Магазин
Deepfakes го презема TikTok – еве како можете да ги забележите
Иако deepfakes често се користат креативно или за забава, тие се повеќе се користат во кампањи за дезинформација, за кражба на идентитет и за дискредитација на јавни личности и познати личности.
Deepfakes се тука да останат
Една од најпопуларните светски платформи за социјални медиуми, TikTok, сега е домаќин на постојан прилив на deepfakes видеа. Deepfakes се видеа во кои лицето или телото на субјектот се дигитално изменети за да личат на некој друг – обично позната личност. Еден забележлив пример е сметката @deeptomcriuse TikTok, која објави десетици deepfakes видеа во кои е прикажан deepfake Том Круз и привлече околу 3,6 милиони следбеници. Во друг пример, извршниот директор на Met, Марк Закерберг, се чини дека признава заговорно споделување податоци. Неодамна, имаше голем број на смешни видеа во кои се појавуваат актери како Роберт Патинсон и Кијану Ривс. И додека технологијата потребна за создавање deepfake е софистицирана, таа станува сè подостапна, оставајќи го зад себе софтверот за откривање и регулирање. Едно е сигурно – deepfakes се тука да останат. Значи, што можеме да направиме за нив? Манипулацијата со текст, слики и снимки одамна е основа на интерактивноста. И deepfakes не се исклучок; тие се резултат на длабоко вкоренета желба да се учествува во културата, раскажувањето приказни, уметноста и ремиксирањето. Технологијата се користи нашироко во дигиталната уметност и сатирата. Обезбедува попрефинети (и поевтини) техники за визуелно вметнување, во споредба со зелените екрани и компјутерски генерираните слики. Технологијата Deepfake исто така може да овозможи автентични воскреснувања на починати актери и историски реприза. Тие дури можат да играат улога во помагањето на луѓето да ги оплакуваат своите починати сакани. Но, тие се исто така достапни за злоупотреба – технологијата поставува неколку социјални проблеми како што се:
- Deepfakes се користат како „доказ“ за други лажни вести и дезинформации.
- Deepfakes се користат за дискредитација на познати личности и други чии егзистенција зависи од споделување содржина, додека ја одржуваат нивната репутација.
- Тешкотии во обезбедувањето проверливи снимки за политичка комуникација, здравствени пораки и изборни кампањи.
- Човечки лица се користат во лажна порнографија.
Последната точка е особено вознемирувачка. Во 2019 година, софтверската компанија за откривање на deepfake Deeptrace откри дека 96% од 14.000 deepfake биле порнографски по природа. Бесплатните апликации како што е сега веќе непостоечката DeepNude 2.0 се користеа за облечените жени да се појавуваат голи на видеата, често за одмазднички порно и уцена. Во Австралија, deepfake апликациите дури им дозволија на сторителите да ги заобиколат законите за „одмаздничка порнографија“ – кои се очекува наскоро да станат уште поостри. Дополнително, deepfake се користат и во измами со идентитет и измами, особено во форма на видео пораки од доверливи „колеги“ или „роднини“ кои бараат трансфер на пари. Креаторите на deepfakes го нагласуваат количеството време и напор што се троши за овие видеа да изгледаат реално. Земете го Крис Уме, уметникот за визуелни ефекти и вештачка интелигенција зад сметката @deeptomcruise TikTok. Кога сметката се најде на насловните страници минатата година, Уме рече „не можете само да притиснете копче“. Но, постојат добри докази дека deepfakes станува полесен за правење. Истражувачите од иницијативата на Обединетите нации Глобал пулс покажаа како говорите може реално да се лажираат за само 13 минути. Како што се развиваат повеќе deepfake апликации, можеме да очекуваме дека луѓето со пониски вештини сè повеќе ќе произведуваат deepfake со автентичен изглед. Само размислете колку многу процветало уредувањето фотографии во изминатата деценија. Законодавството, регулативата и софтверот за откривање се борат да држат чекор со технолошкиот напредок. Во 2019 година, Фејсбук беше критикуван затоа што не отстрани лажно видео на американската политичарка Ненси Пелоси.
