Автомобили
„DeLorean“, враќање во електричната иднина

Се чини дека иконата на култниот филм за автомобил се врати. И во електричното издание. На официјалниот Твитер профил на „DeLorean“ може да се види познатата силуета, а во описот пишува дека се работи за електричен погон. „DeLorean“ на тој начин би можел да стане „E-Lorean“.
Истото видео го објави Italdizajn, што значи дека во новиот проект е вклучена и легендарната дизајнерска куќа. Очекувано, бидејќи и таа компанија беше дел од развојот на оригиналната „DeLorean DMC-12“.
The Future was never promised. Reimagine today.
Sign up for the premiere of the DeLorean in 2022.
https://t.co/K9n8D1s5uK#DeloreanEVolved#Delorean#Auto#ElectricVehicle#Luxury#BigGame pic.twitter.com/99HsGLCswb— DeLorean Motor Company (@deloreanmotorco) February 13, 2022
Краткото видео не дава конкретни детали, но познато е дека производството ќе започне оваа година.
„Иднината никогаш не била ветена. Замислете денес“, објави компанијата во објавата на Твитер.
Заедно со објавата, има хаштагови кои укажуваат на електричното издание на култниот автомобил – #DeloreanEVolved, #ElectricVehicle.
Во познатата франшиза „Враќање во иднината“, временската машина „DeLorean“ беше уред за патување низ времето направен со последователна инсталација на возилата „DeLorean DMC“ со флуксен кондензатор.
На автомобилот му беа потребни 1,21 гигавати моќ во филмот за да патува со 88 милји на час (142 километри на час) за да го започне своето патување низ времето.
„DeLorean DMC-12“ е спортски автомобил кој е произведен за американскиот пазар во 1981 и 1982 година во Северна Ирска од компанијата „DeLorean motor company“. Автомобилот популарно се нарекува „DeLorean “ бидејќи бил единствениот автомобил произведен од таа компанија.
DMC-12 имаше врати во облик на крила од галеб (gullwing) и тело од нерѓосувачки челик.
Првиот прототип на автомобил се појави во 1976 година. Серискиот модел користеше шасија и суспензија на Lotus „espria“, а беше дизајниран од Џорџето Џуџаро. Производството започна во јануари 1981 година во фабриката на DMC во Данска, Северна Ирска.
Пред крајот на производството на крајот на 1982 година, беа произведени вкупно околу 9.000 примероци, а се верува дека денес во светот има уште околу 6.500 кои се во возна состојба.
/rtv.rs/
Автомобили
Дали знаете за што служи ова копче во автомобилот? Повеќето луѓе го користат погрешно

Со порастот на температурите, вклучувањето на клима уредот во автомобилот станува неопходно. Сепак, многумина не добиваат брзо и ефикасно ладење иако климата работи со полн капацитет. Причината може да биде неправилната употреба на копчето за кружење на воздухот!
Што прави ова копче?
Копчето за рециркулација на воздухот овозможува веќе изладениот воздух повторно да циркулира во автомобилот, наместо да влече топол воздух однадвор. Ова носи неколку предности:
- Побрзо ладење на кабината.
- Помало оптоварување на клима уредот.
- Намалена потрошувачка на гориво.
- Подобар квалитет на воздухот во внатрешноста.
Кога да го користите копчето за рециркулација?
✔ Во лето: Ако автомобилот стоел долго на сонце, прво отворете ги прозорците неколку минути за да испушти топол воздух, а потоа активирајте ја рециркулацијата за најбрзо и најефикасно ладење.
✔ Во загадени или сообраќајно густо населени области: Вклучувањето на рециркулацијата го спречува влегувањето на издувни гасови и други загадувачи во кабината. Истражувањата покажуваат дека со ова може да се намали нивото на штетни честички дури за 20%!
Кога да ја исклучите рециркулацијата?
❌ Во зима: Долготрајната употреба на ова копче може да доведе до насобирање влага, што предизвикува замаглување на прозорците. За да го спречите ова, повремено исклучете ја рециркулацијата и овозможете свеж воздух да влезе.
Како да знаете дали рециркулацијата е вклучена?
На контролната табла постои копче со икона од автомобил и кружна стрелка внатре. Кога светлото е вклучено, рециркулацијата е активна. Некои понови модели имаат автоматско префрлување според надворешните услови.
Заклучок:
Правилната употреба на ова копче ќе ви помогне да ја подобрите ефикасноста на клима уредот, намалите потрошувачката на гориво и обезбедите свеж и чист воздух во автомобилот. Следете ги овие совети и направете го вашето возење покомфорно и поздраво!
Извор: SD
Автомобили
Како да ги поправите малите гребнатини на автомобилот (и што да избегнувате)

