Автомобили
(ГАЛЕРИЈА) Денес и утре по втор пат во Кичево викенд дружење за љубителите на модифицирани автомобили
Почнувајќи со официјален тренинг денес кој предмалку заврши, но како главно збиднување утрешниот хепенинг за љубителите на авто-адреналин, „Custom Car Racing Team“ од Скопје по втор пат организираат „Track Days“ во Кичево на добропознатата автомото стаза во склоп на АРМ.
Како официјално лице и спонзорирано од нас денес возеше Кристијан Бојоски со својот модифициран Опел Кадет со главен и овластен застапен сервис на „Адлер Кичево“ како и „Авто-Сервис Боби“ исто од Кичево, додека во утрешниот ден ќе се приклучат и повеќе членови од „Car Club-Кичево“.
– Се е спремно за утрешниот главен дел, покрај медицинската екипа, пожарна и редарите кои ќе контролираат на терен.
• Заинтересираноста на овој настан е многу голема, така што токму утре очекуваме над 40 автомобили модифицирани и стандарт. Целта на овој тип на слободни тренинзи или возења на затворена патека претставува вистинско задоволство, дружење, журкање, патемо и своевремено тестирање на своите перформанси на возилото без притоа да нарушат безбедност во околината.
• Нашето мото за организирање на ваков тип на настани останува исто и ке продолжи така, да ги едуцираме сите за безбедноста на патиштата и брзините да ги почуствуваат безбедно на затворена патека бидејќи „Улиците не се тркачка патека“.
• На крај голема благодарност до сите учесници, и да им порачаме до сите љубители дека нема да застанеме тука, до година имаме големи планови и многу новости во склоп на автомобилизмот во нашата држава – за нашиот портал вели првиот човек на „Custom Car Racing Team“, г-дин Мики Делев.
Како што ни соопштија од организациониот табор, утрешниот ден (недела) е отворен за публика после 11:00 часот, додека официјалното отворање е во 12:00 часот, во боксот ќе има специјализиран простор за брза храна и ладни напитоци.
Од организацијата упатуваат апел до присутните да ги почитуваат пропишаните протоколи за Ковид-19, растојание од 2м и носење на заштитна маска.
Денешниот тренинг, преку нашиот објектив изгледаше вака:
[ngg src=”galleries” ids=”9″ display=”basic_thumbnail” number_of_columns=”5″ ajax_pagination=”1″]
Автомобили
Гигантот оди во заслужена „пензија“: Audi R8 повеќе нема да се произведува
Во ноември минатата година Audi го прекина производството на моделот ТТ по 26 години и произведени над 660.000 примероци, а деновиве Audi го прекина производството на уште едно спортско купе – R8!
Да потсетиме дека првата генерација беше претставена во Париз на 30 септември 2006 година, додека втората генерација беше претставена во Женева во 2015 година.
Овој спортски модел во втората генерација не се продаваше повеќе од 4.000 примероци годишно, со 1.679 продадени примероци во 2021 година, а само 1.097 примероци во 2022 година.
Интересно е да се види дека во САД во текот на 2023 година овој модел доживеа раст на продажбата од дури 101 отсто, но продадени се само 631 примерок.
Најновиот пример е R8 Performance Quattro Edition Vegas Yellow во комбинација со 20-инчни алуминиумски тркала во бронзена боја. Секако, веќе подолго време се шпекулира за можен наследник, а доколку го има тој ќе има електричен погон.
/R.S
Автомобили
Директорот на BMW смета дека електричната автомобилска транзиција не може да им се наметне на клиентите
Извршниот директор на BMW, Оливер Зипсе, рече дека Европската унија треба да ги преиспита своите цели за емисија на CO2. Регулаторниот притисок врз производителите на автомобили за намалување на емисиите на CO2 се засилува следната година.
– Сметаме дека е клучна сеопфатна ревизија на законот за флота на CO2 во ЕУ – рече Зипсе за време на годишната конференција за резултати на компанијата, пишува Automotive News Europe.
БМВ објави дека ги намалила емисиите на CO2 од целата своја флота на просечно 20 отсто под потребната европска цел за 2023 година, според Review HAK.