Магазин
Huawei го симна Apple од тронот на пазарот за носечки уреди
Иако Apple долго време доминираше на пазарот за носечки уреди благодарение на успехот на Apple Watch, новите податоци покажуваат дека ситуацијата се промени.
Во првите три квартали од годината, Huawei испорача 23,6 милиони носечки уреди, заземајќи го водечкото место со пазарен удел од 16,9%, што претставува раст од 44% во споредба со истиот период минатата година. Apple, кој забележа пад од 10% во испораките, сега има пазарен удел од 16,2%, со испорачани 22,5 милиони уреди. Xiaomi го зазеде третото место со 20,5 милиони испораки и раст од 25%, додека Samsung е на четвртото место со 11,5 милиони испораки.
Вкупно, во првите три квартали годинава се испорачани 139 милиони уреди за носење, што е мало намалување од минатогодишните 140,5 милиони. Кина продолжува да биде најголем пазар, со над 45 милиони испорачани уреди и раст од 20%. Од овој број, 33 милиони се паметни часовници, што претставува раст од 23,3%.
Успехот на Huawei се припишува на новите модели како Watch GT 5, GT 5 Pro и Watch D2, како и на проширувањето во различни региони, особено во Азија и Блискиот Исток. Дополнително, силната позиција на кинескиот пазар значително придонесе за нивниот раст.
Сепак, важно е да се истакне дека Apple сè уште го задржува првото место кога станува збор исклучиво за паметни часовници, без да се земат предвид другите уреди за носење, како фитнес лентите.
Извор: Telegraf
Магазин
YouTube почнува борба против мамката за кликнување: Нови мерки за поголема транспарентност
YouTube најави дека ќе започне со отстранување на видеа кои ги оставаат гледачите да се чувствуваат „измамени и фрустрирани“. Платформата во сопственост на Google ги дефинира ваквите видеа како содржини каде што насловот или сликичката ветуваат нешто што не е испорачано во самиот клип.
Клипови што создаваат лажно очекување
Овие видеа често користат „очигледна мамка за кликнување“, како наслови или сликички што лажно претставуваат содржина. На пример, ако сликичката сугерира „врвни политички вести“, а клипот не содржи никакви политички информации, ќе биде отстранет.
YouTube посочува дека ваквите практики ги фрустрираат гледачите кои доаѓаат на платформата со очекување да добијат корисна информација или решение за проблем.
Како ќе се спроведе чистката?
Платформата најави дека првично ќе започне со отстранување на ваквите видеа во Индија, без детали за проширување во други региони.
Во овој процес:
- Старите клипови: Ќе бидат прегледани и отстранети доколку прекршуваат правила.
- Новите клипови: Ќе бидат приоритетни за проверка и санкции.
YouTube потврди дека видеата што ги прекршуваат правилата ќе бидат избришани без претходно предупредување.
Оваа мерка е дел од напорите на платформата да обезбеди подобро корисничко искуство и да спречи манипулација со содржини.
Извор: Kurir
Магазин
Сакате да го спречите iPhone-от да ја менува осветленоста автоматски? Еве како
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за сабота (21 декември)
-
Временска прогноза12 часа
Попоски од вечерва најавува снежни врнежи во нашиот регион, како и на Балканот
-
Хороскоп23 часа
Хороскоп за недела (22 декември)
-
Временска прогноза1 ден
Од денес и календарски е зима, од понеделник по студено со снег и силен ветер
-
Автомобили13 часа
Автомобилскиот бренд Dacia продаде повеќе од пола милион примероци во Европа за 11 месеци од оваа година
-
Спорт10 часа
Масар Омерагиќ со 62 гласа и нути еден против избран за нов претседател на ФФМ
-
Магазин10 часа
Живот на Месечината? Јапонија работи на лунарно живеалиште со вештачка гравитација
-
Социјални мрежи1 ден
„ТикТок“ станува недостапен во Албанија, владата ја затвори социјалната мрежа на најмалку една година