Автомобили
Германски магазин: Решението за големиот проблем со електричните автомобили не е ни блиску

Рециклирањето на батериите за електричните автомобили е клучно за создавање возила поприфатливи за животната средина, но она што изгледа како очигледна патека се забавува поради проблеми како што се недостаток на суровини и координација, пишува германскиот автомобилски магазин Automobilwoche.
За жал, решението не е блиску, велат експертите кои го обвинуваат недостатокот на стандарди, поради што рециклирањето е премногу комплицирано.
Тие, исто така, велат дека сè уште нема доволно фрлени електрични автомобили за да се обезбедат потребните батерии за повеќекратна употреба.
Берлинскиот Öko-Institut ја проценува количината на батерии во оптек во електричните автомобили на околу 100.000 тони годишно.
За 10 години таа бројка ќе изнесува еден милион тони.
Тие батерии можат да обезбедат до 80 проценти од нивниот оригинален капацитет кога се рециклираат, а моменталниот фокус на индустријата е на намалување на трошоците и зголемување на приносите од рециклирање.
Во споредба со овие цели, плановите за рециклирање на големите производители на автомобили звучат многу скромно.
Volkswagen веќе две години тестира процеси во фабриката во Салцгитер и сака таму да постигне годишен капацитет за рециклирање од 1.500 тони.
А Mercedes-Benz, заедно со фабриката за рециклирање батерии Примобиус, моментално гради фабрика во Купенхајм во Баден-Виртемберг со капацитет од 2.500 тони. Неодамна беше поставен камен-темелникот.
Бидејќи батериите кои моментално се инсталирани во електричните автомобили ќе бидат во употреба уште некое време, производителите не очекуваат голем број на враќање на батериите до крајот на деценијата.
Покрај тоа, тие батерии прво ќе добијат втор животен век како стационарни единици за складирање енергија.
Сè додека батериите од возилата не го достигнат крајот на својот корисен век, батериите од тест возилата и прототиповите ќе се рециклираат.
Компаниите за рециклирање надвор од автомобилската индустрија, исто така, полека го зголемуваат својот капацитет.
Има и други пречки што треба да се надминат.
„Батериите се сè друго освен дизајнирани за рециклирање во овој момент“, рече физичарот од Каи, Питер Бирке за списанието.
Тој спроведува истражување за рециклирање на батерии на Универзитетот во Штутгарт и на Институтот за производство инженерство и автоматизација Фраунхофер.
Недостатокот на стандардизација, исто така, го спречува масовното расклопување, бидејќи дизајнот на ќелиите на батериите варира од производител до производител.
Голем предизвик за иднината е да се автоматизира таков процес.
Мерцедес сака да започне со него оваа година, барем што се однесува до расклопувањето.
Автомобили
Во зимски услови, опсегот на електрични автомобили опаѓа и до една третина

Растојанието што електричните автомобили можат да го поминат во зима со полна батерија е за една третина помалку од рекламираното, објави британски магазин.
Британскиот магазин „What Car?“ тестирал десетина електрични автомобили на ладно време.
Funky Cat First Edition на кинескиот производител Ora имаше најголема разлика помеѓу декларираниот и вистинскиот опсег меѓу анализираните автомобили, пишува dpa.
Тој поминал само 209 километри пред да застане, што е за околу 33 отсто помалку од огласеното (311 километри). Втората најголема разлика ја имаше Megane E-Tech на Renault, 32 отсто.
Најпрецизен опсег имаше Ariya на Nissan, со 16 проценти разлика, а на второ место е Model Y на Tesla со 18 проценти.
Сите автомобили имаа полна батерија и беа оставени надвор преку ноќ, на температури меѓу 0 и 2 степени, пред да се возат на полигон што симулира реални услови на различни типови патишта.
Сè поголем број луѓе поседуваат или размислуваат да купат електрични автомобили, па затоа е важно да се разберат добрите и лошите страни на технологијата, особено колку далеку ќе можат да патуваат меѓу полнењата, изјави Вил Најтингел, шеф на тест-тимот на британскиот магазин. .
Иако е познато дека студеното време има негативно влијание врз перформансите и ефикасноста на батеријата – особено ако се користи системот за греење на автомобилот – вистинскиот опсег на тестирање од What Car? тој е дизајниран да им даде на купувачите на автомобили најјасно можно разбирање за тоа колку километри вообичаено ќе можат да поминат во британски зимски услови, рече тој.
И покрај тоа што не се совпаѓаат со официјалните бројки, јасно е дека многу од овие електрични автомобили сè уште ја имаат предноста што се поевтини за возење од нивните еквиваленти на бензин или дизел, под претпоставка дека можете да ги полните дома, заклучи Најтингел.
/zimo
Автомобили
Погледнете што направи еден јутјубер од Tesla (ВИДЕО)

