Автомобили
Tesla најави ново намалување на цените на своите автомобили
Откако Tesla ги намали цените на своите автомобили во јануари, оваа недела повторно се одлучија на истата тактика.
Последната година, меѓу другото, ја одбележа и инфлација во целиот свет, односно големи поскапувања на се и сешто – од прехранбени производи до автомобили и недвижнини. Со вакви дневни вести за поскапувања, ретко се случува една компанија да ги намали цените на своите производи двапати за кратко време, а токму тоа го направи Tesla. И дека по цените на нивните возила, под притисок на инфлацијата и проблемите со синџирите на снабдување, но и поради големата побарувачка, континуирано се зголемуваа.
По неодамнешното попустување на своите автомобили од почетокот на годината, компанијата на Маск сега најави ново намалување на цената на двете најскапи возила – Model S и Model X. Попустите не се мали и се движат од 5 до 10 илјади долари, во зависност од моделот. Најмногу ја намалија цената на Model X Long Range AWD – од 110 на 100.000 долари и на Model X Tri-Motor Plaid од 120.000 на 110.000 долари, додека цената на Model S Long Range AWD сега е 90.000 долари.
Она што е интересно е што сега цените на двете карирани верзии се исти и и Model S и X Plaid чинат 110 илјади долари, додека класичната верзија на Model X е за 10 илјади долари поскапа од Model S. Од почетокот на годината , цената на тоа возило е намалена преку 2 намалувања за 21 илјада долари. Неодамна, зборувајќи за состојбата на пазарот, Илон Маск рече дека желбата на луѓето да поседуваат Tesla е исклучително голема, но нагласи дека има и еден ограничувачки фактор, а тоа е, се разбира, цената, па ќе биде интересно да се види дали или колку ќе порасне.побарувачката за најскапиот Teslas.
По намалувањето на цената во јануари оваа година, некои аналитичари заклучија дека Маск под притисок на конкуренцијата започна ценовна војна во која се борат за секој корисник. Влегувањето во таа војна се исплатеше затоа што, како што истакнува Ројтерс, по првото намалување на цената (цената на некои модели беше намалена за дури 20 проценти), се зголеми побарувачката за автономните автомобили на Tesla.
Извор: Engadget
Автомобили
Гигантот оди во заслужена „пензија“: Audi R8 повеќе нема да се произведува
Во ноември минатата година Audi го прекина производството на моделот ТТ по 26 години и произведени над 660.000 примероци, а деновиве Audi го прекина производството на уште едно спортско купе – R8!
Да потсетиме дека првата генерација беше претставена во Париз на 30 септември 2006 година, додека втората генерација беше претставена во Женева во 2015 година.
Овој спортски модел во втората генерација не се продаваше повеќе од 4.000 примероци годишно, со 1.679 продадени примероци во 2021 година, а само 1.097 примероци во 2022 година.
Интересно е да се види дека во САД во текот на 2023 година овој модел доживеа раст на продажбата од дури 101 отсто, но продадени се само 631 примерок.
Најновиот пример е R8 Performance Quattro Edition Vegas Yellow во комбинација со 20-инчни алуминиумски тркала во бронзена боја. Секако, веќе подолго време се шпекулира за можен наследник, а доколку го има тој ќе има електричен погон.
/R.S
Автомобили
Директорот на BMW смета дека електричната автомобилска транзиција не може да им се наметне на клиентите
Извршниот директор на BMW, Оливер Зипсе, рече дека Европската унија треба да ги преиспита своите цели за емисија на CO2. Регулаторниот притисок врз производителите на автомобили за намалување на емисиите на CO2 се засилува следната година.
– Сметаме дека е клучна сеопфатна ревизија на законот за флота на CO2 во ЕУ – рече Зипсе за време на годишната конференција за резултати на компанијата, пишува Automotive News Europe.
БМВ објави дека ги намалила емисиите на CO2 од целата своја флота на просечно 20 отсто под потребната европска цел за 2023 година, според Review HAK.
