Автомобили
Автомобилите на Tesla конечно се подготвени за македонските патишта, ја добија опцијата за откривање дупки
Компанијата Tesla започна со испорачување на нова софтверска надградба која, барем теоретски, би можела значително да го подобри квалитетот и удобноста на возењето, како и долговечноста на самото возило. Имено, според информациите на порталот TheVerge, станува збор за напреден систем кој ги користи постоечките системи присутни во автомобилите на Tesla со цел откривање на дупки на патот и прилагодување на суспензијата.
Како работи оваа функција?
Новото ажурирање на софтверот за автомобилите на Tesla, верзија 2022.20, носи функционалност што им овозможува на автомобилите на компанијата да детектираат дупки на патот и соодветно да реагираат на моменталната ситуација во сообраќајот, користејќи ги постоечките системи. Оваа компанија работи на развојот на оваа технологија од 2020 година, но како и сè што е поврзано со Tesla, секогаш е потребно малку (или многу) повеќе време од почетокот на една идеја или презентација пред публиката до нејзината реализација. Ајде само да погледнеме што се случува со Cybertruck.
Овој систем работи така што автомобилот презема информации за дупките од достапните мапи. Со ова, возилото знае дали се приближува до нерамнина, дупка или друг вид на опасност. Покрај тоа, самото возило користи камери за да го скенира патот напред и да ги открие постоечките дупки. После тоа, таа нова информација се додава на дигиталната мапа и се споделува со други возила за и таа да има податоци за локациите на дупките на патот.
Инаку, идејата за ваков систем е првично од Google, кој поднел патент во 2015 година. Самата идеја за функционирање беше многу слична и беше сведена на користење на GPS локација и дополнителни сензори на автомобилот. Седум години подоцна, постои и Tesla, која имплементирала таков систем во своите возила преку надградба на софтверот.
Сепак, важно е да се нагласи дека функционирањето на овој систем бара присуство на системот за адаптивна суспензија на возилото на Tesla, па така автомобилите кои ќе можат да ја користат оваа функција се Model S и Model X.
Што носи сè?
За да ја активирате оваа опција, треба да изберете режим на возење „Comfort“ или „Auto“ во поставката „Adaptive Suspension Damping“ во менито. После тоа, возилото само ќе го скенира патот и ќе ги споредува податоците со достапните на мапите.
Што треба теоретски да добијат возачите од овој систем? На прво место, има поудобно и побезбедно возење. Дополнително, адаптивното прилагодување на суспензијата додека возите во ситуации кога автомобилот треба да помине преку дупка на патот ќе го намали негативниот ефект врз самиот автомобил и штетата што може да настане.
Автомобили
Големи промени за возачите: Екраните влегуваат во историјата?
Mobis и Zeiss објавија дека развиваат систем за вградување во нови возила веќе во 2027 година, а демонстрациите на прототиповите веќе се во тек. Дали ветробранското стакло може да стане нешто како екран на проектор кој ќе ги замени класичните екрани во автомобилите? Добавувачот на делови на Hyundai и технички експерт Hyundai Mobis смета дека тоа е возможно. Филијалата на корејскиот конгломерат објави оваа недела дека се здружува со германскиот оптички гигант Zeiss за развој на холографски дисплеј на шофершајбната.
Додека тековните head-up дисплеи често прикажуваат релативно едноставни информации, како инструкции за брзина и навигација, системот на кој работат двете компании ќе вклучува опции за забава, аудио контроли, видеа, па дури и игри.
На приложената фотографија, во внатрешноста не постои класичен „infotainment“ екран. Сè е пренесено на шофершајбната, пренесува HAK Review.
Автомобили
BMW: Забраната за возила на бензин и дизел во ЕУ не е реална
Планот на Европа да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година ќе доведе до масовно намалување на нејзината автомобилска индустрија.
Планот на Европа ефикасно да ја забрани продажбата на автомобили со мотори со внатрешно согорување од 2035 година ќе доведе до „масовно намалување“ на нејзината автомобилска индустрија. BMW предупредува дека континентот не е подготвен да ги напушти бензинските и дизел моторите. Во исто време, компанијата посочи дека плановите на ЕУ веќе не се реални и дека субвенциите за електрични возила се неодржливи.
