Автомобили
До 2035 година, дури 80% електрични автомобили

Струјата брза во непознатото
Иако инфраструктурата е сè уште бавна, иако сè уште нема јасна глобална енергетска стратегија, електричните автомобили заземаат сè поголем дел од патиштата.
Во првите пет месеци од годинава на европските пазари, уделот на електричните автомобили продадени во ЕУ, Швајцарија, Исланд, Норвешка и Британија во просек изнесува 11,3%.
Во Холандија електричните автомобили имаат удел од околу 18 отсто, во Шведска 26 отсто. На пример, во Норвешка, тие целосно ги потиснаа пумпите за бензин и дизел и држат неверојатни 79,2 отсто од пазарот.
А електричната мобилност доаѓа и благодарение на стратегијата на производителите кои туркаат нови електрични модели и полека ги игнорираат оние со SUS мотори.
Благодарение на овој факт, многу брзо клиентите нема да имаат премногу избор за купување автомобили на бензин и дизел, додека понудата на електрични автомобили ќе биде навистина луксузна. На пример, Fiat ќе нуди само електрични автомобили од 2027 година.
Mercedes планира да го направи тоа до 2030 година, а VW до 2033 година. Најдоцна до 2035 година, клиентите повеќе нема да имаат премногу избор. Речиси сите автомобили ќе бидат електрични.
Уделот на новите електрични автомобили брзо ќе расте во наредните години. Веќе во 2027 година треба да изнесува 21%, во 2030 година ќе порасне на 56, а во 2035 година треба да изнесува најмалку 80%.
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
Автомобили
(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.
Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (28 април)
-
Хороскоп17 часа
Хороскоп за вторник (29 април)
-
Македонија1 ден
Од ноќеска поскапуваат нафтените деривати, ова е новата цена!
-
Спорт2 дена
ФФМ со експресно соопштение ја извести јавноста во врска со случајот ФК Гостивар
-
Здравје и убавина2 дена
Мувлата на овошјата може да доведе до несакани последици по здравјето на човекот
-
Скопје2 дена
СВР Скопје изрече 96 санкции, 41 од нив биле за возење со брзина поголема од дозволената
-
Магазин1 ден
„Сите за Кочани – Трчаме заедно!“ – „Денот на Европа“ со хуманитарна трка во седум македонски градови, наменета за погодените од трагедијата во Кочани
-
Занимливости1 ден
Светскиот гигант „Google“ ќе ги враќа вработените во своите канцеларии, работењето од дома ќе стане минато