Автомобили
Германија до крајот на годинава планира да ги намали стимулациите за купување електрични автомобили

Германската влада планира да ги намали стимулациите за купување електрични автомобили и да стави крај на стимулациите за купување на plug-in хибридни електрични автомобили на крајот на оваа година.
Набргу по преземањето на функцијата во декември, владата објави дека, почнувајќи од 2023 година, ќе доделува стимулации само за електрични возила кои „демонстративно имаат позитивен ефект врз заштитата на климата“.
Во моментов, купувачите на електрични автомобили имаат право на стимулации до 6.000 евра, а купувачите на plug-in хибриди можат да добијат до 4.500 евра.
Министерството за економија и клима соопшти дека бројот на електрични автомобили на патиштата рапидно расте, а се очекува годинава да ги има околу два милиони.
Тие возила „стануваат сè попопуларни и нема да им требаат владини субвенции во догледна иднина“, рече министерот Роберт Хабек во изјавата.
Владата сака да добие најмалку 15 милиони целосно електрични автомобили на патиштата до 2030 година и да ги зајакне напорите против климатските промени со проширување на употребата на обновлива енергија.
/rs.n1info.com
Автомобили
Знаци кои укажуваат на тоа дека автомобилска гума ќе пукне

Пренискиот притисок во гумите обично е знак за проблем. Затоа е најдобро да се проверува на секои две недели, препорачува германскиот авто клуб (ADAC).
Предмети како што се клинци или парчиња скршено стакло, исто така, може да ја оштетат гумата и постепено да ја издишуваат. Абењето и староста го зголемуваат ризикот. Дури и ако нема видливи оштетувања, гумите треба да се менуваат по најмногу осум години.
Како да забележите оштетување на гумите?
Не потпирајте се на системот за следење на притисокот во гумите: во некои случаи, дупната гума со бавно ослободување на воздухот се открива премногу доцна, а системот открива само губење на притисокот од 20 проценти. Тогаш возењето повеќе не е безбедно.
Пред „големата експлозија“ обично има некои знаци кои најавуваат дупната гума. Намалениот притисок во гумите значително го менува однесувањето во возењето: автомобилот се влече налево или надесно, реагира сунѓересто и се ниша при управувањето.
Ако забележите некој од овие сигнали, останете смирени и избегнувајте брзо возење, вклучете ги сите четири индикатори за насока. Запрете го автомобилот што е можно понежно, на најбезбедно место. Не сопирајте ненадејно – ова може да предизвика лизгање на задниот дел.
Автомобили
До 2035 година, дури 80% електрични автомобили

Струјата брза во непознатото
Иако инфраструктурата е сè уште бавна, иако сè уште нема јасна глобална енергетска стратегија, електричните автомобили заземаат сè поголем дел од патиштата.
Во првите пет месеци од годинава на европските пазари, уделот на електричните автомобили продадени во ЕУ, Швајцарија, Исланд, Норвешка и Британија во просек изнесува 11,3%.
Во Холандија електричните автомобили имаат удел од околу 18 отсто, во Шведска 26 отсто. На пример, во Норвешка, тие целосно ги потиснаа пумпите за бензин и дизел и држат неверојатни 79,2 отсто од пазарот.
А електричната мобилност доаѓа и благодарение на стратегијата на производителите кои туркаат нови електрични модели и полека ги игнорираат оние со SUS мотори.
Благодарение на овој факт, многу брзо клиентите нема да имаат премногу избор за купување автомобили на бензин и дизел, додека понудата на електрични автомобили ќе биде навистина луксузна. На пример, Fiat ќе нуди само електрични автомобили од 2027 година.
Mercedes планира да го направи тоа до 2030 година, а VW до 2033 година. Најдоцна до 2035 година, клиентите повеќе нема да имаат премногу избор. Речиси сите автомобили ќе бидат електрични.
Уделот на новите електрични автомобили брзо ќе расте во наредните години. Веќе во 2027 година треба да изнесува 21%, во 2030 година ќе порасне на 56, а во 2035 година треба да изнесува најмалку 80%.
Автомобили
Услуга на Tesla како Формула 1

Фактот што има електрични автомобили кои бараат многу помалку работа, исто така, му помага на Tesla да постигне поголема брзина на услугата.
Мултимилијардерот и најголем акционер на Tesla Илон Маск сака да постигне невидена ефикасност.
Со својата последна објава на Твитер тој уште еднаш предизвика поплава од коментари.
Имено, тој напишал дека сака услугите да се вршат во исто време кога возачот ќе го остави електричниот автомобил на работилница. Лидерот на Tesla ги споменува тимовите на механичарите во Формула 1 кои се исклучително брзи во решавањето на сите проблеми како пример.
Ова не е прв обид на Tesla да постигне висока ефикасност и брзина во сервисот. Во 2015 година, компанијата го ангажираше Кенија Хендкамер, 25-годишен ветеран во Ф1 и поранешен главен механичар на Red Bull Racing, како глобален директор за иновации во услугите.
Handkammer има имплементирано брзи сервисни ленти инспирирани од Ф1 за да го намали времето на чекање. Сега, очигледно, целта е дополнително да се намали времето на сервисирање.
Фактот што има електрични автомобили кои бараат многу помалку работа, исто така, му помага на Tesla да постигне поголема брзина на услугата.
Excited to work with Tesla Service to enable same-hour service as often as possible! Applying Formula 1 pit crew techniques to Teslas.
— Elon Musk (@elonmusk) July 23, 2022
Извор: b92
-
Хороскоп22 часа
Хороскоп за понеделник (15 август)
-
Хороскоп2 дена
Дневен Хороскоп (14 август) – недела
-
Lifestyle2 дена
(ВИДЕО) Лозано: Дома си е дома, „Ја излези Ѓурѓо“ од многу грла во еден глас ❤️ Кичево!
-
Кичево1 ден
ОВР Кичево: Ноќеска 10 пијани возачи и 1 одземен нерегистриран мотор
-
Македонија8 часа
Ова се новите цени на горивата кои ќе стапат на сила од ноќеска
-
Македонија8 часа
Соборен рекорд, 47 пребрзо возеле во Кичево, додека на подрачјето на СВР Охрид вкупно 92 возачи надминале дозволена брзина
-
Спорт1 ден
Академија Пандев со „петарда“ на гости, Силекс ја изненади Шкендија, додека стружани победија во Штип
-
Македонија23 часа
„Се лета“ Тетово-Гостивар, дури 13 возачи движеле над 70 км/ч од дозволеното!