Моторот со внатрешно согорување долго време е камен-темелник на европскиот индустриски пејзаж, играјќи витална улога во неговата производствена способност. Технологијата не само што ги создаде BMW, Mercedes, туку и создаде голем синџир на снабдување на мали и средни претпријатија кои произведуваат критични компоненти, од клипови до издувни системи.
Таа индустрија е загрозена, особено кога производителите на автомобили се префрлаат на електрични модели кои бараат помалку и различни влезови. Промената се покажува како предизвик за европската автомобилска индустрија , која се бори да се справи со крајот на државните субвенции и интензивирањето на конкуренцијата од кинеските производители на електрични возила како што е BYD.
Забраната може да го погоди срцето на европската автомобилска индустрија. Мерките ќе доведат до масовно намалување на индустријата како целина.
Извор: techcentral.co.za
Автомобили
BYD повлекува речиси 100.000 електрични возила
BYD повлекува речиси 100.000 електрични возила (ЕВ) во еден од своите ретки потези за повлекување. Производителот на нови енергетски возила (НЕВ) ќе повлече 96.714 возила „Dolphin“ и „Iuan Plus“ во Кина почнувајќи од 30 септември 2024 година, поради опасност од пожар , се вели во денешното соопштение на кинеската државна управа за регулирање на пазарот (SAMR).
Повлекувањето се состои од две групи, извршени од два оперативни субјекти на BYD. BYD Auto Industri Co Ltd ќе повлече вкупно 87.762 ЕВ „Dolphin“ и „Iuan Plus“ произведени помеѓу 4 февруари 2023 година и 26 декември 2023 година.
BYD Auto Co Ltd ќе повлече вкупно 8.952 единици Yuan Plus EV произведени помеѓу 2 ноември 2022 година и 19 јуни 2023 година.
Поради процесот на производство на контролерот за електричен серво волан CEPS, кондензаторот на контролната табла кај некои возила опфатени со ова повлекување може да развие микропукнатини, се вели во соопштението.
За време на користењето на возилото, микропукнатините на кондензаторот може да се прошират и да предизвикаат краток спој, што може да доведе до прегревање и горење на кондензаторот или дури и пожар , се вели во соопштението.
BYD ќе им дозволи на овластените дилери бесплатно да ги доградат повлечените возила со пломби за изолација на контролорот за да се елиминира потенцијалната безбедносна опасност .
BYD е најголемиот производител на NEV во Кина , кој продаде рекордни 373.083 NEVs во август, што претставува раст од 35,97 проценти и 8,97 проценти повеќе отколку во јули. Во периодот јануари-август BYD продаде 2.328.449 возила NEV, што е зголемување за 29,92 отсто во однос на истиот период од претходната година.
За разлика од честите повлекувања на Tesla (NASDAQ: TSLA) , вклучително и софтверски проблеми, потезите за повлекување се невообичаени за локалните кинески производители на електрични возила . Последното отповикување на BYD беше на 30 април, кога компанијата повлече 16.666 ЕВ Seagull во Кина поради софтверски проблем што може да предизвика камерата за рикверц да не се прикажува.
Извор: autotech.news
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (23 октомври)
-
Кичево2 дена
Во ЈЗУ Општа Болница Кичево недостигал ехо апарат, случајот бил пријавен во МВР
-
Lifestyle2 дена
Кој е нормалниот крвен притисок според возраста?
-
Хороскоп6 часа
Хороскоп за четврток (24 октомври)
-
Временска прогноза21 час
До крајот на месецот стабилно време, но со ниски утрински температури и магла по котлините
-
Македонија7 часа
Викендов започнува зимското сметање на време, сонцето ќе заоѓа порано и деновите стануваат значително пократки
-
Македонија22 часа
Денес е 23-ти октомври, ден на Македонската Револуционерна Организација
-
Автомобили18 часа
BMW: Забраната за возила на бензин и дизел во ЕУ не е реална