Зипс рече дека заострувањето на целите за CO2, кои бараат 25 отсто намалување на емисиите од возниот парк на нови патнички автомобили што се продаваат во Европа, во споредба со бројките од 2021 година, ќе биде тешко за индустријата.
Групацијата Фолксваген, исто така, ја повика ЕУ да ги релаксира барањата. Повикот за ревизија го повтори и извршниот директор на Рено, Лука де Мео, во отвореното писмо до пратениците на ЕУ. Неуспехот да се усогласат со новите правила на ЕУ ќе предизвика казна од 95 евра (за производители на автомобили) за секое возило регистрирано во ЕУ, помножено годишно со секој g/km CO2 над целта.
Зипс рече дека БМВ е на пат да ги исполни построгите цели за 2025 година, бидејќи се залага за зголемување на производството на електрични возила на 20 отсто од вкупното производство. Минатата година, 15 отсто од глобалната продажба на BMW беа електрични, објави компанијата.
И покрај ставот на БМВ кон целта, Zipse предупреди на отпорот на клиентите кон политиките на Европската унија кои ги туркаат електричните автомобили.
– Тоа е бесплатна одлука на милиони клиенти – рече Зипсе.
– Тоа не е само како енергетска инфраструктура каде што можете да исклучите нешто со притискање на копче, а потоа нешто друго се случува автоматски.
Zipse алудира на фактот дека нешто не може да се присили на клиентите.
Извор: Revijahak.hr / Automotive News Europe
Автомобили
(ВИДЕО) Seat ги најави новите модели на „Ibiza и Aaron“ како и „Cupra“ до крајот на деценијата во Америка
На годишната прес-конференција, Seat ја потврди својата намера да го лансира брендот Cupra во Северна Америка до крајот на оваа деценија. Планот е прво да се претстави целосно електрична верзија на Formentor, веројатно базирана на следната генерација.
Планови се и за поголем електричен SUV кој ќе се произведува во Северна Америка, а Seat накратко соопшти дека неименуваниот модел ќе се произведува во Мексико.
Главниот извршен директор на Seat и Cupra, Вејн Грифитс, вели дека автомобилите ќе се продаваат преку „нов модел на дистрибуција“, но не даде детали. Дополнително, компактниот модел Leon ќе претрпи редизајн во наредните месеци, додека Ibiza и Arona ќе доживеат уште еден рестајлинг во текот на 2025 година. Исто така, планот е за изменета Ateca.
Cupra оваа година ќе го лансира целосно електричниот Tavascan, а најавен е и хибридниот Terramar. Равал ќе пристигне следната година, како почетен модел на марката и како еквивалент на Cupra на електричниот градски хечбек ID.2 на Volkswagen.
Оперативна добивка на Seat S.A. патем, во 2023 година достигна рекордни 625 милиони евра.
Сеат С.А. минатата година испорача 519.176 возила (385.592 во 2022 година), што е раст од 35,3 отсто. Брендот Cupra имаше 230.739 испораки, што е раст од 50,9 отсто во однос на 2022 година (152.896). Seat ја заврши 2023 година со 288.437 испораки (232.696 во 2022 година, раст од 24,0 проценти).
Имено, за време на својата годишна прес-конференција, Seat ни даде прв поглед на рестилизираните модели на Ibiza и Arona кои пристигнуваат следната година.
-
Кичево2 часа
Утрово се случила тешка сообраќајна несреќа на магистралниот пат Кичево-Гостивар
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за четврток (28 март)
-
Хороскоп12 часа
Хороскоп за петок (29 март)
-
Кичево15 часа
Во петок сите патишта водат на хуманитарниот концерт за Владо Симјановски, бидете дел и уште еднаш да ја покажеме нашата хуманост на дело!
-
Кичево2 дена
ССНМ во Кичево организира работен состанок со новинари од локални медиуми
-
Lifestyle2 дена
Дали знаете што значи WC?
-
Кичево22 часа
МВР: Вкупно 15 кичевски возила-јавни превозници вчера биле пратени на вонреден технички преглед
-
Кичево2 дена
„Преку глава ми е од корупцијата“: Караванот доаѓа во Кичево, овој петок на градскиот плоштад граѓаните ќе се сретнат со различни активности во борба против корупцијата