Автомобили
Како батериите на местата за полнење можат побрзо да го наполнат секое EV
Немаме доволно енергија на доволно места за да им овозможиме на сите брзо полнење, но ADS-TEC смета дека баферот на батеријата може да го реши тоа.
Инфраструктурата за полнење можеби е поважна за купувањето електрични автомобили отколку за иновациите во самите автомобили: Имањето повеќе места за побрзо полнење може значително да влијае на искуството и перцепцијата на возачите за електричните возила. Но, создавањето на масивна мрежа на изобилство брзо полнење не е тривијален потфат, како што сакаат да истакнат оние што мразат ЕВ: тоа е голем градежен проект речиси со големина на систем на меѓудржавни автопатишта што може да ја надмине достапната моќност во многу области, без разлика колку кабли имате работи или полначи што ги работиш.
„Прашањето всушност не е за комуналната инфраструктура“, рече Џон Тучило, шеф на глобалните корпоративни и владини работи за ADS-TEC Energy. „Навистина се работи за достапната моќност“ што може да се испорача преку сите тие линии и трафостаници. Ако не е доволно да се поддржат голем број приклучоци за брзо полнење, трговските центри, бензинските пумпи и другите партнери ќе бидат заглавени обидувајќи се да ја усогласат нивната побавна технологија за полнење Ниво 2 со растечките очекувања на потрошувачите за брза храна, онлајн нарачки или само Slurpee. Сметањето на возачите да трошат подолго на работата отколку што е потребно за да се прилагодат на побавните времиња на полнење е залог кој губи.
ADS-TEC промовира технологија наречена баферирање на батерии за која вели дека може да ја зголеми моќноста на мрежата на местото на полнење со користење на специјални батерии инсталирани во опремата за полнење што ја поврзувате со вашиот автомобил. Технологијата може брзо да го наполни автомобилот користејќи мрежна струја, што инаку би го поддржало само побавното полнење на ниво 2, што не запали никому косата освен ако не е инсталиран во неговиот дом, сосема поинакво сценарио кога не се применува баферот на батеријата.
„110 киловатите што влегуваат во тампон полначот прават две работи“, рече Тучило: „Тоа создава складирање или енергија во полначот, така што ќе ја зголеми моќта што оди од полначот до [автомобилот]“. технологијата управува со двете задачи на начин што го елиминира времето на застој за да му дозволи на баферот на батеријата да „достигне“. Во видео-интервјуто на Брајан Кули со Џон Тучило, слушнете ја целосната визија за тоа како баферирањето на батериите би ја претворило напрегнатата мрежа во мрежа што е подготвена за какви било електрични возила што можеме да ги фрлиме.
Извор: cnet
Автомобили
Tesla ќе потроши 500 милиони долари за мрежа за полнење
Teslа ќе потроши повеќе од 500 милиони долари оваа година за да ја прошири својата мрежа на брзи полначи, изјави извршниот директор Илон Маск.
Проширување на мрежата на Supercharger
Пред само неколку дена Маск ги отпушти вработените кои го водеа тој бизнис.
„Само да повторам: Тesla ќе потроши повеќе од 500 милиони долари за да ја прошири нашата мрежа на Supercharger. На тој начин ќе создадеме илјадници НОВИ полначи“, напиша Маск во објавата на X.
„Тоа е само за нови локации и проширувања, не сметајќи ги оперативните трошоци, кои се многу повисоки“, додаде Маск. Откако беше отпуштен минатата недела, Маск рече дека Tesla планира да ја прошири мрежата на Supercharger, но со побавно темпо за нови локации.
Производителите на електрични возила сè повеќе го прифаќаат северноамериканскиот стандард за полнење на Tesla. Ова значи дека компресорите на Tesla се се поблиску до тоа да станат индустриски стандард, на сметка на конкурентниот хибриден систем за полнење.