Зипс рече дека заострувањето на целите за CO2, кои бараат 25 отсто намалување на емисиите од возниот парк на нови патнички автомобили што се продаваат во Европа, во споредба со бројките од 2021 година, ќе биде тешко за индустријата.
Групацијата Фолксваген, исто така, ја повика ЕУ да ги релаксира барањата. Повикот за ревизија го повтори и извршниот директор на Рено, Лука де Мео, во отвореното писмо до пратениците на ЕУ. Неуспехот да се усогласат со новите правила на ЕУ ќе предизвика казна од 95 евра (за производители на автомобили) за секое возило регистрирано во ЕУ, помножено годишно со секој g/km CO2 над целта.
Зипс рече дека БМВ е на пат да ги исполни построгите цели за 2025 година, бидејќи се залага за зголемување на производството на електрични возила на 20 отсто од вкупното производство. Минатата година, 15 отсто од глобалната продажба на BMW беа електрични, објави компанијата.
И покрај ставот на БМВ кон целта, Zipse предупреди на отпорот на клиентите кон политиките на Европската унија кои ги туркаат електричните автомобили.
– Тоа е бесплатна одлука на милиони клиенти – рече Зипсе.
– Тоа не е само како енергетска инфраструктура каде што можете да исклучите нешто со притискање на копче, а потоа нешто друго се случува автоматски.
Zipse алудира на фактот дека нешто не може да се присили на клиентите.
Извор: Revijahak.hr / Automotive News Europe
Автомобили
(ВИДЕО) Seat ги најави новите модели на „Ibiza и Aaron“ како и „Cupra“ до крајот на деценијата во Америка
На годишната прес-конференција, Seat ја потврди својата намера да го лансира брендот Cupra во Северна Америка до крајот на оваа деценија. Планот е прво да се претстави целосно електрична верзија на Formentor, веројатно базирана на следната генерација.
Планови се и за поголем електричен SUV кој ќе се произведува во Северна Америка, а Seat накратко соопшти дека неименуваниот модел ќе се произведува во Мексико.
Главниот извршен директор на Seat и Cupra, Вејн Грифитс, вели дека автомобилите ќе се продаваат преку „нов модел на дистрибуција“, но не даде детали. Дополнително, компактниот модел Leon ќе претрпи редизајн во наредните месеци, додека Ibiza и Arona ќе доживеат уште еден рестајлинг во текот на 2025 година. Исто така, планот е за изменета Ateca.
Cupra оваа година ќе го лансира целосно електричниот Tavascan, а најавен е и хибридниот Terramar. Равал ќе пристигне следната година, како почетен модел на марката и како еквивалент на Cupra на електричниот градски хечбек ID.2 на Volkswagen.
Оперативна добивка на Seat S.A. патем, во 2023 година достигна рекордни 625 милиони евра.
Сеат С.А. минатата година испорача 519.176 возила (385.592 во 2022 година), што е раст од 35,3 отсто. Брендот Cupra имаше 230.739 испораки, што е раст од 50,9 отсто во однос на 2022 година (152.896). Seat ја заврши 2023 година со 288.437 испораки (232.696 во 2022 година, раст од 24,0 проценти).
Имено, за време на својата годишна прес-конференција, Seat ни даде прв поглед на рестилизираните модели на Ibiza и Arona кои пристигнуваат следната година.
-
Хороскоп24 часа
Хороскоп за среда (27 март)
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за вторник (26 март)
-
Култура1 ден
В сабота во Манастирот Св. Великомаченик Георгиј Победоносец во с. Рајчица ќе пристигне икона на Светиот Георгиј Победоносец, покана до сите верници да присуствуваат на духовното славје
-
Македонија16 часа
Викендов започнува летното сметање на време, ноќта во недела стрелките на часовникот ги поместуваме еден час по напред
-
Кичево11 часа
ССНМ во Кичево организира работен состанок со новинари од локални медиуми
-
Спорт13 часа
Нова победа на македонската репрезентација до 18 години на силниот меѓународен турнир „Анталија Куп 2024″
-
Lifestyle11 часа
Дали знаете што значи WC?
-
Мобилни уреди1 ден
На голема врата со 4G поддршка се враќа легендарниот „Nokia 3210“