Следете не

Автомобили

BMW се префрла на Android Automotive од следната година

Објавено пред

на

Фото: Unsplash

Повеќето возачи со телефони со Android се потпираат на Android Auto во нивните автомобили, се разбира ако е Android Auto поддржан. Постои голема разлика помеѓу проектирање на вашиот паметен телефон на екранот на вашиот автомобил и возило со Android или Android Automotive.

За оние кои не знаат, Android Automotive е комплетен оперативен систем кој се наоѓа на автомобил, додека Android Auto е способноста на вашиот автомобил да проектира функционалност и апликации од вашиот телефон на екранот. Слично како кога имате можност да споделите видео на YouTube на TV или кога TV има оперативен систем Android кој се справува со целиот паметен дел.

Android Automotive станува се попопуларен кај производителите на автомобили, па од 2023 година и BMW ќе се најде на листата на компании кои го поддржуваат. Секако, BMW ќе има своја верзија на корисничкиот интерфејс, која како основа ќе го користи Android Automotive. Ова е голема промена во споредба со претходните Linux верзии на оперативните системи кои сега се инсталирани во автомобилите на BMW од новата генерација.

BMW официјално потврди дека ќе се префрли на Android Automotive, но засега е само познато дека тоа нема да се случи пред март 2023 година, а производителот ќе објави листа на поддржани автомобили.

Главната предност на оперативниот систем Android Automotive е неговата флексибилност и опции за прилагодување. Надвор од вградените апликации на Google како Play Store, Maps и Assistant, не очекувајте BMW веднаш да го прифати изгледот и чувството на Android. Овој производител речиси сигурно ќе направи преодно решение кое нема премногу да отстапува од сегашниот Linux OS.

Исто така, ќе нагласиме дека BMW е една од компаниите која малку поконзервативно пристапи кон соработката со компании како Google. Од летото 2020 година, BMW го претстави Android Auto како опција по долгогодишна поддршка за CarPlay.

Автомобили

„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Објавено пред

на

ФОТО: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.

Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.

За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.

Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.

Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.

Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.

Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com

Прочитај повеќе...

Автомобили

(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Објавено пред

на

ФОТО: screenshot/youtube/planetcarnews

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.

Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.

Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs

Погледнете во продолжение за што станува збор:

Прочитај повеќе...

Автомобили

(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Објавено пред

на

ФОТО: screenshot/youtubevideo/toyotamotorcorporation

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.

Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Македонија1 час

Дебарчанец не застанал на даден знак од МВР, потоа кога го сопреле, бил пијан и без возачка

На 01.05.2025 во 19.20 часот, полициски службеници од ОВР Дебар го лишија од слобода А.Љ.(23) од Дебар, кој претходно, на...

Македонија3 часа

Вчера 132 санкционирани возачи под дејство на алкохол, 114 без возачка дозвола

Во текот на вчерашниот празничен ден (01.05.2025), а како резултат на редовните сообраќајни контроли што ги реализираат полициските службеници од...

Култура14 часа

Во среда на 7-ми мај традиционално и оваа година во Струга ќе се одржи Еордија (литија) со чесните мошти на Великомаченикот и на неговата чудотворна икона

На 7 мај (среда) во храмот на Светиот Великомаченик Георгиј во Струга, со почеток во 16 часот, ќе биде отслужена празнична...

Хороскоп16 часа

Хороскоп за петок (2 мај)

ОВЕН Денешниот ден ви доаѓа како порачан. Намалениот прилив на обврски ќе ви го овозможи потребниот одмор. Можни се сомнежи...

Скопје1 ден

Во ПС Карпош пријавено дека исчезнато е дете на 8 годишна возраст

Денеска (01.05.2025) во 00.45 часот во Полициската станица Карпош, А.Џ.(55) од Скопје пријавил дека од местото каде престојувале се оддалечил...

Занимливости1 ден

Ден на трудот – 1 мај, се вели ден произлезен од традициите на работничкото движење

Први мај е меѓународен празник кој се слави на секаде во светот. Во многу земји се поистоветува со денот на...

Кичево1 ден

(ФОТО) Автошоп „Delta“ – Кичево прославува 25 години постоење, верификуван бренд „број 1“ за вашиот автомобил, сѐ на едно место!

Денес 1-ви мај се навршуваат точно 25 години постоење на Автошоп „Delta“ – Кичево, специјализирана продавница за авто-делови, козметика, пневматици...

На денешен ден1 ден

На денешен ден – 1 мај

1707 година – Стапи на сила Законот за Унија, со кој кралствата Шкотска и Англија беа обединети во Велика Британија....

Временска прогноза2 дена

Попоски: Не очекува просечно топол месец мај, но повремено и често нестабилно, појава која може да резултира и со потпросечни температурни разлики

Оваа 2025 година мај во Македонија, но и во регионот ќе биде просечно топол гледано по температурите, иако, повремено е...

Хороскоп2 дена

Месечен Хороскоп (мај 2025)

ОВЕН Денес, ќе добивате разни сигнали од луѓе со кои работите и пријатели, па затоа не е изненадувачки што ќе...

НАЈЧИТАНИ