Гејминг
CS:GO Македонија се светски шампиони, Романија на колена!

Нашата еспорт македонска репрезентација во големото финале ја победија Романија со 2:0 во мапи!
Романците иако упатуваа жалби и клевети дека преку онлајн мечевите нашите користеле помагала, еве на дело во живо!
Браво момци!
Заслужена награда!
Горда Македонија!
Финишот изгледаше ВАКА
Гејминг
Diablo Immortal досега има заработено 24 милиони долари

Две недели по објавувањето, Diablo Immortal на Blizzard заработи околу 24 милиони долари. Бесплатната игра е преземена скоро 8,5 милиони пати во истиот временски период, а 26% од преземањата доаѓаат од САД.
Diablo Immortal најголемиот дел од приходите ги заработи во САД
Најголем дел од приходите на Blizzard од Diablo Immortal исто така доаѓаат од Америка. До денес, американските играчи придонесуваат со околу 43% од вкупната заработка во играта. И покрај гласната реакција на системите за монетизација на Immortal, постои загриженост кај многу фанови бидејќи Blizzard би можел да продолжи да ги монетизира своите идни игри.
Засега тој страв изгледа неоснован. Генералниот директор на франшизата на Diablo, Род Фергусон неодамна изјави дека Diablo IV ќе има различен сет на системи за монетизација од Immortal. D4 е игра со полна цена направена за публиката на PC / PS / Xbox, напиша тој на Твитер откако играта неодамна беше прикажана на неодамнешната презентација на „Summer Game Fest“ на Microsoft.
Извор: Engadget
Гејминг
Три бесплатни игри на Epic

Во моментов, три бесплатни видео игри се достапни во продавницата Epic. Првата и објективно најдобра секако е Prey, која веќе беше бесплатна за преземање за време на новогодишната Epic акција. Покрај него, тука се и Redout и Jotun. Па, ајде да видиме што всушност нудат овие три видео игри.
Prey
Prey е атмосферска научно-фантастична симулација објавена во 2017 година. Развојниот тим зад оваа видео игра е Arkane. Продавницата се наоѓа веднаш до претежно напуштена и мртва вселенска станица исполнета со многу опасни вонземјани кои можат да го променат својот облик и кои можат да ги имитираат сите предмети присутни на станицата преку мимикрија.
Има и слобода во решавање на проблеми и пристап до оваа видео игра, како и постепено отклучување на нови способности и оружја. Ова е бавна видео игра која на многу начини наликува на легендарниот System Shock 2. Потребна е претпазливост, посветеност и трпение од играчот, бидејќи полека ве вовлекува во својот свет и го одмотува јазолот што води до конечниот одговор на тоа што точно се случи на вселенската станица каде што си.
Redout
Покрај тоа, продавницата Epic нуди и Redout, хипербрза вселенска трка по моделот на добро познатата серија на тркачки игри наречени Wipeout. Овде сè е брзо, колоритно и придружено со квалитетна електронска музика што ве тера, да возите уште побрзо.
Jotun
Конечно, ако уживате во инди-наслови, можете да пробате и Jotun, акциона игра со поглед од половина птичја перспектива сместена во прекрасниот рачно нацртан свет на нордиската митологија. Викинзи, тепачки, херои и чудовишта – што има тука што не му се допаѓа на човекот?
Побрзајте
Сите три видео игри се бесплатни за преземање до 19 мај, а потоа за нив повторно ќе треба да одвоите одредена сума на пари. Ако не прашате нас, едно разновидно трио во кое секој може да најде нешто што му се допаѓа.
/benchmark.rs/
Гејминг
Ситуацијата за Need for Speed се менува

EA потврди дека ги спои Codemasters Cheshire и Criterion Games за да формира поголемо студио што ќе ја обликува иднината на франшизата Need for Speed.
Оваа промена ќе формира поголеми игри со критериум, кои ќе се засноваат на два развојни центри. Комбинирањето на Criterion и Cheshire Codemasters ќе ги собере талентираните тимови и искуството во областа на тркачките игри.
Помеѓу 2013 и 2020 година, развојот на франшизата Need for Speed беше препуштен на Ghost Games, сега EA Gothenberg. Пред тоа, Criterion беше задолжен за овие игри, а сега EA одлучи да ја врати NFS на своите корени.
Кога станува збор за идните наслови Need for Speed, се претпоставува дека EA ќе го одбие Frostbite Engine и ќе користи нешто што е посоодветно за тркачки игри. Експертизата на Codemasters може да се покаже како клучна овде, а на Criterion ќе му бидат обезбедени технологии кои се намерно создадени за трки.
Се сугерира дека овие промени морале да се случат за да се направи Need for Speed популарна во наредниот период.
/b92.net/
-
Кичево2 дена
Ноќеска на магистралниот пат во Кичево се случила страшна сообраќајна несреќа со жртва
-
Хороскоп2 дена
Дневен Хороскоп (4 јули) – понеделник
-
Хороскоп13 часа
Хороскоп за вторник (5 јули)
-
Кичево2 дена
Вчера во Кичево била пријавена физичка пресметка помеѓу малолетници, додека едно лице настрадало од куче скитник
-
Занимливости1 ден
Во 2022 година исчезнаа 80.000 Bitcoin милионери
-
На денешен ден1 ден
4 јули – На денешен ден
-
Временска прогноза2 дена
Многу топло цела седмица, додека во попладневните часови ќе има активна дестабилизација
-
Временска прогноза1 ден
Останува исто време, многу топло со освежување во попладневните часови – ова се деталите