Автомобили
(ГАЛЕРИЈА) Кичевчани уживаа во денешниот „Track Days“ во организација на „Custom Car Racing Team“ од Скопје
Денешниот ден го заокружуваме со автомобилизмот, имено како што најавивме во организација на „Custom Car Racing Team“ од Скопје по втор пат се организираше „Track Days“ два дена во Кичево на добропознатата автомото стаза во склоп на АРМ.
Своја минутажа на патеката имаа и нашите членови од нашиот матичен „Car Club-Кичево“, председателот Тане Данилоски и Драган Станкоски. Што се однесува до самиот вовед на денот издвојуваме – убаво време, одличен амбиент, прекрасната публика која уживаше во супер атрактивните кружни возења, вкусна храна и ладни напитоци е она што можеше да се опише со неколку зборови. На овој настан недостасуваше нашиот пријател Кристијан Бојоски поради дефект на својот автомобил и нашиот почесен гостин од Скопје – Бојан „Боле“ Тодороски кој беше исто така оправдано отсутен поради здравствени причини.
Пред најубавата галерија, за крај го запрашавме првиот човек на „Custom Car Racing Team“ – Мики Делев да ни ги каже импресиите од денешниот ден и плановите во иднина.
- Упатуваме специјална благодарност до сите кои учествуваа, домаќините од Кичево на чело со Александар Трајаноски кои се потрудија на максимално ниво да го одржуваат редот и безбедноста на патеката како и останатите структурни организации, без нив сигурно немаше да изгледа тоа така. Исто така благодарност и до вашиот тим од „Порта.мк“ кој секогаш ни дава поддршка кога доаѓаме тука и ја прави најубавата галерија. Она што пред љубителите на автомобилизмот можам да го ветам е дека до година имаме големи планови, еден од нив е да направиме „Национална Автомобилистичка Асоцијација“ за која имаме поддршка од сите македонски професионални возачи – но има време.
Денешниот ден преку нашиот објектив изгледаше вака, доколку ја пропушти вчерашната галерија посетија ТУКА:
[ngg src=”galleries” ids=”7″ display=”basic_thumbnail” images_per_page=”50″ number_of_columns=”3″ ajax_pagination=”1″]
Автомобили
(ФОТО) Произведен последниот легендарен „Bizzarrini 5300 GT“ revival едиција
Две години откако беше првично најавен, серијата Bizzarrini 5300 GT Revival Edition заврши. Последниот произведен примерок беше обоен во зелена Verde Bosco Ventiquatro, за да одговара на наградуваниот оригинал во сопственост на американски колекционер, користејќи го истиот процес што му го даде на Bizzarrini црвената Rosso Corsa користена за победникот на Ле Ман во 1965 година во својата класа.
Според Klix.ba, Bizzarrini 5300 GT е придвижуван од 5,3-литарски V8 мотор, кој развива повеќе од 400 КС, а односот сила-тежина е споредлив со современите суперавтомобили.
– „Bizzarrini 5300 GT Corsa Revival има за цел повторно да го претстави брендот Bizzarrini во елитата на автомобилскиот свет. Откако го комплетиравме првиот автомобил пред 24 месеци, неуморно работевме за да испорачаме автентични и совршени модели на Revival до најстрасните колекционери на автомобили во светот. Стигнавме до крајот на ова поглавје и подготвени сме за следново, а ова изгледа како уште еден значаен чекор на нашиот пат. Побарувачката за овој автомобил и интересот за нашите идни планови е токму реакцијата што чувствуваме дека брендот Bizzarrini, поврзан со еден од најголемите автомобилски инженери и дизајнери на сите времиња, навистина ја заслужува. Нашето внимание сега е свртено кон развојот на моделот Џото, да испорачаме автомобил повеќе од достоен за ценетиот назив“, изјави Сајмон Базби, директор на Bizzarrini.
Извор: Topgear.com
Автомобили
Toyota напредува со solid-state батериите за електричните возила
Toyota напредува во развојот на батерии за електрични возила.
