Гејминг
Македонската CS:GO репрезентација оди во големото финале, предмалку падна Украина во полуфиналето, честитки момчиња!

Момчињата кои ги бранат боите на нашата држава предмалку остварија незапаметен успех, се пласираа во финалето на EWC2021 победувајќи ја Украина со пресврт на натпреварот.
Репрезентативците на Македонија финалниот натпревар ќе го играат со екипата на Романија кој е предвиден да започне во 16 часот. Натпреварот може да се проследи преку стримот во живо на Македонската еспорт федерација.
Што се однесува до наградите на овој натпревар за прво место се доделуваат 10.000 долари, второто 6.000 долари, и третата награда ја освои репрезентацијата на Украина односно 4.000 долари.
Секоја чест гордост на Македонија!
Гејминг
Diablo Immortal досега има заработено 24 милиони долари

Две недели по објавувањето, Diablo Immortal на Blizzard заработи околу 24 милиони долари. Бесплатната игра е преземена скоро 8,5 милиони пати во истиот временски период, а 26% од преземањата доаѓаат од САД.
Diablo Immortal најголемиот дел од приходите ги заработи во САД
Најголем дел од приходите на Blizzard од Diablo Immortal исто така доаѓаат од Америка. До денес, американските играчи придонесуваат со околу 43% од вкупната заработка во играта. И покрај гласната реакција на системите за монетизација на Immortal, постои загриженост кај многу фанови бидејќи Blizzard би можел да продолжи да ги монетизира своите идни игри.
Засега тој страв изгледа неоснован. Генералниот директор на франшизата на Diablo, Род Фергусон неодамна изјави дека Diablo IV ќе има различен сет на системи за монетизација од Immortal. D4 е игра со полна цена направена за публиката на PC / PS / Xbox, напиша тој на Твитер откако играта неодамна беше прикажана на неодамнешната презентација на „Summer Game Fest“ на Microsoft.
Извор: Engadget
Гејминг
Три бесплатни игри на Epic

Во моментов, три бесплатни видео игри се достапни во продавницата Epic. Првата и објективно најдобра секако е Prey, која веќе беше бесплатна за преземање за време на новогодишната Epic акција. Покрај него, тука се и Redout и Jotun. Па, ајде да видиме што всушност нудат овие три видео игри.
Prey
Prey е атмосферска научно-фантастична симулација објавена во 2017 година. Развојниот тим зад оваа видео игра е Arkane. Продавницата се наоѓа веднаш до претежно напуштена и мртва вселенска станица исполнета со многу опасни вонземјани кои можат да го променат својот облик и кои можат да ги имитираат сите предмети присутни на станицата преку мимикрија.
Има и слобода во решавање на проблеми и пристап до оваа видео игра, како и постепено отклучување на нови способности и оружја. Ова е бавна видео игра која на многу начини наликува на легендарниот System Shock 2. Потребна е претпазливост, посветеност и трпение од играчот, бидејќи полека ве вовлекува во својот свет и го одмотува јазолот што води до конечниот одговор на тоа што точно се случи на вселенската станица каде што си.
Redout
Покрај тоа, продавницата Epic нуди и Redout, хипербрза вселенска трка по моделот на добро познатата серија на тркачки игри наречени Wipeout. Овде сè е брзо, колоритно и придружено со квалитетна електронска музика што ве тера, да возите уште побрзо.
Jotun
Конечно, ако уживате во инди-наслови, можете да пробате и Jotun, акциона игра со поглед од половина птичја перспектива сместена во прекрасниот рачно нацртан свет на нордиската митологија. Викинзи, тепачки, херои и чудовишта – што има тука што не му се допаѓа на човекот?
Побрзајте
Сите три видео игри се бесплатни за преземање до 19 мај, а потоа за нив повторно ќе треба да одвоите одредена сума на пари. Ако не прашате нас, едно разновидно трио во кое секој може да најде нешто што му се допаѓа.
/benchmark.rs/
Гејминг
Ситуацијата за Need for Speed се менува

EA потврди дека ги спои Codemasters Cheshire и Criterion Games за да формира поголемо студио што ќе ја обликува иднината на франшизата Need for Speed.
Оваа промена ќе формира поголеми игри со критериум, кои ќе се засноваат на два развојни центри. Комбинирањето на Criterion и Cheshire Codemasters ќе ги собере талентираните тимови и искуството во областа на тркачките игри.
Помеѓу 2013 и 2020 година, развојот на франшизата Need for Speed беше препуштен на Ghost Games, сега EA Gothenberg. Пред тоа, Criterion беше задолжен за овие игри, а сега EA одлучи да ја врати NFS на своите корени.
Кога станува збор за идните наслови Need for Speed, се претпоставува дека EA ќе го одбие Frostbite Engine и ќе користи нешто што е посоодветно за тркачки игри. Експертизата на Codemasters може да се покаже како клучна овде, а на Criterion ќе му бидат обезбедени технологии кои се намерно создадени за трки.
Се сугерира дека овие промени морале да се случат за да се направи Need for Speed популарна во наредниот период.
/b92.net/
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за вторник (5 јули)
-
Кичево15 часа
Неколку кичевски населби утре ќе бидат со времен прекин на електрична енергија поради работа на ЕВН Кичево
-
Магазин16 часа
iPhone 14 ќе руши различни рекорди, еден од нив е цената
-
Македонија13 часа
Ноќеска бил пријавен украинец кој во охридски хотел агресивно се однесувал према вработените
-
Занимливости2 дена
Во 2022 година исчезнаа 80.000 Bitcoin милионери
-
Временска прогноза17 часа
На почеток од денот многу топло, додека во попладневните часови пороен дожд. Нови врнежи и пониски температури доаѓаат викендов..
-
Временска прогноза2 дена
Останува исто време, многу топло со освежување во попладневните часови – ова се деталите
-
Македонија1 ден
Мало намалување на цената на бензинот, додека дизелот останува непроменет