Следете не

Автомобили

Истражувањето откри кои електрични автомобили најмногу се пребаруваат на Google

Објавено пред

на

Неодамна сте слушнале многу приказни за тоа како Tesla доминира во продажбата на електрични возила низ светот до тој степен што во некои региони, како Европа, Model Y е најпопуларното возило без оглед на погонската група.

Една нова студија која ги разгледува активностите на луѓето кои бараат електрични возила на интернет во различни земји покажува некои изненадувачки разлики во вкусот помеѓу нациите. Gridserve состави база на податоци за најбарани електрични возила ширум светот, која се базира на податоци од 317 различни возила и повеќе од 200 земји.

И додека едноставното пребарување на Google не мора да значи продажба, студијата ни дава увид во тоа што луѓето најмногу сакаат од електричните возила. Треба да се напомене дека има некои вистински „потреси“ кога станува збор за севкупниот врвен производител рангиран според чист обем на пребарување.

Моделот 3 на Tesla го зазема првото место со 20 милиони прегледи, иако некои можеби ќе бидат изненадени кога ќе го видат EV6 на Kia (15,8 милиони) пред Model Y (13,9 милиони). Четвртото најпребарувано EV е Hyundai Ioniq 5 со 12,7 милиони кликови.

Но, станува поинтересно колку подлабоко копате, бидејќи иако Lexus RZ се најде само на деветтото место во вкупната табела на лигата за пребарување со 7,2 милиони кликови, тој беше најпребаруваниот EV во 47 земји.

Rimac Nevera има најмногу пребарувања во балканските земји.

Изгледа дека некои земји воопшто не се грижат за електричните возила: најбараното електрично возило во Иран, BMW iX, генерира само 10 кликања.

Но, на резултатите за Кина сигурно ќе влијае фактот што Google не е најпопуларниот пребарувач во таа земја. Во студијата, Tesla Model 3 е најбараниот EV, иако компанијата на Илон Маск значително го надмина кинескиот BYD во реалната продажба во 2022 година.

Студијата, исто така, можеше да ја рангира популарноста на електричните возила по американска држава користејќи ги истите методи, но овој пат имаше многу помалку варијации. Додека Монтана и Вајоминг поминаа повеќе време на интернет во 2022 година барајќи ја Rivana R1T од кое било друго електрично возило, најпопуларниот во Мичиген е Cadillac Lyriq.

Автомобили

Продажбата на автомобили Tesla значително падна во пет клучни европски земји во јануари

Објавено пред

на

Продажбата на автомобили Tesla во јануари годинава значително се намали во пет европски земји, при што најголем пад е забележан во Франција, каде продажбата се намали за дури 63 отсто, објавија француските медиуми.

Освен во Франција, пад на продажбата на електрични возила Tesla е забележан и во:

  • Шведска – 44 отсто
  • Норвешка – 38 отсто
  • Холандија – 42 отсто
  • Обединетото Кралство – 12 отсто

Според RFI, еден од главните фактори за овој пад е тоа што Tesla нема лансирано нов модел од 2021 година, кога беше претставен Model Y. Во меѓувреме, конкуренцијата од Европа и Кина излезе со серија нови електрични возила, кои се подостапни и подобро прилагодени на барањата на локалните пазари.

Извор: Tajung

Прочитај повеќе...

Автомобили

„Dacia Sandero“ е официјално најпродаваниот автомобил во Европа минатата година според „Јато Dynamics“

Објавено пред

на

Dacia Sandero беше најпродаваниот автомобил во Европа минатата година, според податоците објавени од индустрискиот аналитичар Jato Dynamics. Во Европа (вклучувајќи ја Велика Британија), минатата година беа регистрирани вкупно 268.101 Sanderos, надминувајќи го второпласираниот Renault Clio за повеќе од 50.000 примероци. На третото место заврши Volkswagen Golf со 215.715 продадени автомобили.

Продажбата на Tesla Model Y падна за 17% на 209.214. Сепак, сепак беше доволно да си го обезбеди местото како најпопуларен електричен автомобил во Европа.

SUV-ите останаа најпопуларниот тип на автомобили во Европа минатата година, со рекордни 54% од вкупната продажба (околу 6,92 милиони автомобили), што е за 4% повеќе во споредба со 2023 година. Од 50-те најпродавани модели, 27 беа SUV.

Продажбата на супермини се зголеми за 1,3% до 2,0 милиони (или 15,5% од пазарот), додека традиционалниот сегмент Ц (хечбек) и сегментот Д (салони) паднаа за 1,3% и 3,3%, соодветно.

Пазарниот удел на електричните возила се намали од 15,7% во 2023 година на 15,4% минатата година, додека уделот на бензинските модели се зголеми од 47,9% на 48,4%.

Јато Динамикс го препиша падот на ЕВ со повлекувањето на стимулациите, како и нивната висока просечна цена. Продажбата на електрични возила се очекува да се зголеми во 2025 година, бидејќи на пазарот доаѓаат нови, попристапни модели (како што се Renault 5 и Fiat Grande Panda).

Продолжен пад на уделот на дизел автомобили продолжи, паѓајќи за 1,7% на годишно ниво, на 14,3%. Во меѓувреме, plug-in хибридите паднаа од 7,7% од пазарот на 7,3%, а хибридите се зголемија од 9,9% на 11,8% од пазарот.