WhistlinDiesel е канал на YouTube специјализиран за некој вид акробации со автомобили, каде што автомобилите редовно добиваат предност. Не се двоуми да скрши автомобил како Nissan Skyline GT-R, а во мочуриште ќе го однесе и новиот Mercedes-AMG G63. Сега е редот на Tesla.
Тоа е моделот 3, на кој Коди Детвилер му зададе многу проблеми. Тој извршил серија тестови, вклучително и возење на автомобилот со заклучување на тркалата, сечење на задното седиште со моторна пила и возење на автомобилот од далечина низ вратата од гаражата.
За големото финале автомобилот доби огромни тркала, поради што изгледаше како модерна интерпретација на кочија. Пред големото финале, тој ја преврте теслата наопаку, а на крајот го пушти автомобилот по падината. Секако, автомобилот е уништен, а авторот собрал преку два милиони прегледи во првите 24 часа. Очигледно вреди.
Автомобили
Одлична вест за фановите на „Ауди“, до 2025 година пристигнуваат 20 нови модели на автомобили

Audi ќе лансира почетен електричен автомобил под Q4 E-Tron, бидејќи производителот се подготвува да претстави вкупно 20 нови модели до 2025 година за да остане конкурентен со автомобилите од BMW и Mercedes-Benz.
Извршниот директор Маркус Дисман го најави новиот EV на годишната прес-конференција на Audi. Тој одби да даде детали за возилото или планираниот датум на лансирање и рече дека повеќе детали ќе бидат откриени во наредните месеци.
Групацијата Volkswagen развива ново семејство на мали електрични возила за марките VW, Škoda и Cupra, кои ќе бидат поддржани од скратена верзија на електричната платформа MEB на VW Group. EV на Audi може да ја користи понапредната електрична архитектура SSP (Scalable Systems Platform) на VW Group за поддршка на луксузни електрични возила фокусирани на софтвер.
Првиот модел во офанзивата на Audi ќе биде електричниот SUV Q6 e-tron со средна големина, кој ќе дебитира со архитектурата PPE (Premium Platform Electric), која Audi ја разви заедно со Porsche. Оваа платформа ќе ја користи и следната генерација на Porsche Macan.
Q6 e-tron ќе има електричен систем од 800V, како e-tron GT, што овозможува пократко време на полнење. Ќе биде достапен во Sportback и повеќе конвенционални SUV варијанти. Сега се тестираат прототипите, а летово ќе биде откриен модел без камуфлажа, изјави Дисман.
Критичната година ќе биде 2024 година, кога Audi ќе лансира повеќе од 10 нови модели и надградби, вклучувајќи автомобили на новата архитектура PPC (Premium Platform Combustion). Овие автомобили ја вклучуваат следната генерација на компактни модели А4 и А6 со средна големина и ќе бидат последната нова генерација со SUS мотори бидејќи Audi ќе стане бренд само за електрична енергија на почетокот на следната деценија.
-
Хороскоп20 часа
Хороскоп за вторник (21 март)
-
Кичево4 часа
Тешка сообраќајка предмалку била случена на излез од град Кичево према Македонски Брод
-
Кичево1 ден
Вчера во Кичево настанал пожар во зграда, каде за среќа нема повредени, интервенирала ТППЕ
-
Хороскоп2 дена
Хороскоп за понеделник (20 март)
-
Кичево51 минута
(ФОТО) Дечињата од кичевското ООУ Др „Владимир Полежиноски“ со цветни бомби ја најавија пролетта
-
Македонија1 ден
Од ноќеска нова намалена цена на горивата, кај авто-плинот сè уште нема промени..
-
Спорт1 ден
(ВИДЕО) Сејдини и Масев ги пречекаа Адеми и Ристовски, кои од вечерва се приклучуваат на А тимот за првиот предизвик в четврток
-
Временска прогноза23 часа
Продор на влажен воздушен бран од запад утре ќе донесе поинтензивни врнежи од дожд во Македонија!