Магазин
Дали САД ќе го забрани TikTok?
Американската влада треба да го забрани TikTok, пред да постигне договор за национална безбедност со оваа платформа што ќе им овозможи да продолжат да работат во САД, според Брендан Кар, комесар на американската Федерална комисија за комуникации (FCC), пишува американски CNN.
Низата новински извештаи оваа година за ракувањето со податоците на американските корисници од страна на TikTok го оставија Кар, рече тој, со „малку доверба“ дека постои начин напред.
„Можеби договорот што ќе го добие Комитетот за странски инвестиции ќе биде неверојатен, но во овој момент ми е многу, многу тешко да видам како работи TikTok“, изјави тој за CNN.
Комитетот за странски инвестиции во САД (CFIUS), владината агенција задолжена да ги прегледува деловните зделки кои вклучуваат странска сопственост, помина со месеци преговарајќи со TikTok за предлогот да одговори на загриженоста дека кинеските власти би можеле да бараат пристап до податоците за американските граѓани кои имаат профили на оваа мрежа.
Оваа година, компанијата соопшти дека ги преместила своите кориснички податоци од САД на сервери управувани од Oracle, но во САД сè уште постои загриженост дали кинеските вработени во TikTok или BiteDance сè уште ќе можат да пристапат до тие информации.
Тие стравови повторно се појавија во септември, кога под притисок на американските законодавци, TikTok одби да се обврзе да го прекине протокот на податоци во Кина.
„Комесарот Кар нема никаква улога или директно знаење за доверливите дискусии со американската влада во врска со TikTok и не е во позиција да разговара за тоа што подразбираат тие дискусии“, рече портпаролот на TikTok во изјава за CNN, додавајќи дека тие се уверени дека се на пат да постигне договор со американската влада.
Кар рече дека како функционер на FCC, неговиот капацитет да го регулира TikTok е ограничен и дека CFIUS, Одделот за трговија или Федералната трговска комисија може да имаат поголем законски авторитет.
Сепак, Кар рече дека неговиот повик за забрана на TikTok одразува „природна прогресија во размислувањето“.
FCC презеде голем број чекори за да ги блокира или забрани телекомуникациските компании со врски со Кина да продаваат опрема или услуги во Соединетите Држави, поради наводите дека тие компании, исто така, би можеле да бидат принудени да и ги предадат на кинеската влада податоците што ги имаат за американските комуникации, се вели во извештајо на CNN.
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза10 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп21 час
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили11 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт9 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година
-
Магазин8 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација