Автомобили
Електричните автомобили губат третина од батеријата на студ
Британските медиуми тестираа десетина електрични возила и открија дека имаат големи отстапувања од декларираните капацитети на батериите на студено време.
Електричните автомобили со целосно наполнета батерија губат и до третина од батеријата на студ, пренесува агенцијата Танјуг, повикувајќи се на магазинот What Car, кој тестираше десетина електрични возила.
Тајмс пишува дека возилата биле целосно наполнети пред да бидат оставени преку ноќ на температури од нула до два степени. Автомобилите потоа се возеле на полигон на различни патишта и услови за возење додека не застанат.
Списанието откри дека Funky Cat First Edition има најголемо несовпаѓање помеѓу рекламираниот опсег и вистинското растојание поминато во студено време. Утврдено е дека хечбекот со пет врати од кинеската компанија Ора се тврди дека има опсег од 193 милји, но запрел по 130 милји за време на тестирањето, или 33 отсто помалку од рекламираното.
Nissan Aria најдобар
Megane E-Tech на Renault имаше отстапување од 32 проценти, а автомобилот што се доближи најблиску до неговата рекламирана понуда беше Nissan Aria, со отстапување од 16 проценти.
На второ место се најде Tesla Model I со 18 проценти.
Вил Најтингел, кој го предводеше тест тимот, рече дека тестот е „дизајниран да им даде на купувачите на автомобили најјасно разбирање за тоа колку милји вообичаено ќе можат да поминат во зимски британски услови“.
/aljazeera
Автомобили
„Hyundai“ во иднина би можел да лансира погон на задни „хибрит“ тркала

Кога новиот Hyundai Palisade дебитираше во САД минатата недела, конечно ја пополни празнината во линијата со хибриден погон. Поставувањето го спојува 2,5-литарски, четирицилиндричен турбо мотор со тандем од електрични мотори, интегриран во шест-брзински автоматски менувач за вкупно 334 КС и 460 Nm максимален вртежен момент.
Она што е интересно е дека Hyundai планира да лансира варијанта со погон на задните тркала во 2026 година која ќе го содржи предметниот погон. Во меѓувреме, премиум-дивизијата на корејската марка, Genesis, исто така влегува во хибридниот простор, но само одбрани, „клучни модели“ ќе добијат електрифицирани погонски единици.
За автомобили со пониски цени, Hyundai развива втор хибриден систем кој користи помал, 1,6-литарски турбо мотор. Во овој случај, ефикасноста е подобрена за четири проценти, а максималниот вртежен момент е малку зголемен, од 367 на 380 Nm. Иако ниту еден модел не е конкретно именуван, веројатен кандидат за усвојување на ова склопување е Hyundai Tucson, бидејќи сегашната хибридна верзија произведува помал максимален вртежен момент од споменатите два.
Хибридната понуда на Hyundai Group ќе се движи од компактни до големи возила, вклучувајќи ги и моделите на Genesis. Комбинираната излезна моќност ќе се движи од сто и нешто до триста и нешто коњи.
Како што е случајот со новиот Palisade, хибридното поставување со два мотори има двојна цел: едната е да се грижи за стартувањето, генерирањето електрична енергија во батеријата и неговата употреба, додека другата се однесува на погонот и регенеративното сопирање.
Во поврзаните вести, Hyundai потврди дека ќе продолжи да нуди механички систем за погон на сите тркала, со одредени модели кои користат e-AWD, кој користи електричен мотор на задната оска.
Извор: Automotoshow.rs
Фото: ©Paul Esch-Laurent / unsplash.com
Автомобили
(ВИДЕО) „Mercedes-Benz“ наскоро надоградува „steer-by-wire“ технологија која не бара механичка врска помеѓу волан и предни тркала

Започнува нова ера за купувачи на „Mercedes-Benz“. Компанијата ќе биде првиот германски производител на автомобили што ќе понуди сериско возило со систем „steer-by-wire“ од 2026 година.
Оваа технологија не бара механичка врска помеѓу воланот и предните тркала. Наместо тоа, барањата на возачот за управување се пренесуваат брзо и директно преку електричен кабел или жица.
Возачите ќе имаат корист од прилагодливите коефициенти на воланот, управувањето на задната оска и помалку преполната внатрешност. Без разлика дали се движите по градските улици или автопатишта, искуството станува поинтуитивно и постабилно. Плус, помалку вибрации значи потивко возење.
Овој систем не се однесува само на технологијата – туку на презамислување на начинот на кој возиме, како се чувствуваме и како комуницираме со патот, пишуваат колегите од водечкиот веб за автомобили – autoblog.rs
Погледнете во продолжение за што станува збор:
Автомобили
(ВИДЕО) „Lexus“ ќе го претстави целосно новиот „ES“ на саемот за автомобили во Шангај

Lexus ќе го претстави целосно новиот ES на претстојниот меѓународен саем за автомобили во Шангај. Деталите за целосно новиот ES, глобален модел кој ги усовршува напредните технологии за електрификација и продолжува да ја развива својата препознатлива тишина и удобност при возењето, ќе бидат објавени на прес-конференција на штандот на Lexus на 23 април.
Додека го чекаме дебито на оваа нова луксузна понуда, Lexus објави тизер видеа клипови кои прикажуваат некои од уникатните дизајнерски елементи, пренесуваат „global.toyota“
-
Кичево13 часа
(ФОТО) „Атва Маркети“ во Кичево отвори нова пекара со највкусниот асортиман на бели пецива
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за сабота (26 април)
-
Кичево11 часа
ОВР Кичево во текот на вчерашниот ден со полни раце работа!
-
Кичево1 ден
На регионалниот пат Кичево-Осломеј вчера се случила сообраќајна несреќа помеѓу две пмв
-
Временска прогноза14 часа
Попоски овјави метео прогноза за 1- мај
-
Македонија1 ден
Кривична пријава против тројца полициски службеници од Полициската станица Кочани за пожарот во дискотеката Пулс
-
Скопје1 ден
Лишен од слобода мотоциклист кој удри малолетничка во Скопје
-
Спорт1 ден
Денес заседаваше УО при ФФМ, ОФС Охрид доби суспензија, донесени и низа одлуки