Извор: Jato.com / Autoblog.rs

Прочитај повеќе...

Автомобили

Volkswagen ќе мора да опстои до 2026 година без нови електрични модели

Објавено пред

на

Во следниот период, Volkswagen е принуден да ја продава постојната EV технологија на нови клиенти, што претставува голем предизвик.

Поминаа повеќе од четири години откако Volkswagen ги лансираше целосно електричните модели ID.3 и ID.4. При нивното пристигнување, многумина веруваа дека овие два модели би можеле сериозно да ѝ конкурираат на Tesla.

Сепак, ситуацијата не се разви како што се очекуваше. Во 2025 година Volkswagen се соочува со уште една тешка година за своите електрични возила.

Без нови електрични модели до 2026 година

Слично како и во 2024 година, Volkswagen нема да претстави нови електрични модели во 2025 година. Последниот дополнителен модел во нивната електрична линија беше ID.7, кој дебитираше во третиот квартал од 2023 година.

Следниот голем чекор за Volkswagen ќе биде ID.2, долгоочекуван модел кој се очекува да се појави на одредени пазари дури во 2026 година. Овој модел, со планирана цена под 25.000 евра, ќе нуди простор сличен на Golf, но со компактни димензии како Polo.

„Во следната година, VW е принуден да продава стара технологија на нови клиенти,“ изјави германскиот автомобилски аналитичар Матијас Шмит за Bloomberg.

Проблеми на клучните пазари

Volkswagen веќе се соочува со значителни предизвици на пазарите во САД, Европа и Кина:

  • Во Европа, кратењето на субвенциите, особено во Германија, ја намали побарувачката.
  • Во Кина, еден од најважните пазари за долгорочната стратегија на VW, компанијата губи терен од локалните ривали, кои нудат поевтини и иновативни електрични возила.

Дури и луксузните модели како Audi Q8 e-tron и Porsche Taycan не успеваат да постигнат значителен успех на пазарот, каде доминираат попристапни електрични автомобили од кинески брендови.

Нова стратегија за Кина

Клучен дел од планот на Volkswagen за освојување на кинескиот пазар е новото партнерство со Xpeng.

Двете компании работат на заедничка електрична и електронска (E&E) платформа, која ќе биде основа за сите електрични возила произведени од VW во Кина.

Првите модели од ова партнерство ќе бидат лансирани во 2026 година и ќе вклучуваат два модели од средната класа, од кои едниот ќе биде SUV.

Volkswagen има за цел да ја зголеми годишната продажба во Кина од 2,93 милиони возила во 2023 година на 4 милиони до 2030 година.

Изјава од Volkswagen

„Воведувањето на нови модели е едно решение, но подеднакво е важно да се задржи нашата широка палета,“ изјави портпаролот на VW, Стефан Фосвинкел.

„Во последните години вложивме многу труд и развивме навистина добри модели со високо ниво на квалитет и напреден софтвер.“

Извор: B92

Прочитај повеќе...

Facebook

Последни објави

Lifestyle2 часа

Храна што може да ја влоши главоболката

Главоболките можат да бидат минливи или интензивни, значително нарушувајќи го квалитетот на животот. Иако многумина ги поврзуваат со стрес, замор...

Lifestyle2 часа

Едноставно решение за чист и свеж тоалет што сите го имаме дома

Со текот на времето, нечистотијата и бигорот се акумулираат во тоалетната школка, особено ако не се чисти редовно. Сепак, постои...

Lifestyle2 часа

Без ботокс: Природен пијалок за сјајна и мазна кожа

Ако барате природно решение за подобар тон на кожата, едноставен пијалок со портокал, морков и ѓумбир стана вистински хит во...

Магазин2 часа

Кина планира детална истрага за App Store

Акциите на Apple паднаа за 2,6% откако се прошири веста дека Кина размислува за формална истрага за таксите и политиките...

Магазин2 часа

Apple итно го издава iOS 18.3.1: Корисниците предупредени за безбедносен ризик

Apple денес, на 11 февруари 2025 година, неочекувано ги објави ажурирањата iOS 18.3.1 и iPadOS 18.3.1, чија цел е поправка...

Магазин2 часа

Моќната кинеска вештачка интелигенција предизвикува страв: Овие земји го забранија DeepSeek

Кинескиот стартап DeepSeek неодамна го потресе технолошкиот свет, надминувајќи го ChatGPT по бројот на преземања во продавниците за апликации. Неговото...

Lifestyle2 часа

Колкав процент од нашиот мозок навистина користиме?

Често слушаме митови како: „Користиме само 10% од нашиот мозок“ или „Дури и Тесла користел само 10%“. Но, дали ова...

Магазин2 часа

Конечно поголеми батерии? Samsung размислува за голема промена

Samsung размислува да го зголеми капацитетот на батеријата за Galaxy S26 со примена на нова технологија за батерии. Според извештајот...

Спорт2 часа

ФФМ на семинарот за унапредување судиски стандарди, додели и ФИФА амблеми на меѓународните судии

Фудбалската федерација на Македонија (ФФМ) продолжува со својата стратешка определба за подигнување на квалитетот и професионализмот во фудбалското судење. Во...

На денешен ден14 часа

На денешен ден, 11 февруари

1868.- Почина францускиот физичар Жан Бернар Леон Фуко, кој заедно со Арман Физо ја мереше брзината на светлината. Тој ја...

НАЈЧИТАНИ