Сепак, одлуката на Маск да ги отпушти луѓето од тимот за полнење на електрични возила ги нарушува плановите за распоредување на нови брзи полначи. Администрацијата на Бајден им додели на државите 5 милијарди долари во текот на пет години за изградба на 500.000 станици за полнење ЕВ како дел од Националната програма за инфраструктура за електрични возила. Тesla досега доби најголем дел од тоа федерално финансирање.
/B92
Автомобили
VW Golf оваа година го слави својот 50-ти роденден, а по тој повод ќе биде претставена специјална серија
Конечно по извесно време најновото издание на Golf GTI во најава, истакна првиот човек на Volkswagen, Томас Шефер, а моделот треба да дебитира на крајот на месецот на Нирбургринг. Тизерот не открива многу – се гледа целиот автомобил, но сликата е пикселирана до тој степен што ништо не се препознава.
Шафер напиша дека доаѓа новиот болид, велејќи: „Се враќаме на Нирбургринг на 24-часовната трка за да ја прославиме светската премиера со навивачите“.
Од снимката може да се претпостави дека новиот модел има поагресивно дизајниран преден браник со нагласена облога во боја на каросеријата, што ги истакнува рестилизираните предни отвори за воздух.
Ќе се базира на неодамна обновената осма генерација Golf GTI, што меѓу другото значи дека моделот ќе добие IQ LED светла, но за жал не и опција за мануелен менувач, пренесува b92.net
Автомобили
Volkswagen драстично ја менува својата стратегија
Брендот Volkswagen планира да ја зголеми понудата на plug-in хибридни автомобили како одговор на забавувањето на побарувачката за електрични возила, пишува HAK Review.
Проширувањето на портфолиото на PHEV е еден од главните приоритети на VW, изјави во средата извршниот директор Thomas Schäfer. Овој потег е промена на насоката во однос на претходната стратегија на фокусирање главно на електрични возила преку линијата ID, пишува Bloomberg.
„Клиентите сега сакаат plug-in хибриди, вклучително и во Кина и САД“, рече Шефер во интервјуто на маргините на автомобилската конференција во Лондон.
Продажбата на plug-in хибриди расте побрзо од продажбата на електрични автомобили
Продажбата на plug-in хибриди во Европа порасна побрзо од продажбата на електрични возила претходно оваа година. Volkswagen ја менува својата стратегија за електрична енергија откако одложи некои модели и заостана во Кина, каде што доминираат локалните брендови. Минатата година, производителот се откажа од плановите за изградба на фабрика за електрични возила во Германија во вредност од 2 милијарди евра.
Со забавување на растот на електричните возила, производителите на автомобили се свртуваат кон познатите погонски единици за да ја одбранат продажбата и уделот на пазарот.
Тојота има корист од порастот на глобалната побарувачка за хибриди. Групацијата Mercedes-Benz претходно во средата соопшти дека ќе продава автомобили со мотори со внатрешно согорување подолго од очекуваното поради разочарувачката продажба на електрични возила.
Најновата хибридна технологија на VW, која се користи во модели како Passat и Tiguan, веќе нуди електричен опсег од повеќе од 100 километри, пишува HAK Revija.
/Index
-
Кичево2 дена
(ВИДЕО+ФОТО) Жива е Македонија! Со песна, оро и дефиле денес кичевските матуранти го завршија средното образование, честитки!
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за сабота (18 мај)
-
Хороскоп4 часа
Хороскоп за недела (19 мај)
-
Македонија1 ден
Старица од Прилеп измамена на телефон за наводно случена сообраќајка на нејзина внука
-
Магазин16 часа
Доаѓа iPhone Slim и ќе биде најскапиот модел во серијата
-
Автомобили2 дена
Tesla ќе потроши 500 милиони долари за мрежа за полнење
-
Магазин16 часа
Samsung Galaxy Z Fold 6 се појави во листата на Geekbench
-
Магазин16 часа
Apple ќе ги продава Vision Pro надвор од САД