Гребнатините на автомобилот се неизбежни, без разлика дали се резултат на невнимание или надворешни фактори. Пред да одите во сервис, некои од нив можете да ги поправите сами. Сепак, важно е да знаете кои методи навистина функционираат и кои можат да ја оштетат бојата уште повеќе.
Што не треба да користите?
Некои домашни совети за отстранување гребнатини може да звучат привлечно, но не се секогаш ефективни. Германскиот автомобилски клуб (ADAC) предупредува на неколку чести грешки:
- Паста за заби – Често се препорачува како брзо решение бидејќи содржи ситни абразивни честички кои можат да ја измазнат површината. Сепак, многу видови пасти за заби се премногу груби и можат да ја оштетат бојата уште повеќе.
- Лак за нокти – Иако може привремено да ја покрие гребнатината, лакот брзо се лупи, особено под влијание на дожд и сонце.
Што навистина помага?
Ако сакате безбедно да ги поправите малите гребнатини, користете проверени методи:
- Поправно пенкало – Изберете пенкало во бојата на вашето возило за најдобар резултат.
- Автомобилски лак – Може да помогне при површински оштетувања, но треба внимателно да се нанесе и избрише со мека ткаенина.
- Комплети за поправка – Овие сетови обично содржат абразивна ткаенина, два вида лак и крпа за полирање, што може да биде добро решение за поправка во домашни услови.
Ако гребнатината е подлабока, најдобро е да побарате професионална помош за да избегнете дополнителни оштетувања.
Извор: N1Info
Автомобили
Новата „Alfa Romeo“ покрај бензинските мотори за моделите „Stelvio“ и „Giulia“ пристигнува и хибридниот погон

Новата генерација на „Stelvio“ ќе има стандардни бензински варијанти, како и целосно електрична верзија. Пред неколку години, Стелантис рече дека „Alfa Romeo“ ќе стане бренд само за електрична енергија до 2027 година. Можете да го заборавите тоа.
Новиот извршен директор на Alfa Romeo потврди дека италијанскиот бренд ќе ги задржи класичните мотори на долг рок. Следната генерација на „Stelvio“ и „Giulia“ ќе бидат достапни со бензински мотори како дел од хибриден погон. Овие модели добиваат и целосно електрични верзии.
– Извршниот директор на Alfa Romeo и Maserati, Санто Фицили, објави на LinkedIn дека Stelvio ќе го предводи патот. Целосно новиот SUV ќе биде објавен подоцна оваа година, но продажбата нема да започне до 2026 година. Временската рамка за Giulia не е објавена, но се вели дека ќе дојде по Stelvio.
Двата автомобили ќе се склопуваат во Италија и ќе бидат на платформата „STLA Large“, што значи дека во одредени детали ќе бидат механички поврзани со новиот „Dodge Charger“, пишува Autoportal.hr.
-
Хроника2 дена
Странските медиуми со траорни фотографии и директни преноси известуваат од Кочани и покрај најострата и недвосмислена осуда на Владата!
-
Хроника2 дена
МВР ги овјави имињата на трагично загинатите во Кочани
-
Хроника2 дена
Ана Костадиновска за прв пат се огласи на фејсбук и прости од своето второ семејство
-
Кичево2 дена
В сабота во нашиот храм Св. Петар и Павле – Кичево, ќе се богослужи Заупокоена Литургија, поради смртта на трагично загинатите во Кочани
-
Кичево23 часа
Со едногласна одлука советот на Општина Кичево изгласа финансиска помош за настраданите во Кочани
-
Македонија14 часа
(ВИДЕО) Огромен пожар во Струмица, помеѓу Софилар – Баница, ветерот дополнително го отежнува дејствувањето, за состојбата се огласи и градоначалникот
-
Скопје2 дена
(ФОТО) На „Бит Пазар“ пронајдени и одземени 10,000 пиротехнички средства наменети за продажба
-
Македонија2 дена
ЗНМ со уште еден апел до колегите новинари кои известуваат од Кочани