Автомобили
Еве кои предмети не треба да останат во автомобил на лето и во екстремно топли температури

Во текот на летните месеци, автомобилите можат брзо да достигнат екстремно високи температури, што претставува опасност не само за луѓето и животните, туку и за разни предмети кои често ги оставаме внатре.
1. Пластични шишиња со вода
Иако можеби звучи практично да чувате шише вода во автомобилот, експертите предупредуваат дека жештината може да предизвика хемикалии од пластиката – како што се оние што ја прават флексибилна – да се прелеат во водата, што е потенцијално штетно за здравјето.
2. Електронски уреди
Мобилни телефони, лаптопи и други уреди кои користат батерии можат да се оштетат под влијание на високите температури. Топлината го скратува животниот век на батериите и може да доведе до дефекти.
3. Креми за сончање и спрејови под притисок
Кремите за сончање не само што ја губат својата ефикасност на топло, туку во некои случаи можат и да експлодираат. Истото важи и за спрејови како дезодоранси или лакови за коса – кога температурата ќе достигне околу 48°C, притисокот во садовите се зголемува доволно за да предизвика експлозија.
4. Очила за сонце
Пластичните рамки може да се искриват, а леќите да се деформираат или да ја променат бојата при изложеност на директно сонце.
5. Лекови
Некои лекови, како антибиотиците и адреналинските инјекции, мора да се чуваат на одредена температура. Жештината може да ги направи неефикасни или дури и штетни.
6. Кармин и козметика
Козметичките производи, особено карминот, можат да се стопат и да направат неред во автомобилот.
7. Газирани пијалаци и сокови
Лименките со газирани пијалаци, како и шишиња со сок, можат да експлодираат при високи температури, што не само што прави неред туку може и да оштети внатрешноста на возилото.
8. Запалки за еднократна употреба
Запалките се особено опасни кога се оставени на сонце – можат да експлодираат и да предизвикаат сериозна штета, вклучително и кршење на шофершајбната.
9. Деца и домашни миленици
Најважното предупредување кое секогаш треба да се повторува: Никогаш, под никакви околности, не оставајте деца или домашни миленици во затворен автомобил – дури ни за неколку минути. Температурата внатре може брзо да достигне фатално ниво.
Извор: b92
Автомобили
Ferrari неприкосновен: Профит од 118.000 евра по автомобил

Ferrari уште еднаш го потврдува статусот на најпрофитабилен автомобилски бренд во светот. Според финансиските резултати за првата половина од 2025 година, италијанскиот производител остварува 118.124 евра профит по продадено возило.
Ова е за речиси 10.000 евра повеќе од истиот период лани, со што Ferrari ја зацврстува својата доминација кога станува збор за заработка по автомобил.
Колку им треба на другите?
Анализата вклучи 34 производители, но никој не му се доближи на Ferrari. Најблиску беше Jaguar Land Rover (JLR), но и таму е потребно да се продадат 23 автомобили за да се достигне профитот што Ferrari го остварува со само еден.
Меѓу германските премиум марки ситуацијата е следна:
-
Porsche – 24 автомобили за едно Ferrari
-
Mercedes – 47 автомобили
-
BMW – 58 автомобили
Кинеските производители, и покрај масивните инвестиции, остануваат далеку од врвот.
Американски и јапонски падови
Големите западни компании како Ford и Mitsubishi бележат значителен пад на профитабилноста. Тоа е сигнал за сериозни предизвици во сегашниот пазарен контекст.
Компаниите со загуба
Состојбата е уште потешка кај брендовите кои завршија со негативен биланс во првата половина на 2025 година. Во загуба работат:
-
Mazda
-
Nissan
-
Xpeng
-
Stellantis
-
Volvo
-
Renault
-
Nio
-
Polestar
-
Rivian
-
Aston Martin
-
Lucid
Извор: B92
Автомобили
Bentley го враќа класичното купе со V8 мотор и погон на задни тркала

