапи на TomTom обезбедуваат корисниците ефикасно да стигнат до нивната дестинација, додека услугата Azure OpenAI на Microsoft му дава на асистентот способност да разбира природен јазик.
Партнерството означува голем напредок во тековната соработка помеѓу TomTom и Microsoft , која започна во 2016 година кога TomTom почна да обезбедува услуги за локација за Azure Maps. Со текот на времето, соработката се прошири за да вклучи податоци за мапирање и комерцијални услуги за мапи на Microsoft.
Обновениот акцент во партнерството на TomTom и Microsoft е да се поттикнат иновациите во автомобилските решенија засновани на генеративна вештачка интелигенција. Целта е да се развијат напредни решенија за дигитална пилотска кабина и инфозабава во возилото интегрирани со облак аналитика.
Доминик Ви, корпоративен потпретседател за производство и мобилност во Microsoft , објаснува: „Со оваа следна генерација на вештачка интелигенција, имаме единствена можност да ги забрзаме иновациите во автомобилскиот сектор.
„Ние се надоврзуваме на нашата долгогодишна соработка со TomTom и ги обединуваме напредокот во вештачката интелигенција низ Microsoft Cloud со автомобилската експертиза на TomTom за да им обезбедиме на возачите и производителите на автомобили нови алатки со вештачка интелигенција.
Една од главните предности на ова решение лежи во неговата флексибилност. Производителите на автомобили можат беспрекорно да го интегрираат помошникот за вештачка интелигенција во нивните постоечки инфозабавни системи, приспособувајќи го интерфејсот да одговара на нивниот бренд и искуството на возачот. Ова значи дека возачите ќе се запознаат со дополнителниот бонус од врвната гласовна контрола, што ќе го направи непречен и лесен преминот кон овој нов начин на интеракција со автомобилот .
За возачите кои бараат целосна револуција во автомобилот , TomTom’s Digital Cockpit платформата е претходно инсталирана со помошник за вештачка интелигенција, нудејќи сеопфатно решение за инфозабава и интеракција со возачот. Придобивките од оваа трансформација базирана на вештачка интелигенција се огромни, бидејќи технологијата ветува дека ќе ја подобри безбедноста на возачот, ќе го намали одвлекувањето на вниманието и ќе го персонализира искуството во возењето, правејќи го секое патување попријатно и поудобно.
Извор: aimagazine
Автомобили
Најпродаваниот нов автомобил во Европа станува електричен
Потврда од врвот на компанијата потврдува дека следната генерација на популарниот компактен модел, Dacia Sandero, кој беше најпродаван автомобил во Европа во 2024 година, ќе добие целосно електрична варијанта до крајот на 2027 година. Потврдата дојде од извршниот директор на Dacia, Денис Ле Вот, а информацијата ја пренесува Automotive News Europe.
Во моментов, Dacia нуди само еден целосно електричен модел, „Spring“, а компанијата се надева дека ценовната стратегија и електричната понуда на брендот ќе ја направат силна конкуренција, особено во однос на растечката кинеска офанзива на европскиот пазар.
Ако Sandero сака да го задржи статусот на најпродаван модел во Европа, ќе мора да понуди повеќе, но и да стане еден од најевтините автомобили на пазарот. Ова важи и за понудата на електрични автомобили, каде што кинеските марки се сериозна закана. Најавите велат дека комбинацијата од прозорецот на Renault со моќен мотор од 95 КС и батерија од 40 kWh за автономија од 300 километри ќе биде најверојатната опција за новиот електричен Sandero.
Во рамките на Renault, Dacia ја презема клучната улога во конкуренцијата на најприфатливите модели, како во понудата на автомобили со фосилни горива, така и на електрични автомобили. Доделувањето на титулата Европски автомобил на годината за моделот Renault 5 дополнително ќе ја зајакне оваа стратегија.
Наскоро, Sandero ќе добие и Hybrid 140 верзија, што ќе го направи моделот попосакуван кај купувачите кои бараат минимална потрошувачка на гориво и сите предности на автоматски менувач. Ова беше очекувано, имајќи предвид дека моделот Jogger веќе го нуди истиот погон, а технолошки е идентичен со Sandero. Претходно, Ле Вот ја потврди хибридната верзија за британскиот AutoExpress, но без да потврди можни модификации.
Извор: Index
Автомобили
Клучна година за електричните возила: Инвестиции, предизвици и иднина
Електричните возила (EV) се наоѓаат на крстопат во 2024 година, со мешани резултати и очекувања за значајни промени во индустријата.
Политички и пазарни предизвици
Со промената на администрацијата, ставот кон електричните возила се соочува со нови предизвици. Даночниот кредит од 7.500 долари за купување на електрично возило би можел да биде укинат. Басем Амури, извршен директор на EV Connect, изјави дека и покрај можните краткорочни потешкотии, електричните возила веќе достигнаа критична маса на прифаќање.
„Електричните возила сега се реална опција за сè поголем број потрошувачи,“ изјави Амури.
EV Connect, основана во 2009 година, нуди решенија за полнење електрични возила и станици за полнење. Компанијата во 2022 година беше преземена од Schneider Electric.
Мешани резултати за EV индустријата
Некои производители, како General Motors (GM), ги намалија инвестициите во EV технологијата. GM ја продаде речиси целата фабрика за батерии во Мичиген на својот партнер LG Energy Solutions, фокусирајќи се на фабриките во Охајо и Тенеси.