Во трката за продолжување на животниот век и безбедноста на EV батериите, Toyota доаѓа со најсовремено решение: solid-state батерии. Подготвени да ја надминат долговечноста на традиционалните литиум-јонски батерии, овие иновативни извори на енергија се очекува да ја редефинираат издржливоста и ефикасноста на електричните возила. Оваа ветувачка технологија сигнализира голем скок напред во потрагата по одржлив и сигурен електричен транспорт.
Развојот на батериите на Toyota означува напредок во EV технологијата и потенцијално го продолжува животниот век на батеријата над сегашните 8-10 години на стандардните литиум-јонски батерии. Нудејќи поголема густина на енергија, побрзо полнење и поголема безбедност, овие батерии би можеле драстично да ја зголемат привлечноста на електричните возила бидејќи ветуваат дека ќе траат повеќе од 15 години. Овој потег ја претставува посветеноста на Toyota за иновации во создавањето на потрајно и поефикасно складирање на енергија за иднината на електричната мобилност.
Батериите во цврста состојба се менувач на играта за складирање енергија, елиминирајќи го течниот електролит што се наоѓа во конвенционалните батерии и прифаќајќи алтернатива во цврста состојба. Овој револуционерен дизајн ги минимизира ризиците како што е истекување на електролит и нуди стабилност што може значително да го продолжи животниот век на батеријата. Додека Toyota останува цврсто отворена за точниот животен век на своите батерии во цврста состојба, индустриските аналитичари предвидуваат импресивна издржливост од над 15 години, на голема возбуда на ентузијастите на ЕВ.
Примената на овие батерии не е само технички триумф, туку и стратешки маневар во понатамошното прифаќање на електрични возила на глобално ниво. Како што истражувањето и развојот продолжуваат да цветаат, а индустриските гиганти како Toyota го водат патот, иднината во која доминираат еластични и робусни електрични возила брзо се наближува.
Извор: ytech.news
Автомобили
Volkswagen инвестира 2,5 милијарди евра во Кина
Volkswagen ќе инвестира 2,5 милијарди евра во проширување на производствениот и иновациски центар во кинескиот град Хефеи.
Центарот Хефеи ќе и помогне на компанијата да донесе технологии на кинескиот пазар за 30 отсто побрзо и да произведува целосно електрични возила, изјави членот на управниот одбор на Volkswagen Group Кина, Ралф Брандштатер.
VW се подготвува да произведе два модели на брендот Volkswagen во Кина, кои ги развива во соработка со кинескиот партнер XPENG, објавија вчера, додавајќи дека производството треба да започне во 2026 година.
На крајот на 2022 година, Volkswagen ја загуби „титулата“ на најпродавана марка на автомобили во Кина, која беше узурпирана од домашниот производител на електрични возила BYD. Германската компанија најави голем број нови модели во електрификацијата на кинеското портфолио за да го врати изгубениот удел на најголемиот светски автомобилски пазар.
/SeeBiz
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за четврток (18 април)
-
Хороскоп14 часа
Хороскоп за петок (19 април)
-
Кичево22 часа
ОУ Д-р „Владимир Полежиноски“ од Кичево оваа недела ќе биде домаќин на гости од Романија и Полска, додека утре ќе се одржи „Safe Spot Festival“
-
Кичево19 часа
(ФОТО) Министерот за внатрешни работи Тошковски денес го посети ОВР Кичево, ПО Осломеј и Зајас
-
Хроника24 часа
Вчера во кумановско се случила тешка сообраќајна несреќа, жител од Куманово се здобил со тешки телесни повреди костатирани во комплексот клиники „Мајка Тереза“ во Скопје.
-
Култура31 минута
Кичевчанецот Зоран Стефаноски го претстави својот нов соло проект наречен Fly Above
-
Спорт2 дена
Кралскиот клуб по „пенал рулетот“ обезбеди полуфинале, Начо: „Магична ноќ, за ова се живее“
-
Магазин1 ден
Telegram наскоро ќе има повеќе од една милијарда корисници