Bentley не се откажува од електрификацијата, но реши дека октанските адути сè уште имаат свое место.
Supersports повторно се враќа
Производителот потврди дека подготвува нова, поекстремна верзија на Continental GT, која најверојатно ќе ја носи ознаката Supersports.
Моделот ќе добие:
-
редизајнирана каросерија,
-
поагресивен стил,
-
мерки за намалување на масата.
За разлика од хибридниот погон со 4×4, овој автомобил ќе користи рафиниран битурбо V8 мотор кој ја испраќа моќноста само на задните тркала.
Првиот тизер видео-клип веќе откри дел од изгледот и препознатливиот звук на моторот. Бентли ја придружи премиерата со порака:
„Враќањето на легендарното име во семејството Бентли е неизбежно, 100 години по неговото прво претставување. Ова ќе биде редок автомобил, подготвен за перформанси.“
Агресивен и динамичен дизајн
Моделот е инспириран од прототипите забележани од „шпионски“ фотографи, но сериската верзија изгледа уште порадикално:
-
преден браник со огромни отвори за воздух и истакнат сплитер,
-
страничен профил со црни алуминиумски тркала,
-
заден фиксен спојлер, дополнителни аеролинии и масивен дифузер со четири издувни цевки.
Моќ и перформанси
Иако официјалните бројки сè уште не се објавени, се очекува:
-
4,0-литарски V8 битурбо мотор со околу 650 КС,
-
тежина намалена на околу 2.000 кг,
-
задниот погон и суспензијата да понудат поостро и поигриво возачко искуство.
Иако е послаб од GT Speed PHEV (770 КС) и претходниот Supersports W12 (710 КС), фокусот е ставен на чистото уживање во возењето, а не на „трката со коњски сили“.
Цена и ексклузивност
-
ќе се произведува во ограничен број примероци,
-
цената ќе биде значително повисока од Continental GT Speed (280.000 €),
-
се очекува новиот Supersports да чини над 300.000 €.
Извор: Index
Автомобили
Доаѓа ли електричниот Volkswagen Lupo?

Фолксваген повторно може да оживее име кое одамна не сме го слушнале – Lupo. Со новиот градски електричен автомобил, компанијата има цел да одговори на конкуренцијата од Кина и да привлече млади возачи кои штотуку ја добиле својата дозвола.
Каи Груниц, висок функционер од „Фолксваген“, во изјава за „Auto Express“ ја потврди амбицијата на брендот:
„Треба да имаме модел од почетно ниво. Ако ние не го направиме тоа, Кинезите ќе го направат. Ако младите возачи веднаш преминат на кинески брендови, постои ризик да им останат лојални.“
Сепак, Груниц признава дека предизвикот е голем – да се произведе компактен автомобил под 20.000 евра и тоа целосно дизајниран и конструиран во Европа.
Зошто само Volkswagen?
Воедно, тој ја оправда одлуката концептот ID.Every1 да не се дели со Seat, Škoda и Cupra:
„Сегментот на градски автомобили не е доволно голем за повеќе брендови. Доволна е една марка, а тоа ќе биде ‘Фолксваген’. Нашето име буквално значи ‘народен автомобил’.“
Нов живот за старо име
Новиот градски модел досега се нарекуваше Volkswagen ID.1, но постојат информации дека брендот сака да оживее познати имиња. Следната генерација електрични возила би можела да ги вклучи ID.Polo, ID.Tiguan, па дури и ID.Lupo.
Името Lupo би било паметен маркетиншки потег – не е користено речиси две децении, а моделот некогаш беше омилен кај европските возачи како мал, практичен градски автомобил.
Европа против Кина
Со растечката конкуренција од кинеските електрични автомобили, европските брендови се потпираат на својата најголема сила – традицијата и лојалноста на клиентите. Наместо да бега од тоа, Volkswagen изгледа решен да го искористи како предност.
Извор: B92
-
Кичево16 часа
(ФОТО) Директорот на БЈБ Јанев денес во посета на Кичево, Осломеј и Зајас
-
Хороскоп1 ден
Хороскоп за сабота (4 октомври)
-
Спорт11 часа
Кичевски ФК Напредок како во старите добри времиња, 4 погодоци против ФК Скендербегу на градски!
-
Lifestyle2 дена
Никогаш не ставајте ја оваа храна во замрзнувач
-
Хороскоп7 часа
Хороскоп за недела (5 октомври)
-
Lifestyle2 дена
Трикот за совршено сварени јајца
-
Автомобили2 дена
Ferrari неприкосновен: Профит од 118.000 евра по автомобил
-
Магазин2 дена
YouTube тестира нов мобилен изглед – корисниците поделени