И покрај ова, продажбата на EV возила на GM во четвртиот квартал двојно се зголеми, достигнувајќи 43.982 единици. На годишно ниво, испораките скокнаа за 50%, достигнувајќи 114.432 возила.
Мери Бара, извршна директорка на GM, останува оптимист: „Електричните возила се подобри, но достапноста на станиците за полнење сè уште е предизвик.“
Инвестиции и иднина
Извршниот директор на Toyota, Дејвид Крист, изјави дека инвестициските трендови нема да се променат поради политичките промени. Toyota најави нови EV и plug-in хибридни модели, како и изградба на фабрика за батерии во Северна Каролина, која ќе започне со работа во 2025 година.
Спојувања и консолидација
Амури предвидува дека индустријата за електрични возила ќе се соочи со спојувања и преземања во базата на добавувачи. „Ќе има победници и губитници, а тоа ќе биде појасно до 2025 година,“ рече тој.
Оваа година ветува да биде клучна за иднината на електричните возила, со иновации, адаптација и решавање на предизвиците пред оваа растечка индустрија.
Извор: Forbes
Автомобили
(ВИДЕО) „Mazda CX-80“ е прогласен за најдобар голем „SUV“ во својата класа од „Euro NCAP“
Целосно новата Mazda CX-80 е прогласена за најдобар голем SUV во својата класа од страна на Euro NCAP во својата најнова серија тестови. Ова престижно признание ја потврдува посветеноста на Mazda за безбедност и иновативност…
Во 2024 година, Euro NCAP тестираше вкупно 44 автомобили, при што Mazda CX-80 стана најдобар автомобил во категоријата големи SUV, тесно победувајќи го Audi Q6 e-tron. Ова признание е доказ за посветеноста на Mazda да обезбеди највисоко ниво на безбедност на своите клиенти.
Mazda CX-80 постигна извонреден резултат од 92% во категоријата за заштита на возрасни патници, со максимални оценки во тестовите за страничен и заден удар. Во категоријата за заштита на децата, тој постигна импресивни 88%, обезбедувајќи највисоко ниво на заштита за помладите патници. Автомобилот постигна резултат од 84% за заштита на ранливите учесници во сообраќајот, што ја истакнува посветеноста на Mazda за безбедноста на пешаците и велосипедистите. Дополнително, тој постигна резултат од 79% во категоријата системи за помош на возачот, што ја истакнува посветеноста на Mazda да ги опреми своите возила со најновите безбедносни технологии.
Супериорните безбедносни перформанси на Mazda CX-80 ја надополнуваат неговата удобност, практичност и разноврсност, со што се истакнува во сегментот SUV со седум седишта. Направен во Јапонија, овој предводник на Mazda го отелотворува дизајнот и инженерската извонредност на Mazda. Извонредните безбедносни оценки ја одразуваат посветеноста на Mazda за безбедноста на клиентите. Оценката за пет ѕвезди е поддржана од модуларната флексибилна архитектура на Mazda (Skyactiv Multi-Solution Scalable Architecture), која ги подобрува карактеристиките на возењето со мотор поставен напред, погон на задните тркала и погон на сите тркала со акцент на погонот на задните тркала. Со три реда седишта, CX-80 е најпространото возило во европската гама на Mazda, кое нуди удобност, разновидност, напредна технологија и Mazda возни перформанси.
Основана во 1996 година со цел да ја подобри безбедноста на возилата, Euro NCAP годишно ја доделува титулата „Најдобар во класата“ на автомобилите со највисоки оценки, помагајќи им на потрошувачите да ги изберат најбезбедните возила за нивните потреби. За да го одреди рејтингот „Најдобар во класата“, Euro NCAP пресметува пондериран збир на бодови во четири области за проценка на безбедноста: заштита на возрасни патници, заштита на деца, заштита на пешаци и системи за помош на возачот. Овој вкупен резултат се користи за споредба на автомобилите. Автомобилите се квалификуваат за „Најдобри во класата“ врз основа на оценките што ги добиваат за моделите со основна безбедносна опрема.
Извор: Mazda Press
-
Кичево2 дена
Поради загадениот воздух во Кичево, издадени важни мерки и препораки од Министерството за животна средина и просторно планирање
-
Хороскоп13 часа
Хороскоп за сабота (25 јануари)
-
Спорт2 дена
(ФОТО) Доаѓаат големи работи, дијамантот Елмас на маса со Пандев и претседателот на ФФМ Масар Омерагиќ, за плановите во иднина
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за петок (24 јануари)
-
Македонија21 час
Мигрантите не запираат на ГП „Богородица“, овој пат приведено лице од Турција во својство на превозник, уапсени лица од Египет и Сирија
-
Социјални мрежи17 часа
Нов тренд по интернет, ТикТок се забранува во САД, се појавија низа огласи каде што најскап мобилен уред со веќе постоечка апликација се продава за 75.000 долари
-
Спорт2 дена
ФФМ ги истакна условите за работа на тренери и физиотерапевти од Спортската академија
-
Македонија6 часа
Среќен роденден за нашиот непреболен ангел, најголемата македонска ѕвезда, наш Тоше Проески, вечна слава!