Технологија
Дали „Apple“ ќе го прекине производството на оригиналниот „MacBook“ од 12 инчи
Се очекува Apple да ја прошири својата листа на наследни производи со додавање на оригиналниот 12-инчен MacBook. Оваа информација ја објави познатиот портал MacRumors, а се очекува Apple да ја прекине поддршката за познатиот MacBook на 30 јуни.
12-инчниот MacBook беше најавен уште во март 2015 година, со почетна цена од 1.299 долари. Производството на уредот престана во април 2016 година кога Apple ја објави следната генерација на лаптопот. MacBook се напојуваше со двојадрен процесор Intel Core M во комбинација со 8 GB LPDDR3 RAM и до 512 GB вградена меморија.
12-инчниот MacBook беше главен во тоа време, бидејќи имаше само две порти на целиот уред: 3,5 милиметарски приклучок за аудио и повеќенаменски USB-C порт со поддршка за USB 3.1 Gen 1, HDMI, VGA и DisplayPort 1.2 . Сепак, ова исто така значеше дека корисниците мораа да купат посебен USB-C адаптер за дополнителни опции за поврзување.
Тоа е првиот лаптоп од Apple што има USB-C приклучок, а исто така и првиот MacBook што се испорачува без полнење MagSafe во тоа време. Подоцна во 2021 година, лаптопите MacBook Pro од серијата M на Apple беа објавени со приклучок за полнење MagSafe 3.
MacBook од 2015 година беше меѓу најлесните преносливи преносни компјутери на пазарот, со тежина од само еден килограм. Со својата батерија од 39,7 Wh, уредот нуди до 30 дена режим на подготвеност и околу девет часа активно работење.
Apple означува производ како застарен седум години откако ќе престане да се продава на пазарот. Давателите на услуги не можат да нарачуваат делови за поправка за такви уреди и повеќе не ги исполнуваат писмата за поправка на хардвер во Apple Stores и овластени сервисни центри од Apple. Apple исто така го додаде оригиналниот iPad Air на својата листа на застарени производи минатиот месец.
12-инчниот MacBook беше „освежен“ двапати, прво во април 2016 година, потоа повторно во јуни 2017 година и беше прекинат во 2019 година. Затоа неговата најнова генерација, која допрва треба да биде означена како застарена, сè уште е подобна за сервис и хардверски поправки.
/b92.net
Магазин
Современите паметни телефони веќе не зависат од заштитни фолии за екранот
Благодарение на напредната технологија за производство на стакло и робусниот дизајн, заштитните фолии за екраните на паметните телефони стануваат сè помалку неопходни. Еве неколку причини за ова:
1. Напредна технологија за стакло
Современите паметни телефони користат иновативни материјали како Gorilla Glass, Ceramic Shield и слични технологии, кои обезбедуваат висока отпорност на гребнатини и удари. Овие материјали, особено кај премиум уредите, се дизајнирани да издржат секојдневно абење и кинење, значително намалувајќи ја потребата за дополнителна заштита.
2. Подобрена отпорност на падови
Модерните телефони се многу посилни и попрактични отколку порано. Многу модели имаат сертификати за издржливост според воени стандарди, со што се намалува ризикот од оштетување при пад. Традиционалните заштитни фолии од тенка пластика не можат да ја заменат оваа вградена заштита. Освен тоа, денешните стаклени екрани се отпорни на гребнатини од секојдневни предмети, како клучеви и монети.
3. Подобро и појасно прикажување
Заштитните фолии можат да го нарушат визуелниот квалитет на екранот со тоа што стануваат изгребани или заматени со текот на времето. Ова ги прави гребаниците повидливи и ја намалува јасноста на дисплејот. Ако е потребна дополнителна заштита, поквалитетно куќиште со подигнати рабови може да биде поефикасно решение.
Извор: Gizmochina
Магазин
Како да ја играте тајната мини-игра на Google инспирирана од Squid Game
Google уште еднаш ги изненади корисниците со културно релевантно „Easter Egg“ изненадување. Овој пат, се работи за тајна мини-игра инспирирана од јужнокорејскиот хит трилер „Squid Game“, кој е достапен на Netflix и моментално е во својата втора сезона.
Како да ја започнете играта
За да пристапите до играта:
- Напишете „Squid Game“ во апликацијата Google на вашиот телефон или преку веб-прелистувачот на компјутер.
