Магазин
Дали Apple ве лажеше за приватноста?
Со зголемената загриженост за приватноста на податоците, Apple прибегна кон паметен маркетинг и ТВ реклами за да ги увери корисниците дека нивните податоци се секогаш приватни.
Apple може да користи податоци за да ги препознае вашите навики
Сепак, истражувачите на кодот во Mysk почнаа да ги оспоруваат овие тврдења, наведувајќи дека вашите податоци не се толку заштитени како што мислите дека се. Според нив, корисничките податоци за одредени внатрешни апликации вклучуваат идентификатор на услуги на директориумот (DSID) кој делува како единствен отпечаток од прст за вашиот iCloud и Apple ID. Ова значи дека Apple може да ги користи податоците за да ги одреди навиките за прелистување во продавницата за апликации, негирајќи ги тврдењата на Apple дека ниту еден од вашите податоци не може лично да се идентификува. Во извештајот, истражувачите наведуваат дека iOS 14.6 често собира, складира и испраќа податоци поврзани со вашите активности во апликации од прва страна.
Овие податоци се испраќаат директно до Apple ако случајно го ограничите собирањето податоци или ја оневозможите аналитиката на уредот. Некои од податоците собрани од Apple го вклучуваат вашиот модел на Apple iPhone, јазиците што се користат на вашата тастатура и други податоци што и помагаат на компанијата прецизно да го одреди вашиот уред. Мајск, исто така, истакна дека новите промени на Apple кои го ограничуваат собирањето податоци од апликации од трети страни стапија на сила со iOS 14.5. Сепак, неодамнешните наоди за собирање податоци се чини дека се прошируваат и на моделите на Apple со iOS 16, покренувајќи прашања за тоа колку сериозен Apple е во врска со кршењето на приватноста на податоците.
Во моментов, употребата на кориснички податоци од страна на Apple е нејасна. Компанијата ги шифрира податоците за користење и не може да обработува општи и лични податоци заедно. Apple не ги објаснува своите практики за собирање аналитика, така што нема начин да се докаже дали компанијата ги почитува многуте ветувања што ги даде за приватноста на податоците.
Извор: Digit.in
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза8 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп19 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Временска прогноза2 дена
Од вечерва започнува вистинската зима, врнежи од дожд и снег ќе зачестат во зависно од регионите ширум Македонија
-
Автомобили9 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт6 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година