- На дното на екранот ќе се појави кафеава картичка со симболи круг, триаголник и квадрат – слична на картичките од серијата.
- Кликнете или допрете ја картичката за да ја започнете играта.
Правила на играта
Мини-играта е базирана на познатата „Црвено светло, зелено светло“ од серијата. На екранот се појавува куклата Јанг-хи, а вашата задача е да ги преместите играчите без да бидат забележани.
- За да ги движите играчите, користете го синoто копче „О“.
- За да ги запирате, притиснете го црвеното копче „Х“.
- Ако не ги запирате на време пред да заврши песната и куклата да се сврти, ќе изгубите еден играч.
Играта е лесно разбирлива, но бара концентрација и добро темпирање.
Совети за победа
- Реагирајте брзо: Куклата има краток „грејс период“ пред да ги елиминира играчите. Искористете го тоа за рано запирање.
- Прецизност со копчињата: Притиснете „О“ само еднаш за да ги движите играчите и држете го „Х“ за брз одговор.
- Спасете ги сите играчи: Иако е доволно еден играч да ја премине целната линија, ќе добиете специјална награда ако успеете да ги спасите сите.
Заклучок
Google продолжува да изненадува со креативни мини-игри, овој пат надминувајќи ги своите познати Doodles. Играта е забавна и предизвикувачка, совршена за натпреварување со пријателите.
Дали ќе успеете да ги спасите сите играчи? Обидете се и откријте ја специјалната награда!
Извор: HowToGeek
Магазин
Netflix ги зголемува цените и бележи рекорден раст на претплатници
Netflix ги зголемува цените на своите постоечки планови во САД, искористувајќи го порастот на побарувачката, откако компанијата објави рекорден раст на нови претплатници во четвртиот квартал.
Цените за планот поддржан од реклами се зголемени од 6,99 на 7,99 долари месечно, додека премиум нивото порасна за 2 долари, достигнувајќи 24,99 долари.
Компанијата соопшти дека во четвртиот квартал донела 18,9 милиони нови претплатници, што е раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Овој успех исто така резултираше со подобрени насоки за приходите за 2025 година, додека акциите на Netflix пораснаа за над 13% во пост-тргувањето.
Популарноста на содржините и новите пазари
Netflix ги надмина проекциите за приходи и профит, благодарение на хит содржините како втората сезона на „Squid Game“ и филмот „Carry-On“, кој влезе во топ 10 најгледани филмови. Компанијата исто така се проширува со преноси на настани во живо, како боксерскиот меч помеѓу Џејк Пол и Мајк Тајсон и натпревари од Националната фудбалска лига (НФЛ).
И покрај техничките предизвици, боксерскиот меч привлече 60 милиони гледачи ширум светот, додека натпреварите од НФЛ забележаа просек од 24 милиони гледачи, со врв од 27 милиони за полувремето на Бијонсе.
Фокус на рекламирањето
Рекламирањето е значаен фокус за Netflix. Планот поддржан од реклами сочинуваше над 55% од регистрираните во земјите каде што беше достапен, со раст од речиси 30% во третиот квартал. Компанијата очекува приходите од реклами да се удвојат до 2025 година.
Зголемување на цените на глобално ниво
Netflix последно ги зголеми цените во САД во октомври 2023 година, а есента ги коригираше цените и во Италија и Шпанија. Сега, цените се зголемуваат и во Канада, Аргентина и Португалија. Компанијата оствари приход од 10,25 милијарди долари во последниот квартал, надминувајќи ја својата проекција од 10,1 милијарди долари.
Извор: SeeBiz
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за среда (22 јануари)
-
Хороскоп2 часа
Хороскоп за четврток (23 јануари)
-
Lifestyle13 часа
Чај од ѓумбир: Ефикасен природен лек за болки во грлото и упорна кашлица
-
Спорт14 часа
(ВИДЕО) ФФМ истакна видео од затекнатата состојба на Академијата, секој талент заслужува подобри услови за фудбал
-
Временска прогноза19 часа
Котлините под густа магла и многу ладно време, на другите места значително потопло
-
Автомобили13 часа
Најпродаваниот нов автомобил во Европа станува електричен
-
Временска прогноза5 часа
Температури во пораст и магла особено во кичевскиот регион
-
Lifestyle13 часа
Направете шампон од мед и уживајте во здрава и бујна коса